וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "אנחנו צריכים ללמוד להרוג משחקים"

מנג'ר צ'לסי כעס על איבוד היתרון וההפסד לסטוק. רוג'רס: "לא הייתי מחליף את סוארס עם אף אחד". מנואל פלגריני מסופק

צ'לסי רשמה אמש (שבת) את הפסד הליגה השלישי שלה העונה, עם 3:2 לסטוק סיטי, והיום היא עלולה להתרחק מרחק שבע נקודות מארסנל המוליכה. "אני לא מרגיש מספיק נוח להגיד לכם מה דעתי על המשחק", אמר ז'וזה מוריניו העצבני לתקשורת האנגלית עם תום המשחק. "אנחנו בצרות כרגע. בהתחלה שיחקנו מדהים, אחרי 30 דקות היינו צריכים להוביל 0:3 או 0:4, היינו צריכים להרוג את המשחק, אבל לא עשינו את זה".

"אנחנו חייבים להבקיע שערים, לנצל את המצבים שלנו, כי אנחנו לא קבוצה פיזית במיוחד", הוסיף המנג'ר הפורטוגלי. "קשה לנו להגן נגד קבוצות פיזיות, ככה שאנחנו חייבים להבקיע כשהמשחק נמצא בידיים שלנו. יכול להיות שהפער עכשיו יהיה שבע נקודות מהפסגה, אבל אם מסתכלים ביחס למנצ'סטר סיטי, יונייטד, טוטנהאם וליברפול, המצב שלנו לא כל כך רע". על כך שבחר להחליף את אנדרה שורלה המצוין, שכבש את שני השערים של הבלוז, בדקה ה-70, אמר מוריניו: "אני לא טיפש, הוא ביקש להיות מוחלף בגלל פציעה ואמר שלא יכל להמשיך".

אחרי ההפסד לניוקאסל: כל המספרים של המשבר במנצ'סטר יונייטד

והאם רובין ואן פרסי מתוסכל ממויס ונמצא בדרך לברצלונה?

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. AP
"היינו צריכים להוביל 0:4". מוריניו/AP

לואיס סוארס המשיך את כושרו האישי הפנטסטי, עם צמד טיפוסי ב-1:4 של ליברפול על ווסטהאם. "אני לא בטוח שאפשר לשים עליו מחיר. לא אחליף אותו תמורת אף שחקן", אמר מאמן המייטי רדז ברנדן רוג'רס. "אני עובד איתו כל יום, והוא מעניק לקבוצה זו תשוקה בלתי נגמרת. כשיש לך שחקן כזה אתה לעולם לא רוצה לשחרר אותו, זו זכות לעבוד איתו. יש לנו מערכת יחסים חזקה, וזה תענוג לצפות בו. כרגע הוא אחד השחקנים הטובים בעולם, ונושא המחיר שלנו לא מעניין אותי, כי הוא שמח כאן".

על כך שקבוצתו עלתה למקום השני בטבלה אמר רוג'רס: "אנחנו צריכים להמשיך הלאה, יש לנו כמה משחקים קשים, צריך להמשיך לאתגר הבא. שיחקנו מצוין, השחקנים נתנו הכל ואני מאושר. בשנה שעברה לא יצרנו הרבה מצבים, והפעם היו לנו 29 כאלה. הקבוצה עדיין גדלה ומתפתחת". הקפטן סטיבן ג'רארד נפצע בשריר הירך האחורי שלו, ובימים הקרובים יתברר כמה זמן ייעדר.

לואיס סוארס שחקן ליברפול חוגג מול נוריץ'. GettyImages
קשה לשים עליו מחיר. סוארס/GettyImages

מנצ'סטר סיטי שמטה שתי נקודות גורליות, כשאיבדה יתרון מוקדם וסיימה ב-1:1 בלבד עם סאות'המפטון. "לשתי הקבוצות הגיעה נקודה", הודה מנואל פלגריני בסיום. "היה משחק צמוד מאוד וזו תוצאה הגיונית. איבדנו שליטה. התחלנו טוב מאוד, הבקענו, היתה לנו הזדמנות להבקיע שער נוסף, אבל אחר כך שיחקנו מהר מדי. סאות'המפטון היא קבוצה טובה ואם אתה נותן להם את הכדור, הם מסוכנים. זו היתה הבעיה שלנו, איבדנו את הכדור יותר מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully