וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "זה לא היה משחק רע, אני שמח"

מאמן ריאל מדריד הפתיע אחרי ה-0:0 המביך מול צ'אביטה מהליגה השלישית: "לא אכפת לי שלא כבשנו". על די מריה: "הוא שמח בריאל ויישאר". דיווח: שני בלמי פורטו מועמדים לברצלונה

ריאל מדריד נגד קבוצה מהליגה השלישית בליגה הספרדית נשמע כמו חגיגת שערים של הבלאנקוס, אבל אמש (שבת) ספרד צפתה בהפתעה גדולה כשריאל מדריד סיימה ב-0:0 את משחקה נגד צ'אביטה הצנועה במסגרת שלב 32 הקבוצות בגביע הספרדי. כריסטיאנו רונאלדו החלים מהפציעה שלו, אך לא שותף כי ריצה הרחקה עוד מהעונה שעברה, וגם גארת' בייל לא שיחק, בעוד קרלו אנצ'לוטי פתח עם איסקו, די מריה, מוראטה וחסה בחלק הקדמי. ריאל החמיצה ללא הרף, ועתה היא תצטרך להשלים את המשימה בסנטיאגו ברנבאו.

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
יבקיעו בפעם הבאה. אנצ'לוטי/רויטרס

"זה לא היה משחק רע, אני שמח", הפתיע אנצ'לוטי, "הגענו להרבה מצבים אבל לא הצלחנו להבקיע. צ'אביטה התגוננה היטב, צופפה טוב והייתה מאורגנת, היה לנו קשה. אנחנו לא רגילים לזה וזה לא עזר לזה".

"לא אכפת לי שלא כבשנו", הוסיף אנצ'לוטי, "בדרך כלל הקבוצה מבקיעה הרבה שערים, ונבקיע בפעם הבאה. התגוננו טוב, אבל היה חסר לנו איזון, בסך הכול אני מרוצה". אנצ'לוטי התייחס לשמועות על כך שאנחל די מריה עשוי לעזוב את הקבוצה בינואר ולעבור למונאקו, ואמר: "הוא לא דיבר על העתיד שלו, הוא שמח בריאל מדריד ויישאר במועדון".

שחקן פורטו, ניקולאס אוטמנדי. רויטרס
ברשימת המועמדים המתארכת. ניקולס אוטמנדי/רויטרס

ובינתיים בברצלונה, ששרדה את פתיחת דרכה בגביע עם 1:4 על קרטאחנה ביום שישי, מתכוננים לחלון ההעברות שייפתח בעוד כשלושה שבועות, ועל פי "ספורט" הקטלאני, בקבוצה עוקבים מקרוב אחרי שני הבלמים של פורטו, אליקים מנגלה וניקולס אוטמנדי. הצרפתי בן ה-22 מחזיק בסעיף שחרור של 50 מיליון יורו, בעוד שזה של הארגנטינאי בן ה-25 עומד על 30 מיליון. זאת אחרי שטאטה מרטינו התעקש שלא לחזק את מרכז ההגנה הקיץ כדי להעניק הזדמנות לקרלס פויול, אך השתכנע שבינואר הבלאוגרנה יצטרכו למצוא בלם רכש.


"דיילי מייל": ברצלונה בעקבות ארון ראמזי

"מירור": ואן פרסי יבקש לעזוב בינואר, ברצלונה תפנה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully