וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל: דראגו פשאליץ' עשוי לעזוב

10.12.2013 / 11:31

הקרואטי ביקש להשתחרר מהקבוצה, חזר בו, אך עשוי בכל זאת לשלם את המחיר. קזרנובסקי צפוי להצטרף, שוטבין יעזוב לנהריה

דראגו פשאליץ' שחקן הפועל גלבוע/גליל. ניב אהרונסון
קירח מכאן ומכאן? פשאליץ'/ניב אהרונסון

גלבוע גליל רשמה אמש (שני) קאמבק נהדר כשמחקה פיגור בן 13 נקודות לקראת המחצית בבית מול מכבי אשדוד, בדרך לניצחון 74:80. בעקבות הניצחון, עלו השחקנים של שרון דרוקר למאזן של חמישה ניצחונות מול חמישה הפסדים, והם מדורגים במקום השישי בטבלה. בקבוצה היו מרוצים מאוד מריק ג'קסון שקלע 26 נקודות והוריד תשעה ריבאונדים, ומהרכז הישראלי נמרוד טישמן, שהוסיף תשע נקודות לצד תשעה אסיסטים.

למרות הניצחון, לא שקט בקבוצה מגן נר. היום צפויה להתקיים פגישה בין סוכניו של הפורוורד הקרואטי דראגו פשאליץ' לאנשי הקבוצה על מנת לדון בהמשך דרכו. לפני כשבוע וחצי פנו אנשיו של הקרואטי, ששיחק אתמול רק תשע דקות וקלע שלוש נקודות, וביקשו לשחרר אותו לקבוצה באירופה שמעוניינת בשירותיו. בגלבוע נענו לבקשה, אך ההצעה ירדה מהשולחן. לאחר הפגישה תתקבל ההחלטה האם השחקן ימשיך.

אם פשאליץ' יעזוב, יישאר שרון דרוקר עם שלושה זרים במשחק החוץ בהרצליה בשבוע הבא. ג'ראלד רובינסון נמצא באמצע תהליך השיקום שלו מקרע במפשעה, ולא נראה כי יגיע שחקן במקומו בשלב הזה. מי שכן צפוי להגיע לקבוצה הוא הסנטר אנטון קזרנובסקי מהפועל אילת, שאיבד את מקומו בקבוצה הדרומית עם הגעתו של אלישי כדיר. מנגד, אנטון שוטבין, שלא זכה לקרדיט מדרוקר מפתיחת העונה, צפוי לעשות את הדרך החוצה, ולעבור לעירוני נהריה מצמרת הליגה הלאומית.

נמרוד טישמן נבחר לשחקן הישראלי המצטיין של מחזור 10. טישמן קלע 9 נקודות והוסיף שיא קריירה של 9 אסיסטים, 4 ריבאונדים, 3 חטיפות וחסימה. הגארד יקבל מלגת לימודים בסך 1,000 דולר.


שי האוזמן מסכם את המחזור האחרון בליגת העל

מדור המעקב של שקדי: הגרסה האגרסיבית של טייריס רייס

שמעון מזרחי: "הבית ביורוליג קל? לאנשים אין מושג"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully