וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחורציאניטיס: "נתתי את הלב, ניסיתי להיות מעורב"

6.12.2013 / 8:27

בלאט ערך שיחה עם הסנטר, שענה לו על המגרש עם הצגה שנייה ברציפות. רייס מבהיר: "צריכים לדאוג ממה שקורה לנו בליגה" בלו: "אני נהנה מהמשחק כמו ילד"

צילום: יוסי ציפקיס

לאחר ההפסד בתחילת השבוע עלהפועל ירושלים, מכבי תל אביב נחלצה בעור שיניה מהפסד ביורוליג לאחר שניצחה אמש (חמישי) את קובאן 73:75. הניצחון מיקם אותה בראשות בית ד' ביורוליג. זה היה משחקה הרביעי ברציפות אשר הצהובים מאבדים יתרון, ומגיעים למשחק צמוד. בשלושה מתוך הארבעה המשחקים האחרונים זה נגמר בניצחון של מכבי, אולם גם המאמן דיוויד בלאט הודה אמש כי "יש לנו עוד עבודה, אנחנו צריכים לבחון את העניין ולעומק כדי לפתור את זה, כי בהמשך לא יהיה לנו את הלוקסוס במהלך אחד או שניים לנצח".

לפני המשחק כינס המאמן בלאט את שהשחקנים, שם אמר להם: "אתם יודעים שהמשחק הזה משמעותי עבורנו, אנחנו צריכים שהקהל יהיה איתנו. תראו במשחק שאכפת לכם, תראו במשחק התלהבות ורגש, אם כל אחד יציג מאמץ מקסימלי אף אחד לא יביס אותנו".

מכבי תל אביב ניצחה את קובאן 73:75

האוזמן על הבונקר שהביא למכבי תל אביב את הניצחון

דיוויד בלאט עם עקיצה לכדורסלן הישראלי

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מודאג מהקאמבק של קובאן. בלאט/ברני ארדוב

דיוויד בלו סיכם את המשחק: "דבר חשוב שרצינו להתמקד בו במשחק הוא הריבאונד, והיה לזה חלק גדול במשחק עבורנו. אנחנו חייבים לעשות עבודה טובה יותר בלהוציא לפועל מהלכים נכון. זה כל מה שעושה את ההבדל וזה מה שמכניס אותנו לקושי מיותר במהלך משחקים, כי אם אנחנו מובילים וגם אם אתה מוותר על נקודות בהגנה, אתה חייב להמשיך להוציא לפועל בהתקפה ולהגיע למצבי קליעה טובים. איבדנו את הכדור יותר מדי פעמים ברבע האחרון, עשינו עבודה טובה בהגנה בצבע אבל הקלעים שלהם הצליחו לקלוע מבחוץ, והם הגיעו הרבה פעמים לקו". על יכולתו האישית אמר בלו: " אני פשוט נהנה מהמשחק, כמו ילד".

טייריס רייס הוסיף: "זה ניצחון גדול עבורנו. ההפסדים בתחילת השבוע נותנים לנו תמריץ לשחק חזק. אנחנו צריכים לדאוג ממה שקורה לנו בליגה". רייס התייחס לאיבוד יתרונה של מכבי במהלך משחקים, מה שגורר אותה למשחקים צמודים: "יש כמה דברים שאנחנו עושים שגורמים לזה, אני חושב שאנחנו מאטים יותר מדי בהגנה ואז אנחנו מורידים את רמת האגרסיביות שלנו, זה גורם לנו לשחק התקפה רק על חצי מגרש, להיות דקות ארוכות ללא מתפרצות והתקפות מעבר. החולשה שלנו ברבעים האחרונים? במשך 10 דקות זה לא באמת אנחנו, אנחנו קבוצה די טובה שיכולה לשחק מהר ואלו דברים שאנחנו צריכים לשפר ברבע האחרון".

על כך שאינו זוכה לדקות יציבות ועל הזמן שהוא על המגרש הוסיף הגארד: "אני פשוט מנסה להישאר על הפרקט, לעשות את הדברים נכון עבור הקבוצה כדי שננצח".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
גיא פניני שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עכשיו צריך לתרגם את היכולת גם לליגה. פניני/ברני ארדוב

במהלך האימון לפני יומיים לקח המנהל ניקולה וויציץ' את שחורציאניטיס ושון ג'יימס לשיחה בחדר צדדי, בהם שוחחו על תפקודם על המגרש, ועל מצבם הפיזי לאור הפציעות. גם המאמן דיוויד בלאט אמר לשחורציאניטיס כי הוא 'צריך אותו ליותר מ- 20 דקות משחק לאור חסרונו של שון ג'יימס. סופוקליס שחורציאניטיס התייחס לכך: "לא היה לנו את שון והייתי צריך לתת יותר, להיות יותר מעורב. זה מה שאני מנסה לעשות. חשוב לי לעזור יותר. ידעתי שיהיה קשה לתת משחק טוב גם בבלגרד וגם נגד קובאן, אך עשיתי כמיטב יכולתי ורציתי שהקבוצה תצליח, נתתי את הלב עבור הקבוצה וניצחנו".

"האם אני המנהיג של מכבי מבחינה חברתית? שון בחור נהדר, הוא הקפטן, הוא מכוון את כולם ואני בסך הכל מנסה לעזור ולעשות דברים טובים ולתרום לקבוצה".

שון ג'יימס סובל מפריצת דיסק, בעיה חוזרת אצלו בשנים האחרונות. ג'יימס התייחס לפציעתו כשסיפר: "פשוט קשה להסביר מה הבעיה. אנחנו עושים כל מה שצריך לעשות. אני עובר טיפולי פיזיותרפיה. אני מקווה שביום שני אני אוכל לשחק. לשם אני מכוון".

על המשחק הוסיף ג'יימס: "אני חושב שחברים שלי נלחמו. איבוד היתרון שלנו? אנחנו משחקים נגד קבוצות טובות וקבוצות טובות תמיד ימצאו דרך לחזור. אבל מה שחשוב זה שכולם נלחמו ושניצחנו את המשחק".

ריצ'רד הנדריקס שחקן לוקומטיב קובאן עם הכדור, מאחוריו סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
נתן את הלב. שחורציאניטיס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully