וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "אוהב את מריו כמו אח בדם, טעיתי ואני מתנצל"

קינג ג'יימס מזער נזקים אחרי התקרית עם צ'אלמרס. ג'ורג' טען לעבירה של לברון במהלך האחרון, ווסט: "גנבו לנו את המשחק"

הקרב החוזר בין מיאמי לאינדיאנה הלילה (בין רביעי לחמישי) סיפק דרמה לא קטנה, כשפרט לניצחון הדחוק של ההיט 94:97 אחרי שלשת קלאץ' של ריי אלן, נרשמה תקרית לא אופיינית על הספסל של האלופה, במהלכה החליפו לברון ג'יימס ומריו צ'אלמרס מילים, עד שה-MVP קם בעצבים לעבר הרכז אך רוסן במהירות על ידי חבריו.

דווין וויד שחקן מיאמי היט עם לברון ג'יימס. AP
נרגע במהירות. לברון ג'יימס/AP

אחרי המבוכה, מיהר לברון למזער נזקים וצייץ מיד בסיום:" אני אוהב את מריו כמו אח בדם! טעיתי ואני מתנצל בפניו! אנחנו בסדר, ותמיד נהיה בסדר". צ'אלמרס הבהיר כמובן שהוא כבר שכח מהתקרית, וג'יימס הוסיף לגבי המשחק: "זה היה ניצחון טוב ואיכותי מול קבוצה טובה מאוד. היינו צריכים להתגבר על הרבה כדי לעשות את זה".

כוכב המשחק היה דווין וויד, שצלף שיא עונתי של 32 נקודות באחוזים נהדרים (15 מ-25 מהשדה), ועבר בפעם ה-202 בקריירה את רף 30 הנקודות - הישג שרק שלושה שחקנים עברו אותו בעשר השנים של פלאש בליגה. "הניצחון הזה מראה שאנחנו קבוצה שהייתה במעמדים גדולים בעבר", התייחס וויד לעובדה שהאלופה חזרה מפיגור של 15 נקודות. "לא משנה מה התוצאה, אנחנו תמיד מרגישים שיש לנו אפשרות לנצח".

עוד הלילה: מעידה לפורטלנד, יום קליעות מוצלח לכספי

מדור מספרי העונה: שיא השלשות של קלע היציב ב-NBA

דווין וויד שחקן מיאמי היט. AP
פעם 202 מעל 30 נקודות. דווין וויד/AP

בצד המפסיד היה פרנק ווגל, שקיבל במחצית השנייה 9 נקודות בלבד (3 מ-11) מכל שחקניו של נקראים פול ג'ורג' או דייויד ווסט (שקלעו ביחד 33 נקודות באותו פרק זמן), ואמר: "אנחנו בדצמבר, אבל יש כאן שתי קבוצות נהדרות שנאבקות זו בזו, כשהמשחקים בנינו בעונה הרגילה ימשיכו להיות מהנים, ואני מקווה ששני הצדדים יוכלו להיפגש שוב בפלייאוף".

ווסט נשמע מתוסכל הרבה יותר והצהיר: "הם גנבנו מאיתנו את המשחק", בעוד שג'ורג' התלונן על כך שלברון ביצע עליו עבירה במהלך האחרון בו החטיא שלשה שהייתה יכולה לשלוח את המשחק להארכה: "עליתי לזריקה, הרגשתי דחיפה בגב וחשבתי שתישרק עבירה, אבל לא קרה כלום, והפסדנו את המשחק. אבל מעבר לכך היינו צריכים לדאוג לעניינים בעצמנו".

פרנק ווגל מאמן אינדיאנה פייסרס. AP
"מקווה ששני הצדדים יוכלו להיפגש שוב בפלייאוף". פרנק ווגל/AP

הניקס ניצחו הלילה לשם שינוי, אחרי ארבעה הפסדים בששת משחקיהם הקודמים, עם 101:107 במילווקי, אך נזקקו לשתי הארכות כדי להתגבר על הקבוצה עם המאזן הגרוע ב-NBA, והיו חתומים על הרגע המביך של הלילה, באדיבותו של אנדראה ברניאני.

ביתרון של 92:94 בהארכה הראשונה, הניקס החזיקו בכדור עד שכרמלו אנתוני נאלץ לשחרר שלשה כששעון ה-24 הסתיים, והחטיא. טייסון צ'נדלר, שחזר מהיעדרות בת 20 משחקים, לקח את הכדור החוזר והוציא אותו לאנדראה ברניאני, אבל האיטלקי המושמץ לא הצליח להבין ששעון ה-24 התחדש, ושיחרר זריקה רעה מחוץ לקשת, כשעל שעון המשחק נותרו 11.3 שניות. העונש הגיע מיידית, כשג'ון הנסון איזן ל-94:94 וקבע הארכה נוספת.

"מה הוא עושה?!?", זעק וולט פרייז'ר, אגדת העבר של הניקס שמשדר את משחקי הקבוצה ברשת MSG. "למה שהוא יזרוק את הכדור הזה חברים? למה?!". חברו לצוות השידור ספרדו דדס אמר: "הכל היה מוכן לסחוט זריקות עונשין ולסגור את המשחק, אבל ברניאני לקח את השלשה הזו מסיבות שרק הוא יודע...".

אנדראה ברניאני שחקן ניו יורק ניקס זורק מול מילווקי באקס. AP
הזריקה המטופשת של העונה? אנדראה ברניאני/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully