וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מויס: "הרוחות הקשו עלינו". דה בור סירב לטוטנהאם?

מאמן מנצ'סטר יונייטד היה מרוצה מהעלייה לחצי גמר גביע הליגה למרות התנאים הקשים. מאמן אייאקס לא יגיע לוויט הארט ליין?

תמונת חצי גמר גביע הליגה באנגליה הושלמה אתמול (רביעי), כשמנצ'סטר יונייטד גברה 0:2 על סטוק, וטוטנהאם הפסידה 2:1 לווסטהאם. הפטישים יפגשו בשלב הבא את מנצ'סטר סיטי, והשדים האדומים את סנדרלנד.

האלופה המשיכה בהתאוששות ההדרגתית שלה עם ניצחון קשה בבריטניה סטדיום, במשחק עם תנאי מזג אוויר קשים שאף הופסק במחצית הראשונה בשל מטח ברד אדיר. "לשחקנים היה קשה מאוד לשחק", אמר בסיום דייויד מויס, שראה את אשלי יאנג ופטריס אברה כובשים שערים מצוינים. "זה היה אחד המשחקים עם התנאים הקשים ביותר, כי אין דבר גרוע יותר מרוחות עזות".


יונייטד התגברה על הברד, ווסטהאם העיפה את טוטנהאם מהגביע

מאמן מנצ'סטר יונייטד דייויד מויס. AP
"זה היה אחד המשחקים עם התנאים הקשים ביותר". דייויד מויס/AP

"השער הראשון היה חשוב מאוד, ואחריו שלטנו עד שהגיע השער השני שסגר את המשחק", ניתח מויס, שהוסיף על יריבתו הבאה: "יהיה קשה מול סנדרלנד בחצי הגמר, הם הוכיחו את זה כשהעיפו את צ'לסי. יש להם מנג'ר חדש עכשיו, ולא יהיה קל, אבל אנחנו שמחים על כך שעברנו שלב".

טוטנהאם המשיכה בצניחה החופשית שלה עם הדחה כואבת במשחקה הראשון ללא אנדרה וילאש בואש המפוטר. בתקשורת האנגלית דיווחו אמש שהתרנגולים סימנו את פרנק דה בור, מאמנה של אייאקס, כאחד המובילים להחליף את הפורטוגלי, ובינתיים ב-'טלחרף' כבר דיווחו שההולנדי סירב בנימוס, ומי שעמד על הקווים היה טים שרווד, המנהל הספורטיבי של הקבוצה.

"זו אכזבה עצומה עבור הבחורים ועבורי וחשוב מכך, עבור המועדון", אמר שרווד בסיום. "אני חושב שאנחנו צריכים להגן טוב יותר כקבוצה, ואני מאוד מאוכזב. פתחנו טוב מאוד ואני חושב ששלטנו במשחק, אבל הם כבשו בזמן הנכון ועשו את שלהם". על פציעתו של אנדרוס טאונסנד שהוחלף בדקה ה-73 אמר שרוורד: "זו נראית כמו פציעה לא טובה, וזו אכזבה גדולה לו ולכולם".

פרנק דה בור מאמן אייאקס. AP
יסרב להגיע? פרנק דה בור/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully