וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ספרדי: רק 0:0 לריאל מדריד מול צ'אטיבה

הבלאנקוס, ללא רונאלדו ובייל, נראו רע מאוד וסיימו בתיקו מביך מול היריבה מהליגה השלישית. אתלטיקו מדריד הביסה 0:4

שלב 32 הגדולות בגביע הספרדי, בו משתתפות לראשונה קבוצות הליגה הבכירה, יצא לדרך אמש (שישי) והערב נכנסו למעגל המשחקים בין היתר שתי הנציגות הבכירות של מדריד והפיינליסטיות מהעונה שעברה. מחזיקת הגביע אתלטיקו מדריד כבר עם רגל ושלושת רבעי בשמינית הגמר אחרי 0:4 בחוץ על סנט אנדראו, סגניתה ריאל מדריד הביכה עם 0:0 מול צ'אטיבה הקטנה.

קאסמירו ריאל מדריד. GettyImages
משחק רע מאוד של ריאל. קסמירו/GettyImages

צ'אטיבה - ריאל מדריד 0:0

בעונה שעברה ריאל מדריד נעצרה רק בגמר, מול היריבה העירונית אתלטיקו, באצטדיון הביתי שלה סנטיאגו ברנבאו. הפעם, הבלאנקוס רוצים ללכת צעד אחד קדימה והדרך שלהם התחילה מול היריבה הקטנה מהליגה השלישית, אבל הם נראו רע מאוד ויצטרכו לנצח כעת את הגומלין הביתי. כריסטיאנו רונאלדו החלים מהפציעה שלו, אך ריצה הרחקה עוד מהעונה שעברה וגם גארת' בייל לא שיחק, בעוד קרלו אנצ'לוטי פותח עם איסקו, די מריה, מוראטה וחסה בחלק הקדמי. ריאל החמיצה ללא הרף, בעיקר מוראטה וקרים בנזמה, שנכנס כמחליף, אבל בסופו של דבר, היכולת של הבלאנקוס הייתה דלה מאוד והם מוסיפים עוד תוצאה מביכה לאוסף שלהם מהגביע הספרדי בשנים האחרונות.

ראול גרסיה אתלטיקו מדריד חוגג שער. AP
אתלטיקו במסע להגנה על התואר. ראול גרסיה חוגג/AP

סנט אנדראו - אתלטיקו מדריד 4:0

הקולצ'ונרוס מאוד רוצים לשמור על התואר והמסע שלהם לשם החל עם ניצחון קליל על הקבוצה ממרכז הטבלה של בית 3 בליגה השלישית. אתלטיקו הגיעה לאצטדיון של היריבה מברצלונה וחגגה בעיר, כאשר ראול גרסיה פותח את מסכת הכיבושים עם שער מהאוויר מחמישה מטרים בדקה ה-13. שבע דקות לאחר מכן, ארדה טוראן הכפיל מקרוב לאחר כדור רוחב.

השער של המשחק וכנראה גם של הסיבוב כולו, הגיע בדקה ה-55. התקפת טיקי-טאקה מסחררת של האורחים, שכללה שלל מסירות מהירות ושני עקבים ברחבה, הסתיימה בכיבוש שני של טוראן ואחרון מצא את הרשת דויד וייה בדקה ה-85, כאשר הוא עובר את השוער וגולש כדי לכבוש מקרוב.

ג'ירונה - חטאפה 1:1
לג'ירונה: דויד טימור (16), לחטאפה: צ'יפריאן מאריקה (38)

סלטה ויגו - אתלטיקו בילבאו 0:1
לסלטה: סנטי מינה (71)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully