וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף מועמד לתפקיד המנהל המקצועי של מלאגה

העיתון הקטאלני "ספורט" מדווח הבוקר כי מנהלה המקצועי בן ה-39 של מכבי תל אביב עשוי לעבור בסיום העונה לקבוצה האנדלוסית שמחפשת איש מקצוע "עם ניסיון בכדורגל העולמי"

one

העיתון הקטלאני הגדול "ספורט" מדווח הבוקר (חמישי) כי ג'ורדי קרויף עשוי להתמנות למנהל המקצועי של מלאגה בקיץ הבא. על פי דיווח התפקיד נשאר לא מאוייש החל מהקיץ האחרון ומי שבעצם מנהל את העניינים המקצועיים במועדון הם המנכ"ל ואנשי ההנהלה, אך במועדון מעוניינים באיש מקצוע שכבר שימש בתפקיד כזה ועם ניסיון רחב בכדורגל העולמי.

ג'ורדי קרויף, המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
עונה אחרונה במכבי? ג'ורדי קרויף/ניב אהרונסון

"רשימת המועמדים היא ארוכה, אבל השם הבולט ביותר הוא שמו של ג'ורדי קרויף", נכתב בעיתון, "יש להנהלה של מלאגה שתי דרישות מרכזיות - הראשונה היא שבקורות החיים שלך יופיע ששימשת בעבר כמנהל מקצועי, ושהבאתו של אותו מנהל מקצועי יגרום לכיסוי תקשורתי נרחב יותר של המועדון".

עוד מצוין בדיווח כי מלאגה מעוניינת לשנות את הפרופיל שאפיין את המועדון בשנים האחרונות. כדי לעשות זאת הם מחפשים כשרונות צעירים שיכולים לבלוט בליגה הספרדית ולאחר מכן להמכר בכסף גדול. "הפילוסופיה הזאת דורשת מנהל מקצועי שמכיר את הכדורגל העולמי. ג'ורדי קרויף יתאים לפרופיל הזה בצורה מושלמת", נכתב ב"ספורט". כמו כן תוהים האם יוכל ההולנדי לסיים את ההתקשרות עם מכבי תל אביב, אולם חוזהו של קרויף באלופה הישראלית יסתיים רק בקיץ 2015.

קרויף (39) משמש כמנהלה המקצועי של מכבי תל אביב החל מהקיץ שעבר. תחת פיקודו זכה המועדון באליפות אחרי עשר שנים, מוליך את הטבלה, וקרוב להעפיל שלב בליגה האירופית העונה. לפני כן שימש ההולנדי, בנו של אגדת העבר יוהאן קרויף, כמנהלה המקצועי של א.א.ק לרנקה, והיה עוזר מאמן בולאטה המלטזית. לקרויף עבר מפואר כשחקן, כששיחק בברצלונה, סלטה ויגו, אלאבס, אספניול, מנצ'סטר יונייטד, מטלורג דונייצק ו-ואלטה. הוא רשם תשע הופעות במדי נבחרת הולנד וכבש שער אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully