וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאנט: "ידעתי שבסוף זה יבוא, זה רגע שמתגעגעים אליו"

כוכב הלייקרס נתן הצגה בדרך לניצחון ראשון מאז הקאמבק, ד'אנטוני: "מחכה לו עבודה". הניקס יוותרו על טים הארדווי?

קובי בריאנט מוריד חלודה וזאת בשורה טובה ללוס אנג'לס לייקרס הפצועה והמקרטעת. במשך חודשים ארוכים של שיקום ועבודה קשה, גארד לוס אנג'לס לייקרס ייחל לחזור למגרשים ולנצח. זאת הייתה השאיפה, זאת הייתה המטרה. לפנות בוקר (ראשון) הוא הגשים אותה במלואה. אחרי שחזר למגרשים הוא רשם ניצחון ראשון ועשה זאת בסטייל המוכר: 21 נקודות ב-8 מ-15 מהשדה, 8 אסיסטים ו-7 ריבאונדים בניצחון הלייקרס בשארלוט בתוצאה 85:88. "אלה רגעים שתמיד מתגעגעים אליהם, במיוחד במשחק חוץ, תמיד כיף לנצח משחק צמוד", אמר בריאנט על ההופעה שלו ושל הקבוצה.

היה זה הניצחון הראשון של הליקרס מאז חזרתו של בריאנט למגרשים, אחרי שנוצחו בשלושת משחקיהם הקודמים. "אני עדיין לא יודע מה אני יכול לעשות ומה לא", אמר בריאנט, "אני מנסה לבחון את המצב, זה ככה בכל משחק עד עכשיו. ידעתי שבסוף זה יבוא, זה לא ביג דיל. העונה היא מרתון ולא ספרינט. אנחנו צריכים לעשות את הדברים נכון, יהיו משחקים שבהם נפסיד".

גם מאמן הלייקרס מייק ד'אנטוני היה מרוצה מהיכולת של כוכבו. "אני חושב שבריאנט השתפר קצת, הוא כופף קצת את הברכיים לפני הזריקות וזה נראה טוב. הוא התעייף לקראת הסוף, זה היה הבק-טו-בק הראשון שלו. מחכה לו עוד הרבה עבודה".

גארד לוס אנג'לס לייקרס קובי בריאנט (ימין). Bob Leverone, AP
"אני עדיין לא יודע מה אני יכול לעשות ומה לא". בריאנט/AP, Bob Leverone

הניקס ניצחו הלילה את אטלנטה במדיסון סקוור גארדן, וכרמלו אנתוני סיפק עוד הצגה כשקלע 15 מתוך 35 הנקודות שלו ברבע הרביעי, והוביל את ניו יורק ל-106:111 על ההוקס. "שיחקנו ארבעה משחקים בחמישה ימים וזה טוב לראות שהאיזון חזר", אמר מאמן הניקס מייק וודסון. הניקס רק עם שבעה ניצחונות לעומת 16 הפסדים ובגארדן רחוקים מלהיות מרוצים. "אני מופתע מאוד, במוחד מזה שאנחנו לא מתקתקים"" אמר כרמלו אנתוני, "אנחנו לא מחוברים, ומזה אני מופתע. אנחנו קבוצה עם שחקנים מנוסים, אנחנו צריכים לדעת איך לנצח משחקים ולעצור קבוצות. כשנדע איך לעשות את זה נתגבר על המצב".

בינתיים ה"דיילי מייל" מדווח על מתיחות בין קואץ' וודסון לג'יי.אר סמית'. "לדברי מקור בקבוצה, וודסון נזף בסמית על זריקה לא טובה שלקח במהלך משחק נגד הבולס, ולאחר מכן התעצבן על משהו שסמית' אמר על הספסל", נכתב, "וודסון חיכה עד אחרי המשחק כדי להביע את אכזבתו מהיחס של סמית' והזכיר לו שהוא היה הסנגור הגדול ביותר שלו בשתי העונות האחרונות". בניצחון הלילה על אטלנטה פתח סמית בחמישייה, שיחק 24 דקות והיה נוראי עם 2 נקודות בלבד ב-1 מ-8 מהשדה.

התקשורת בארצות הברית מדווחת שביומיים הקרובים יכריע נשיא הניקס ג'יימס דולן האם לצרף לקבוצה את הגארד קייל לאורי, שחקנה של טורונטו ראפטורס. ריימונד פלטון צפוי להחלים מפציעה בעוד כשלושה שבועות, ודולן מתלבט אם למסור את טים הארדוויי ג'וניור ובחירת דראפט ראשונה ב-2018 תמורת לאורי, או להרכיב חבילה שכוללת את פלטון ומטה וורלד פיס. "דולן מעדיף להשאיר את הארדוויי", נכתב ב"דיילי מייל".

גארד ניו יורק ניקס ג'יי אר סמית'. John Minchillo, AP
מקבל קרדיט ולא מחזיר. סמית במשחק מול אטלנט/AP, John Minchillo

אסיסט וריבאונד, זה מה שהיה חסר ללברון ג'יימס כדי להשלים טריפל-דאבל בניצחון הביתי של מיאמי על קליבפנד, קבוצתו לשעבר. קינג ג'יימס סיים את המשחק עם 25 נקודות, 9 ו-9. "ריחפנו. גם כשהם רצו ברבע השלישי ועצרו אותנו קצת אפשר היה לדעת איך נגמור את הרבע הרביעי", אמר לברון בסיום.

מיאמי נהנתה מתפקוד מלא של הטריו, כשוייד הוסיף 24 נקודות וכריס בוש 22. "אנחנו קבוצה שיודעת לסגור משחקים", אמר פלאש וכריס בוש, שהוריד שיא עונה של 12 ריבאונדים, הוסיף: "רציתי להיות יותר עקבי עם הריבאונדים שלי, ולהיות במקום הנכון ובזמן הנכון".

פורוורד מיאמי היט לברון ג'יימס. AP
ריחף. לברון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully