וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מאנה ישוחרר בסוף דצמבר

4.12.2013 / 16:48

המגן הספרדי שלא השתלב במועדון יעזוב עוד החודש. קרויף: "מודים לו". צפי ל-5,000 אוהדים במשחק מול בית"ר

one

מכבי תל אביב הודיעה הערב (רביעי) כי המגן השמאלי מאנה יעזוב את המועדון בסוף החודש. השחקן הספרדי לא הצליח להשתלב במועדון, היווה אופציה שלישית אחרי עומרי בן הרוש ויואב זיו בעמדת המגן השמאלי וכעת הגיע לסיכום על פרידה.

המנג'ר הספורטיבי ג'ורדי קרויף אמר לאתר הרשמי: "אנו מעוניינים להודות למאנה על המקצוענות שהפגין בחודשים האחרונים ומאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו".

מאנה הגיע למכבי תל אביב כשם גדול, יחסית לליגת העל שלנו, אחרי ששיחק בהצלחה בארבע השנים הקודמות בחטאפה מהליגה הספרדית הבכירה. מאנה בן ה-31 רשם 101 הופעות במדי חטאפה לפני שסיים את חוזהו, וחתם בתחילת חודש יולי על חוזה לשנתיים בשורות האלופה הישראלית. מאנה פתח בהרכב מכבי תל אביב רק חמש פעמים בליגה ושיחק עוד פעמיים באירופה, אך היה רחוק מלהרשים.

מגן מכבי תל אביב מאנה. קובי אליהו
אפיזודה קצרה ולא מוצלחת. מאנה/קובי אליהו

כ-4,000 אוהדים הבטיחו את הגעתם לטדי, למשחקה של הקבוצה ביום ראשון נגד בית"ר ירושלים. במכבי תל אביב שמחו על קצב מכירת הכרטיסים המוגבר וההערכות מדברות על כך שלפחות 5,000 אוהדים צהובים יגיעו לתמוך בקבוצה ויישבו ביציע הצפוני. בית"ר הודיעה כי 13,000 כרטיסים נמכרו עד כה.

המשחק הזה פותח עבור האלופה סדרה של שלושה משחקים בשמונה ימים, כשלאחר המשחק בטדי יתקיים המשחק המכריע מול בורדו במחזור הסיום של שלב הבתים בליגה האירופית, וארבעה ימים לאחר מכן הדרבי מול הפועל תל אביב. הקפטן שרן ייני ישוב לסגל לאחר שריצה עונש הרחקה של שני משחקים, ונכון לעכשיו נראה שסגל מלא יעמוד לרשות המאמן פאולו סוזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ג'ק אנגלידיס נציג הבעלים מכבי תל אביב, בהלווייתו של ספי ריבלין. יותם רונן
"יודע שפי אהב את מכבי והיה דמות נערצת בישראל". ג'ק אנגלידיס/יותם רונן

בתוך כך, ליוו היום (רביעי) אנשי הקבוצה את הבדרן והקומיקאי ספי ריבלין ז"ל בדרכו האחרונה. הדובר עופר רונן וכן שני שחקני הקבוצה גל אלברמן ודור מיכה הגיעו בצהריים לטקס האשכבה שנערך בתיאטרון הבימה, ונציג הבעלים ג'ק אנגלידיס יחד עם מנהל מחלקת הנוער ניר לוין נכחו בהלוויה שנערכה בבית העלמין הישן בראשון לציון.

"הכרתי את ספי כאשר הוא הגיע להתארח אצלנו במשחק הפתיחה של העונה שעברה", אמר אנגלידיס לוואלה! ספורט. "אני יודע שהוא אהב מאוד את מכבי והיה דמות נערצת מאוד כאן בישראל. הוא היה איש שהיה ידוע באהבתו לספורט, גם כשחקן כדורגל בצעירותו בראשון לציון ואחר כך כמובן עם האהדה הגדולה שלו למכב תל אביב. כשאירחנו אותו הוא הצחיק מאוד את הבעלים מיטש גולדהאר ואין ספק שהייתה לו נוכחות אדירה. הוא היה אישיות גדולה ומיוחדת. אנו משתתפים בצער המשפחה ומביעים את תנחומינו, בשמי ובשם כל מועדון מכבי תל אביב. כמובן שנזכור תמיד את ספי כאחד האוהדים הגדולים של המועדון".

אוהדי מכבי תל אביב בהלווייתו של ספי ריבלין. יותם רונן
אוהדי מכבי תל אביב נפרדו מספי ריבלין/יותם רונן
אוהדי מכבי תל אביב בהלווייתו של ספי ריבלין. יותם רונן
אוהדי מכבי תל אביב בהלווייתו של ספי ריבלין/יותם רונן
מזכרות של אוהדי מכבי תל אביב על קברו של ספי ריבלין. יותם רונן
מזכרות של אוהדי מכבי תל אביב על קברו של ספי ריבלין/יותם רונן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully