וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאנט: "שבור, אך לא מנוצח. אעבוד קשה כדי לחזור"

כוכב הלייקרס אופטימי למרות השבר בברך שמשבית אותו. גאסול: "הוא מספיק קשוח", לברון: "יו, ממבה, תחלים במהרה"

קובי בריאנט חווה את אחת התקופות הקשות שעבר בקריירה הארוכה והמפוארת שלו. אחרי שעבד קשה והדהים את ה-NBA כשחזר מפציעה קשה בגיד אכילס, כוכבה של לוס אנג'לס לייקרס חזר לשחק ב-8 בדצמבר, ומאז הופיע בשישה משחקים, עד שהתברר אתמול כי נפצע שוב. הפעם מדובר בשבר בברך רגלו השמאלית, והוא ייאלץ להיעדר מהמגרשים כשישה שבועות. "שבור, לא מנוצח", צייץ בריאנט האופטימי והנחוש, ועתה עליו לעבור תקופת החלמה נוספת ולאחריה התאקלמות מחודשת בלייקרס.

"כל מה שאני יכול לעשות זה לעבוד, ולעשות הכול כדי לחזור לשחק ברמה הכי גבוהה", אמר הבלק ממבה ל-ESPN. מספר 24 נפצע בניצחון הלייקרס על ממפיס, ובדיקת MRI שבוצעה אמש גילתה שבריאנט שיחק עם שבר בברכו כמעט מחצית שלמה. "תמיד נטיתי להיפגע קצת בברכיים, אז והיום", הוסיף בריאנט.

קובי בריאנט, לוס אנג'לס לייקרס. AP
אחת התקופות הקשות בקריירה שלו. בריאנט/AP

"זה קשה כשאתה חוטף רצף כזה של פציעות", הגיב חברו של בריאנט ללייקרס, פאו גאסול. "קובי נלחם לחזור ועבר תהליך ארוך מאוד כדי להתגבר על הקרע בגיד אכילס ולשחק כדורסל, ועכשיו השבר הזה. קשה לי ולשאר השחקנים בקבוצה להבין, כחברים שלו, מה עובר עליו, אבל מה אפשר לעשות. הוא מספיק קשוח, הוא יתגבר על זה ויחזור לשחק".

הפציעה של בריאנט והיעדרותו בשבועות הקרובים אכזבו לא רק את הלייקרס ואוהדי הקבוצה, אלא גם את הקולגות על המגרש. "יו, קובי, ממבה, תחלים במהרה בחור", צייץ לברון ג'יימס עם היוודע דבר פציעתו של בריאנט. גם מאמן שיקגו בולס, טום ת'יבודו, שנאלץ לאחרונה לחוות שנה נוספת ללא כוכב קבוצתו הפצוע דרק רוז, הגיב: "זה חוסר מזל, אני שונא לראות את זה, הוא התגבר על הפציעה בגיד אכילס והוא ספורטאי תחרותי ענק, זה רע לליגה, אבל הוא יחזור, הוא קשוח מאוד".

שחקן לוס אנג'לס לייקרס פאו גאסול. AP
מנסה להבין מה עובר על חבר שלו. גאסול/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully