וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון מזרחי: "הבית ביורוליג קל? לאנשים אין מושג"

10.12.2013 / 8:18

לאחר הניצחון הקליל על ראשון לציון, יו"ר מכבי תל אביב עם הפנים לחמישי: "הבית שלנו מסובך". אוחיון על היקמן: "כולם מודעים ליכולת הנהדרת שלו"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

לאחר גמגום מתמשך בליגה, הצליחה מכבי תל אביב להשיג אתמול ניצחון קליל, 58:79 מול ראשון לציון החלשה. שחקני מכבי, שהיו לחוצים בתקופה האחרונה, שחררו קצת חיוכים לאחר המשחק, ומחדר ההלבשה נשמעו לא מעט קולות שמחה. עם זאת, המאמן דיוויד בלאט דאג להזכיר לשחקניו כי ביום חמישי יש משחק יורוליג חשוב.

בשיחה עם וואלה! ספורט, שמעון מזרחי סיכם את המשחק אמש: "המאמנים שלנו כבר הסתכלו קדימה ליום חמישי, שלא תהיינה חס וחלילה פציעות מיותרות, ולכן חילקו את הדקות בין כל השחקנים. גם הצעירים שותפו, וזו התקדמות חשובה. כרגע אנחנו מסתכלים רק על המשחק מול ריטאס". מזרחי התייחס להפסדים שספגה מכבי בליגה הישראלית: "למה היו הפסדים בליגה עד כה? למה חולון ניצחה את אילת ב-20 הפרש? ונס ציונה את הרצליה בהארכה? אלו התשובות. זה כדורסל והכול יכול לקרות".

על הטענות כי הבית של מכבי ביורוליג אינו קשה, אמר מזרחי: "אני לא רוצה להתייחס לכל מני 'מומחים'. הבית שלנו, לעניות דעתי, הוא בית מאוד מסובך ואת תראי שעם הבית השלנו לעניות דעתי הוא בית מאוד מסובך ולמרות שיודעים מי העולות לא יודעים את הדירוג הסופי. להגיד שזה בית קל? אז לאנשים אין מושג".

מכבי תל אביב טיילה, נס ציונה ראשונה

שר הביטחון: מדור המעקב של שקדי על טייריס רייס

שי האוזמן על ההגנה של דרוקר והגבוה הישראלי הראוי של מכבי תל אביב

לפני מכבי: ריטאס פיטרה את מאמנה

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב יושב לצד מאמנו דיוויד בלאט. ברני ארדוב
אוחיון: "בגלל שריטאס איבדה סיכוי לעלות היא תגיע משוחררת יותר, וזה מסוכן. הם עשו כמה שינויים, הן בעמדת המאמן והן בעמדת הרכז. מצפה משחק קשה מאוד"/ברני ארדוב

אוחיון: משחקים תלויים בנו

יוגב אוחיון הוסיף: "אני שמח שהופענו כמו שצריך בליגה, חשוב לנו שתהיה המשכיות במשחק היורוליג ביום חמישי. לשאלה האם הניצחון הושג בזכות חולשתה של ראשון לציון, השיב אוחיון: "אני חושב שמשחקים תלויים בנו, אם אנו מגיעים אגרסיביים אז לא קל לשחק מולנו. באנו בליגה בגישה הנכונה ורק שנמשיך ככה. כיף לנצח, נקודה".

על ריקי היקמן אמר אוחיון: "הוא עובד מאוד קשה. הוא בא ונותן אקסטרה באימונים, שמחתי שהוא נתן משחק טוב מול ראשון. כולנו מודעים ליכולת הנהדרת שלו. הוא עבר קיץ לא קל, עם פציעות שהוא מושך עד עכשיו, מקווה שעכשיו הוא ייצא לדרך חדשה וטובה. היכולת שלי? אני שמח שניצחנו וזה מה שחשוב".

לגבי משחק היורוליג בעוד יומיים הוסיף אוחיון: "בגלל שריטאס איבדה סיכוי לעלות היא תגיע משוחררת יותר, וזה מסוכן. הם עשו כמה שינויים, הן בעמדת המאמן והן בעמדת הרכז. מצפה משחק קשה מאוד".

ליגת העל בכדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully