וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני מכבי תל אביב: ריטאס וילנה פיטרה את באוורמן

הליטאים יגיעו ליד אליהו עם המאמן הזמני אדומאיטיס. גלא ניצחה את פנר בטורקיה, ניצחונות לפנאתינייקוס והכוכב האדום

ריטאס וילנה תגיע ביום חמישי ליד אליהו למשחק לפרוטוקול בלבד, אך עוד לפני שהמריאה לתל אביב, ביצעה זעזוע גדול: המאמן דירק באוורמן פוטר היום (שני) מתפקידו, אחרי שלא הצליח להוליך את הקבוצה הליטאית לטופ 16. באוורמן בן ה-56, שעשה לעצמו שם כמאמן נבחרת גרמניה, יעזוב את ליטא לאלתר ומי שיירש את מקומו, לפחות לעת עתה, הוא עוזר המאמן דאיניוס אדומאיטיס. באוורמן עוזב את התפקיד לאחר שנכנס אליו באמצע העונה שעברה.

"אנחנו מודים לבאוורמן על התקופה כאן. הוא הצליח להשכיח את המשבר שהיה לנו בעונה שעברה ולהוביל אותנו לגמר הליגה הליטאית. היינו סבלניים והאמנו בו, חשבנו שהסיטואציה תשתנה אבל האוהדים והספונסרים לא יכולים לחכות יותר", נכתב באתר הרשמי של ריטאס.

דירק באוורמן מאמן נבחרת גרמניה כדורסל. GettyImages
"הספונסרים לא יכלו לחכות". באוורמן/GettyImages

* יריבה נוספת של מכבי תל אביב בבית ד' ביורוליג, פנאתינייקוס, עלתה היום למאזן 1:9 בליגה היוונית לאחר שהביסה את איקרוס 61:77 בבית. אנטוניס פוטסיס הצטיין אצל הירוקים עם 17 נקודות, סטפון לאזמה עם 12 נקודות ולוקאס מברוקפלידיס סייעו.

* הכוכב האדום רשמה גם כן וי נוסף, כשניצחה 69:82 את זאדאר בבית. בובאן מריאנוביץ' הוביל את הסרבים כהרגלו עם 15 נקודות ו-5 ריבאונדים.

* פנרבחצ'ה אולקר ממשיכה לא להרשים בליגה הטורקית, ונחלה היום הפסד שלישי, הפעם בדרבי מול גלאטסראיי 62:72. אנדר ארסלן הוותיק שוב בלט עבור הקבוצה של ארגין עתמאן וקלע 18 נקודות, כשמילאן מצ'באן ופופס מנסה בונסו הוסיפו 10 כל אחד. נמניה בייליצה היה נקודת האור אצל ז'ליקו אוברדוביץ' עם 18 נודות ו-8 ריבאונדים. בו מקאלב תרם 10 נקודות.

זליקו אוברדוביץ' מאמן פנאתינייקוס. רויטרס
לא מסתדר בליגה. אוברדוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully