וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בקרוב תפוג האופציה על דמארי. להפועל כדאי למכור"

5.12.2013 / 10:29

בכיר במכבי פ"ת על האפשרות שהחלוץ יעבור לחיפה: "אם הפועל תשחרר, נסתדר". בנאדו החמיא באסיפה לשחקני הספסל

one

"אני מאוד גאה בניצחון הזה, במיוחד במחצית השניה. באתם, נלחמתם ולא ויתרתם על אף כדור. קורה בכדורגל שקבוצה סופגת מהתקפה סתמית, ולכן לא הייתם צריכים להישבר. גם אם המשחק הזה היה נגמר ב-1:1, הייתי גאה באיך ששיחקתם. ומילה לאלה שישבו על הספסל: ראו שרציתם שננצח, חייתם את המשחק. גם לכם מגיעה מילה טובה. חזרנו למקום הטבעי שלנו, בצמרת. עכשיו צריכים לשמור על זה ולעבוד עוד יותר קשה".

כך אמר מאמן מכבי חיפה, אריק בנאדו, באסיפה ראשונה שקיים לשחקני מכבי חיפה לאחר הניצחון (2:1) על הפועל עכו. חיפה תגביר היום (חמישי) את ההכנות לקראת המשחק מול בני יהודה, קבוצה מולה היא רשמה ניצחון אחד בשמונת המשחקים האחרונים והפסידה לה בבלומפילד שלוש פעמים ברציפות. בנאדו, אגב, חוגג היום את יום הולדתו ה-40.

מאמן מכבי חיפה אריק בנאדו. אדריאן הרבשטיין
אסיפה שמחה ביום ההולדת. אריק בנאדו/אדריאן הרבשטיין

החלוץ דינו אנדלובו, שננזף אתמול וייקנס בפעם הבאה שלא יגיע למשחק בית כשהוא לא בסגל, אמור לשבת גם במשחק הקרוב ביציע. אם זה יקרה, הוא לא יהיה מחויב להגיע למשחק בבלומפילד משום שמדובר במשחק חוץ. בינתיים ממשיך בנאדו לחפש חלוץ. כפי שפורסם השבוע, בראש רשימת החיזוק של המאמן נמצא עומר דמארי, ואם הוא ישוחרר מהפועל תל אביב הנשיא יעקב שחר יגיש הצעה רשמית עבורו. ויאם עמאשה רוצה לעבור להפועל תל אביב וחיפה מוכנה לשחרר אותו, רק שאם זה יקרה במסגרת עסקת דמארי האדומים יוכלו לקבל את החלוץ וסכום כסף.

סעיף השחרור של דמארי עומד על שלושה מיליון יורו, אבל בתום העונה יפוג סעיף השחרור ולכן גם בהפועל וגם במכבי פתח תקוה רוצים למכור אותו כבר בינואר במטרה להתחלק בסכום ההעברה. גורם בכיר במכבי פתח תקוה אמר הבוקר: "אחרי חודש ינואר תפוג האופציה על החלוץ ולכן אני מעריך שלהפועל כדאי למכור אותו עכשיו. טביב שילם בזמנו סכומים גבוהים (כ-7.5 מיליון שקל, א"י) על מחצית מהכרטיס והפועל רוצה להרוויח חלק מהכסף שהמועדון הוציא. אם חיפה תרצה אותו והפועל תשחרר, נסתדר". גוסטבו בוקולי עדיין פצוע. אייל משומר ינסה להגביר היום את קצב האימון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יימכר כבר בינואר? עומר דמארי/ברני ארדוב

אייל גולסה ממשיך להתאמן עם חן עזריאל, איציק כהן ועמאשה, ולא מן הנמנע שהקשר יעבור בסופו של דבר לקבוצה אחרת בתום העונה, ולא בחודש ינואר. הסיבה: בחיפה ידרשו דמי העברה אם יעזוב בחלון ההעברות הנוכחי. עד כה הקשר לא קיבל שום הצעה רשמית ממכבי תל אביב, או מקבוצה אחרת בליגת העל. מספר סוכנים מנסים לבדוק לשחקן אופציות בבלגיה.

בעקבות המחדל בעניין כרטיסי האשראי, אירוע במסגרתו נשלחו ל-53 אוהדים הודעות אישור על הגעתם למשחק החוץ כולל פרטי כרטיסי האשראי וכתובות המנויים, סיפרו אתמול חלק מהאוהדים כי ביטלו את כרטיסי האשראי שלהם מחשש שיהיו חשופים לתרגיל עוקץ.

שחקן נבחרת ישראל לשעבר, אלון מזרחי. Mark Thompson, GettyImages
חוזר למגרשים. אלון מזרחי/GettyImages, Mark Thompson

הערב: אנטמן, חרזי ז'אנו ואלון מזרחי חוזרים למגרשים

כמיטב המסורת, יתקיים היום טורניר הקט רגל לזכרו של דודי הללי, שיפתח בשעה 15:45 במרכז הספורט "ליאו בק" בחיפה. לטורניר זומנו מספר אנשי כדורגל בכירים, בניהם אלי אוחנה, איציק זוהר, אבי נמני, איל ברקוביץ ואלישע לוי. בטורניר הילדים יתמודדו ארבע קבוצות מהאזור: מכבי והפועל חיפה, מועדון הספורט נשר ונווה יוסף. בטורניר הוותיקים ייקחו חלק ארבע קבוצות: נבחרת העיתונאים של הצפון; עיריית חיפה המחוזקת ביוסי ג'נח ורפי כהן; נבחרת משפחת הללי מחוזקת באברהם אבוקרט ושחקנים נוספים; ונבחרת מכבי חיפה ותיקים אותה יובילו גיורא אנטמן, אלון חרזי, אילון שווגר, אלירן אלקיים, אבישי ז'אנו, שי דהאן, רפי אוסמו ופטריסיו סייג. בהמשך ייערך גם משחק ראווה של נבחרת הנערות של ישראל, אותם מאמנים גיא עזורי וז'אן טלסניקוב. הכניסה חופשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully