וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: אנחל די מריה קרוב לעבור למונאקו

הקשר הארגנטינאי אמור לעזוב בינואר לטובת הקבוצה הצרפתית תמורת 35 מיליון יורו. "דיילי מייל": ברצלונה בעקבות ראמזי

האם ריאל מדריד צריכה להתחיל להיפרד מאחד השחקנים הבכירים שלה בקרוב? ב"מארקה" מדווחים הבוקר (שבת) כי אנחל די מריה קרוב לעבור למונאקו בחלון ההעברו של בינואר כשמי שצריך לתת את החותמת הסופית למעבר של הארגנטינאי הוא קרלו אנצ'לוטי שלא אמור להקשות על המהלך הזה.

אנחל די מריה ריאל מדריד מול סרחיו בוסקטס ברצלונה. AP
עכשיו נשאר לאנצ'לוטי להחליט. די מריה/AP

על פי הדיווח, הקשר המצוין כבר הגיע לסיכום עם המועדון הצרפתי ובין המועדונים נוצר גם כן קשר ראשוני לגבי מכירתו תמורת 35 מיליון יורו. במונאקו מבטיחים לדי מריה כי יזכה לדקות משמעותיות יותר כמו גם למשכורת גבוהה יותר, מה שגרם לכך שהשחקן הביע את רצונו לעזוב. כידוע, מאז הגעתו של גארת' בייל לברנבאו נפגע מעמדו של די מריה ששיחק העונה ב-18 משחקים בכל המסגרות, הבקיע ארבעה שערים ובישל שבעה.

כזכור, מונאקו פתחה בצורה משמעותית את הארנק בקיץ עם החתמתם של רדאמל פלקאו תמורת 60 מיליון יורו, חאמס רודריגס וז'ואאו מוטיניו תמורת 70 מיליון יורו, כשגם אריק אבידל הצטרף בהעברה חופשית. בסך הכול השקיעו המיליארדרים 166 מיליון יורו ונראה שאין בכוונתם לעצור בשלב הזה. מונאקו מדורגת במקום השלישי בליגה הצרפתית כשהיא במרחק שתי נקודות בלבד מפריס סן ז'רמן.

ארון ראמזי, ארסנל. GettyImages
הסקאוטים עוקבים. ראמזי/GettyImages

ובינתיים ב"דיילי מייל" מדווחים שיריבתה הגדולה של ריאל מדריד גם חושבת ברצינות על חיזוק משמעותי בינואר כאשר ארון ראמזי שמצטיין בארסנל נמצא על הפרק. על פי הדיווח, בארסה שיגרה סקאוטים לארבעת משחקיו האחרונים של הקשר, בין השאר בהתמודדויות של ווילס נגד בלגיה ומקדוניה. רמזי ששיחק העונה ב-22 משחקים הספיק להבקיע 13 שערים ונחשב לאחד השחקנים הבולטים אצל ארסן ונגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully