וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בארה"ב: עומר אשיק יעבור לבוסטון?

הסנטר של יוסטון שלא זוכה לראות פרקט מתקרב לסלטיקס, שצפויים לשלוח עבורו את באס, לי ובחירת סיבוב ראשון

שמחה רבה נרשמה ביוסטון ביום בו נודע כי דווייט הווארד יגיע אל העיר. הכוכב הגדול שידרג ברגע אחד את הרוקטס מקבוצה בינונית למועמדת לאליפות, אך ישנו שחקן אחד שלא נהנה עד כה מהמלך הזה: עומר אשיק, הסנטר של יוסטון שהגיע למועדון בעונה שעברה, ומהרגע בו נחת הווארד במועדון, דרש טרייד. אסיק לא הצליח להשתלב עד כה ברוטציה של קווין מקהייל, והערב (רביעי) מדווחים כלי התקשורת בארצות הברית כי הטורקי קרוב לעבור לבוסטון.

סנטר יוסטון רוקטס עומר אסיק (ימין). AP
יקבל הזדמנות בבוסטון? אשיק/AP

על פי אדריאן ווינארובסקי מיאהו ספורט, הסלטיקס והרוקטס נמצאים בשיחות רציניות במטרה להעביר את הסנטר לבוסטון, כשהירוקים צפויים לשלוח עבורו את ברנדון באס, קורטני לי ובחירת סיבוב ראשון בדראפט. על פי הדיווחים, ביוסטון אהבו מאוד את השילוב של באס והווארד באורלנדו והיו רוצים לראות את השניים שוב יחדיו. גם הניקס היו מעוניינים להביא את אשיק לתפוח הגדול, אך הם מתקשים למצוא כלים להציע לרוקטס.

אשיק רשם שתי עונות חלשות בתחילת הקריירה שלו בליגה הטובה בעולם במדי שיקגו, אך השתדרג למעמד של סנטר משמעותי בליגה אחרי שהעמיד ממוצעים של 10.1 נקודות ו-11.7 ריבאונדים למשחק בעונה שעברה במדי יוסטון. העונה לעומת זאת הוא שיחק רק 17 משחקים, פתח רק בשמונה ורשם 4.4 נקודות ו-6.8 ריבאונדים למשחק.

ברנדון באס בוסטון סלטיקס. AP
יחבור שוב להווארד? באס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully