וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: כעס על זהבי, מבוכה מליאני

האקס שוב התגרה באוהדים ("לא ברור מה עובר עליו"), השופט ניסה להוכיח שהיה פנדל. ירדה מועמדותו של מוטי מקסימוב

one

שחקני ואנשי הפועל תל אביב יצאו מההפסד 1:0 למכבי תל אביב אמש (שני) בבלומפילד ברגשות מעורבים. האופטימיים דיברו על כך שהפועל הייתה יותר טובה ממכבי לאורך רוב שלבי המשחק ולמרות ההפסד היכולת החזירה את האמונה והביטחון, אבל הפסימיים תהו: אם במשחק כזה לא ניצחנו את מכבי, מתי כן? על דבר אחד לא היו חילוקי דיעות: הכעס הגדול על השופט לירן ליאני שהעניק למכבי פנדל אחרי עבירה מחוץ לרחבה, ועל ערן זהבי שכבש מהנקודה הלבנה ושוב חגג עם התגרות בקהל האדום.

שחקן הפועל תל אביב עומר דמארי. ברני ארדוב
שביעות רצון מהיכולת, אכזבה מהתוצאה. דמארי והפועל תל אביב/ברני ארדוב

נתחיל מהסוף. כמה דקות אחרי שריקת הסיום הגיע ליאני עם הטלפון הפרטי שלו וקרא למאמן הפועל תל אביב, רן בן שמעון, ולעוד כמה אנשים באדום. בן שמעון ניגש לשופט וזה הראה לו תמונה מטושטשת שלדבריו מוכיחה שהייתה עבירה של שי אבוטבול על ברק יצחקי במהלך שהוביל לפנדל. "אתם רואים, הייתה עבירה", אמר השופט.

בהפועל היו המומים ומובכים מהסיטואציה. אלו שתיארו את השיחה, טענו שליאני היה נראה לחוץ ומבולבל, וניסה בכוח להוכיח שלא טעה. יש לציין לפני המשחק בהפועל דווקא היו מרוצים מהשיבוץ של ליאני למשחק, אבל אחריו כבר נשמעו אחרת. "זה לא רק הפנדל שלא היה", התלונן אחד מהשחקנים. "בכל השריקות הקטנות הוא נתן עדיפות ברורה למכבי. הוא קבע לבד את התוצאה של המשחק וזה פשוט מעצבן כי לא הגיע לנו להפסיד". בריאיון לגלי צה"ל אמר הבוקר לירן ליאני: "אני שומע את הטענות ואני יודע גם מה ראיתי, וזה מה שנותן לי את הכוח והביטחון להמשיך הלאה במשחק".

מלבד ליאני, בהפועל כאמור לא הצליחו שלא להתעסק שוב בחגיגות ה"מכוערות" של זהבי כהגדרתם, מול אוהדי הקבוצה. "באמת שקשה להבין מה עובר לבחור הזה בראש", אמר אחד מהשחקנים האדומים, "אם הוא ימשיך בפרובוקציה הזו, יום יבוא ומישהו מהקהל עוד יעשה לו משהו. הוא צריך להירגע ולתת דוגמא ולא להתגרות בכוונה".

לירן ליאני צועק על בוריס קליימן שוער הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בהפועל תל אביב היו נבוכים מההתנהלות שלו בסיום המשחק. ליאני/ברני ארדוב

מעבר לליאני וזהבי, בהפועל תל אביב הייתה תחושה שלמרות ההפסד, היכולת תביא משב רוח חיובי לקבוצה. בן שמעון שנראה מאוד מאוכזב אתמול בסיום, נכנס בסיום המשחק לחדר ההלבשה, לחץ את ידי השחקנים והודה להם. נראה שהמאמן קיבל אתמול הערכה מחודשת אצל השחקנים, שציינו לטובה את האסיפות הטקטיות שעשה לקראת המשחק ואת רמת המוכנות שהקבוצה הגיעה למשחק.

בהפועל הסכימו שהציוות של לוקאס סאשה ושי אבוטבול במרכז המגרש היה מצוין ונראה שהיכולת של שניהם תעניק להם יותר קרדיט אצל הצוות המקצועי. "אנחנו צריכים לבוא עם אותן אנרגיות לכל משחק", סיכם גילי ורמוט שהציג יכולת טובה.

בנוסף לאכזבה מהתוצאה, הפועל ירדה עם שני פצועים מהמגרש: איתי שכטר ובריאן חרסיסיץ'. החלוץ סובל ממתיחה במפשעה וזמן קצר אחרי פתיחת המשחק כבר התלונן על כאבים חזקים. היום יעברו השניים בדיקות ובהפועל מקווים שההיעדרות במקרה של שניהם לא תהיה ממושכת.

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
השחקנים ציינו לטובה את ההכנה של בן שמעון למשחק/ברני ארדוב

להפסד אתמול היו משמעויות נוספות. עוד לפני המשחק דיברו במועדון על כך שעומר דמארי יעזוב במקרה של הפסד והתרחקות של 13 נקודות מהפסגה, אולם כעת בקבוצה מנסים להנמיך את הווליום בכל הנוגע למכירת שחקנים ובהנהל ימתינו עד שיוודע אם יש רוכש רציני למועדון. יחד עם זאת, בהנהלה טוענים שיהיו חייבים למכור את דמארי ואולי גם שחקנים נוספים אם המועדון לא יירכש.

כרגע העדיפות היא לנסות למכור את איתי שכטר, אבל בהפועל תל אביב מבינים שפעולה כזו תהיה קשה ולכן יכול להיות ששחקנים אחרים יעזבו. "אני לא מאמין שזה יקרה", אמר בן שמעון לאחר המשחק בנושא שחרור השחקנים. "אמנם יש דברים שלא תלויים בנו, אבל אני רואה את הקבוצה מתחזקת. אני חושב שהבעלים עושים כל שביכולתם להשאיר את הקבוצה כמו שהיא".

גם בהנהלה הבכירה של הפועל יש לא מעט התפתחויות. מזו תקופה ארוכה הבעלים חיים רמון נשמע מיואש לאחר שמספר אנשי עסקים שהבטיחו לו שיעזרו כלכלית, לא עשו כך. נראה שרמון ושאר חברי ההנהלה די מיואשים בעניין הזה, אך יש ניסיונות נוספים מצדם לגרום לאנשי עסקים שאוהדים את הקבוצה להכניס למועדון כסף. בבד בבד, נמשכים הניסיונות למצוא רוכש למועדון.

המעומדות המפוקפקת לרכישת הפועל תל אביב של איש העסקים מוטי מקסימוב ירדה היום מהפרק, לאחר שזה הוציא הודעה לתקשורת שהוא לא ירכוש את המועדון בשלב זה. מקסימוב: "פגשתי בימים האחרונים אנשים רבים שטובת הפועל תל אביב לנגד עיניהם. לאחר התייעצויות רבות החלטתי לא לרכוש בשלב הזה את הקבוצה. עם זאת, אשמח לסייע למועדון בדרכים אחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully