וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו גער ברובן ראיוס: "תפסיק כבר לאבד כדורים"

3.12.2013 / 7:00

בצל החגיגות, אירוע לא נעים נרשם במחצית לעיני שחקנים. המאמן גונן על שראנוב: "לא אשם בגול". דמארי וחלוצים זרים ברשימות לינואר

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: מיכאל ברגמן

עד לפני שלושה מחזורים מכבי חיפה הייתה במקום העשירי בטבלה ובמועדון אפילו לא דיברו על אירופה. הניצחון אתמול (שני) על הפועל עכו שלח את החבורה של אריק בנאדו למקום הרביעי בטבלה, ובמועדון שוב חזרו לדבר על הצמרת הגבוהה. לפני שניגע בחגיגות בסיום נחזור מעט אחורה, למחצית, אז מתברר שנרשם אירוע לא נעים בחדר ההלבשה. המאמן אריק בנאדו גער בנוכחות כל השחקנים בקשר רובן ראיוס, לאחר שנראה לא מרוכז במחצית הראשונה.

"תפסיק כבר לאבד כדורים באמצע, תגלה אחריות", קרא לעברו המאמן. ראיוס השפיל את מבטו ושתק. שחקן בקבוצה אמר: "זה לא קרה לאריק הרבה זמן, אבל אפשר להבין אותו. הוא רצה להוכיח סופית שמכבי חיפה כבר לא מדשדשת. עובדה שבמחצית השניה הוא קיבל ראיוס אחר". ראיוס אגב, עזב את המגרש כשהוא נראה שפוף. אחד השחקנים אמר: "ניסינו לעודד אותו, אבל הוא לא הרים את הראש. אם הוא מקצוען, הוא כבר צריך לשכוח מזה, עובדה שאריק השאיר אותו על המגרש".

אריק בנאדו: "השחקנים גילו אופי בלתי רגיל"

שחקן מכבי חיפה רובן ראיוס. אדריאן הרבשטיין
המאמן דרש ממנו לגלות אחריות. ראיוס/אדריאן הרבשטיין

בניגוד לראיוס, במועדון פתחו בסיום במגננה על השוער בויאן שראנוב. המאמן אריק בנאדו אמר לוואלה! ספורט: "הכדור פגע בשחקן (דקל קינן ,א"י) והטעה את בויאן. אני מכיר את שראנוב ויודע שאם זה לא היה קורה, הוא היה מגיע לכדור ולוקח אותו. הוא לא אשם בגול". גורם במועדון הוסיף: "שראנוב עשה שתי טעויות גדולות מאז שהגיע, ומאז זה הפך לאופנה. הוא שוער טוב, אין שום כוונה לספסל אותו". ולא רק לספסל, אלא שבשבועיים הקרובים צפויה ההנהלה להיפגש עם סוכניו הסרבים של השחקן, בראשם פאלי רמאדני, בנוגע לחוזה חדש.

ובחזרה לחגיגות. החלוץ שובל גוזלן הבקיע אתמול את שערו הראשון העונה, ובסיום המגרש מיהר ליציע כדי להודות לאביו. במכבי חיפה הדגישו אתמול: "שובל שחקן מוכשר, אבל התהליך שהוא עושה צריך להיות מאוד הדרגתי. צריך לדעת איך לעלות שחקנים מהנוער, וזה כולל גם את אסמעיל ריאן". למרות הדברים, ייתכן מאוד שגוזלן יפתח כבר מול בני יהודה.

ומה לגבי שמעון אבוחצירא? "כנראה שזאת לא העונה שלו", אמרו במועדון. "הוא עושה הכל כדי להבקיע, אבל משהו קורה לו כשהוא מקבל את הכדור ברחבה. הוא אפילו מנע מטואטחה לכבוש. חייבים להחזיר לו את הביטחון, אולי זה יגיע אם הוא ישחק באמצע, ולא כשחקן כנף". כך או כך, בנאדו עדיין מחפש חלוץ. בראש הרשימה נמצא כמובן עומר דמארי, אבל כל עוד לא ברור האם ישוחרר מהפועל תל אביב, במועדון יחפשו חלוץ זר. במהלך השבוע הוצעו לבנאדו עוד מספר שחקנים. הסוכנים התבקשו לאשר האם השחקנים שהוצעו מוכנים להגיע לישראל עוד לפני המשא ומתן עימם. עם או בלי קשר לעסקת טרייד, מתחזקות ההערכות לפיהן ויאם עמאשה יעבור להפועל תל אביב שרוצה אותו מאוד. העניין היחיד שעשוי לטרפד את העברתו הוא הנושא הכלכלי.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בראש הרשימה. דמארי/ברני ארדוב

כעס על אנדלובו, פיליאבסקי לאוקראינה?

דינו אנדלובו שלא הגיע למשחק אתמול צפוי להיענש. במועדון רואים בחומרה את העובדה שהשחקן לא הגיע על דעת עצמו לקריית אליעזר. "הוא עשה את זה בטיימינג הכי לא נכון מבחינתו. ביום כזה, שבו הוא עולה לכותרות, לא להגיע למשחק זה מעשה טפשי". כזכור, אנדלובו הגיב אתמול על הפרסום שהעלה בטוויטר ("זמן להמשיך הלאה. דברים כאלה קורים בחיים. היו לי זיכרונות") ואמר לוואלה! ספורט כי הוא כואב את הפרידה מחברתו, ולא התכוון לעתידו במכבי חיפה. השחקן צפוי לשבת ביציע גם במשחק הקרוב בבלומפילד. אנדריי פיליאבסקי שלא נכלל אתמול בסגל מחוזר על ידי קבוצות באוקראינה. מקורבים לשחקן סיפרו אתמול כי קבוצתו של גל שיש, וולין לוצק האוקראינית, היא אחת המועמדות לקלוט אותו. יחד עם זאת, סקאוטים שאמורים להגיע לישראל בקרוב מעוניינים לברר מתי הבלם ישחק, וזאת אחת הבעיות שמונעות את העסקה כרגע.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully