וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו סוזה: "בית"ר תבוא עם מוטיבציה גבוהה יותר"

5.12.2013 / 14:44

מאמן מכבי ת"א התייחס לחילופי המאמנים ביריבה: "אולי המאמן החדש ישנה דברים". מאנה היה זה שביקש לעזוב את הקבוצה

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: יותם בן דוד

מכבי תל אביב ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק החוץ נגד בית"ר ירושלים ביום ראשון הקרוב. הצהובים מגיעים למשחק ביתרון של שתי נקודות בראשות הטבלה על פני הפועל באר שבע, אחרי הניצחון המשכנע 1:3 על הפועל רעננה ביום שני האחרון. בקבוצה היו מרוצים מאוד מהיכולת בניצחון על היריבה מהשרון, ובעיקר מהאופי שהפגינו השחקנים אחרי החזרה ממשחק התיקו בליגה האירופית מול לרנקה. במכבי התעוררו הבוקר לדיווח בתקשורת הספרדית כי המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף מועמד לתפקיד המנהל המקצועי במלאגה, למרות שמחזיק בחוזה לעונה נוספת בתפקיד בקרית שלום.

מגן מכבי תל אביב מאנה. קובי אליהו
היה זה שיזם את העזיבה. מאנה/קובי אליהו

המגן הספרדי מאנה, שיעזוב את מכבי תל אביב בסיום חודש דצמבר, היה זה שפנה לראשי המועדון בבקשה לשחררו, בשל אי התאקלמות מקצועית וכן בשל העובדה שאשתו עומדת ללדת בקרוב והוא רוצה לשהות לצידה בספרד, כך נודע לוואלה! ספורט. בשל העובדה שהצדדים הגיעו לסיכום על עזיבתו של המגן, הוא לא יקבל פיצוי כספי למרות שהחזיק בחוזה עד סיום העונה, עם אופציה הדדית להארכת חוזה לעונה נוספת. המגן עצמו שפנה לראשי המועדון וביקש להשתחרר, יקבל משכורת עד סוף חודש דצמבר ואז יסיים את חלקו במועדון. במכבי מודעים לעובדה שמאנה מחזיק במספר הצעות מקבוצות ספרדיות ולכן לא יעמדו בדרכו, גם במטרה לפנות למאמן פאולו סוזה, מקום לזר חדש שיגיע בינואר.

מאנה לא נכלל בסגל של סוזה בארבעת המשחקים האחרונים של הקבוצה ואין ספק שחוסר שביעות הרצון המקצועית ממנו, בלטה לעין. מעבר לחולשה שהציג במרבית המשחקים בהם שיחק, מספרים שחקנים בקבוצה גם על חוסר השתלבות חברתית של המגן הספרדי בקרית שלום. "הוא היה מסתגר בתוך עצמו וכמעט לא דיבר", סיפר שחקן במועדון. "היו נסיונות מצד השחקנים לקבל אותו לתוך הקבוצה, אבל גם העובדה שיש שחקנים ספרדיים בסגל לא ממש עזרה והוא בדרך כלל העדיף להתבודד עם עצמו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
חילופי המאמנים ישפיעו גם עליו. פאולו סוזה/יוסי ציפקיס

פאולו סוזה פתח את מסיבת העיתונאים והתייחס לעזיבתו של מאנה: "אני מקווה שהוא קיבל את ההחלטה הנכונה לקריירה שלו. כל שחקן שבא לעבוד איתי יש לו אותה הזדמנות כמו לאחרים, אני מאחל לו בהצלחה בעתיד המקצועי שלו, ובחיים שלו. מאנה מתאמן איתנו, הוא לא יכול לשחק באף קבוצה עד ה-1 לינואר לפי החוקים, הוא שחקן כמו האחרים, ואני אתייחס אליו כמו לכל שחקן אחר. לכולם יש הזדמנות שווה".

על חילופי המאמנים בבית"ר ירושלים אמר המאמן הפורטוגלי: "כשאתה מכין דברים, אתה מכין אותם עם רעיון ברור של המאמן היריב והמבנה הקבוצתי, כיצד הם מתכוננים, ככה אנחנו מתכוננים. כשאנחנו מנתחים את הדברים, זה מה שאנחנו עושים. אולי המאמן החדש ישנה דברים, אולי יש לו רעיונות חדשים. כמו כן הם יבואו עם מוטיבציה גבוהה יותר. אני מקווה שנבוא ברמה המקסימלית, ונעשה הכל כדי להשיג שלוש נקודות".

סוזה דחה את הטענה על לחץ מסוים בקבוצה לקראת המשחק בטדי: "הלחץ מגיע בדרך כלל מהתקשורת, מאיך שמבקרים אותנו. כמכבי תל אביב אתה לא יכול להפסיד משחקים, ולא יכול לספוג שער אחד ולהפסיד. אנחנו עובדים כדי להשיג את התוצאות, בלי שום קשר למה שכותבים. אני לא יודע מה הלחץ אצלם, יודע רק מה קורה אצלנו".

דן איינבינדר שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
האמין שישתלב במכבי. דן איינבינדר/יוסי ציפקיס

הקשר דן איינבינדר, שגדל בבית"ר ירושלים, אמר: "ני מרגיש מצוין, במיוחד בתקופת הזמן הזאת של העונה. ידעתי שבאתי למכבי שהמאמן שיחק באותו תפקיד כמוני וזה יכול לעזור להתקדמות שלי וזה קורה. לקראת המשחק אני טיפה אתרגש, זה יהיה המשחק הראשון שאני חוזר בו לטדי, יהיה נחמד לפגוש את החברים לשעבר ולשחק במגרש שגדלתי בו אבל אני רוצה לשחק במשחק הזה ואבוא ב-100 אחוז מחויבות לקבוצה שלי. ננסה להשיג תוצאה טובה עבורנו. האמנתי שאשתלב. אני יודע מה אני שווה, יודע מה עברתי בשנים האחרונות, אני עובד קשה כדי שזה ישתלם. כשאני מקבל את הבמה והצ'אנס אני רוצה להוכיח שאני ראוי, ואני מקווה שזה מה שאני עושה עד עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully