וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד ו-ווסטהאם עלו לחצי גמר גביע הליגה

השדים האדומים נהנו משערים נהדרים של יאנג ואברה וניצחו 0:2 בחוץ את סטוק. מהפך לפטישים ו-1:2 בחוץ על טוטנהאם

לאחר שמנצ'סטר סיטי וסנדרלנד הדיחו אמש (שלישי) את צ'לסי ולסטר בהתאמה ברבע גמר גביע הליגה האנגלי, הערב הושלמה תמונת הפיינל פור של המפעל. מנצ'סטר יונייטד המשיכה את השבוע המוצלח עם 0:2 בחוץ על סטוק סיטי. טוטנהאם, בלי מאמן, לא השכילה לשמור על יתרון ביתי והפסידה בוויט הארט ליין לווסטהאם 2:1.

שחקן מנצ'סטר יונייטד פטריס אברה חוגג שער. Mike Hewitt, GettyImages
אברה ויונייטד חגגו/GettyImages, Mike Hewitt

סטוק סיטי - מנצ'סטר יונייטד 2:0

השדים האדומים נעים העונה בין תקופות רעות לטובות. אחרי שהפסידו שני מחזורי ליגה רצופים בבית, הם השלימו כעת שלושה ניצחונות בשמונה ימים ועשו זאת במאזן שערים של 0:6, כך שגם מבחינה הגנתית יש מעט תקווה לדייויד מויס. שני השערים של יונייטד היו יפהפיים. במחצית הראשונה המשחק עוד נעצר לכמה דקות לאחר סופת ברד מטורפת ורוח עזה, אבל בהמשך יונייטד השתלטה על העסק.

בדקה ה-62 אשלי יאנג מסר לחאבייר הרננדס, שהשאיר לקשר האנגלי וזה ירה פצצה אדירה שטסה דרך הידיים של תומאס סורנסן, שפשוט נותר חסר אונים. 12 דקות לסיום יאנג הפך למבשל ומצא את אברה, שברגל ימין שלח מתוך הרחבה כדור מסובב ומושלם אל החיבורים הרחוקים כדי להכריע.

פיטר קראוץ' סטוק סיטי במבול. AP
המבול תפס את קראוץ' לא מוכן/AP

טוטנהאם - ווסטהאם 2:1

השבוע הנורא של התרנגולים נמשך עם הפסד ביתי ליריבה השנואה, שאחרי ה-3:0 שלה בליגה בוויט הארט ליין, חגגה פעם נוספת באותו אצטדיון. טוטנהאם עוד הספיקה לעלות ליתרון לאחר שבדקה ה-67 ג'רמיין דפו הגביה ועמנואל אדבאיור קפץ לכיוון הכדור ושלח בעיטה עוצמתית מהאוויר לרשת הגבוהה.

אלא שטוטנהאם, עם טים שרווד כמאמן זמני במקום אנדרה וילאש בואש שפוטר, לא הצליחה להחזיק מעמד. עשר דקות לסיום מהלך קבוצתי מרשים של הפטישים הסתיים בבעיטה חזקה של מאט ג'רביס לרשת מקרוב וחמש דקות לאחר מכן, מודיבו מאייגה עלה גבוה מעל כולם ונגח כדור מדויק פנימה כדי להשלים את המהפך.

שחקן ווסטהאם מודיבו מאייגה חוגג. AP
העמיק את הצרות של טוטנהאם. מאייגה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully