וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "השחקנים גילו אופי בלתי רגיל"

2.12.2013 / 22:27

מאמן מכבי חיפה חגג את המהפך מול עכו: "רוצים להרוויח את המקום בצמרת, גוזלן מוכשר". קטן: "עשינו לעצמנו חיים קשים"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: מיכאל ברגמן

מכבי חיפה חגגה הערב (שני) ניצחון ליגה שלישי רצוף, עם 1:2 ביתי על הפועל עכו שהעלה אותה למקום הרביעי בטבלה. שלומי אזולאי ושובל גוזלן המחליף השלימו מהפך דרמטי ששחרר הרבה לחץ בקרית אליעזר, והפנים של הירוקים קדימה: בשבועיים הבאים מחכות להם רמת השרון ובני יהודה החלשות, ואריק בנאדו בהחלט יכול להריח את הצמרת הגבוהה.

מאמן מכבי חיפה אריק בנאדו. אדריאן הרבשטיין
מרוצה, ומאמין שזה רק יילך וישתפר. בנאדו/אדריאן הרבשטיין

"במחצית השניה היינו הרבה יותר מסוכנים, למרות הצפיפות הצלחנו להגיע לכמה מצבים כדי להבקיע. עשינו מה שרצינו לעשות, המשחק ללא ספק היה בשליטה מוחלטת שלנו", אמר אריק בנאדו בסיום. "הגול שספגנו הכניס אותנו קצת ללחץ, אבל השחקנים גילו אופי בלתי רגיל, נלחמו עד הסוף, וכשהדברים מתנהלים ככה גם התוצאה מגיעה. לפני שבועיים אמרתי שהמטרה היא לחזור למקום הטבעי שלנו. היתה לנו תקופה מאוד רעה, אבל אנחנו כל הזמן מנסים להשתפר, אנחנו מוכיחים שאנחנו קבוצה ונראה קבוצה עוד הרבה יותר טובה בהמשך. אנחנו רוצים להרוויח את המקום שלנו בצמרת ואנחנו עושים את זה צעד אחר צעד".

על שובל גוזלן, שנכנס כמחליף וכבש את שער הניצחון, אמר בנאדו: "זה מה שרציתי שהוא יעשה, הוא נכנס ועשה את העבודה, אני יודע את היכולות שלו. אין ספק שהוא שחקן מוכשר".

יניב קטן הוסיף: "ניצחון טוב, עשינו לעצמנו חיים די קשים, ספגנו שער משום מקום, נכנסו ללחץ מזה, אני שמח שהבקענו והצלחנו לנצח את המשחק. החצי הראשון היה פחות טוב, נכנסו קצת ללחץ ופחות הנענו את הכדור. עכו סגרו את החלק האחורי בצורה טובה מאוד, אבל בחצי השני הגענו רגועים, וניצחנו". גם הקפטן החמיא לגוזלן הצעיר, והוסיף: "אחד כמוני שגדל במועדון שמח לראות חבר'ה צעירים שמתפתחים, אבל צריך לתת להם את הזמן. הם יתנו לנו הרבה".

החלוץ דינו אנדלובו, שטען היום כי לא ביקר את מכבי חיפה בטוויטר אלא כאב את הפרידה מחברתו, לא הגיע למשחק בקריית אליעזר וייתכן שייענש. "כל שחקן, גם כזה שלא בסגל, מחויב להגיע", אמרו בחיפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן מכבי חיפה יניב קטן. ברני ארדוב
"עשינו לעצמנו חיים די קשים". קטן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully