וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמאשה רוצה להפועל ת"א, מכבי חיפה עוקבת אחר דמארי

1.12.2013 / 10:43

למרות הבעיות הכלכליות של האדומים, המגעים בין הצדדים חודשו בימים האחרונים. חיפה תפנה ללוזון אם דמארי ישוחרר

הקשר בין הפועל תל אביב לחלוץ ויאם עמאשה חודש בימים האחרונים. במכבי חיפה מוכנים לשחרר את השחקן כבר עכשיו, אלא שהבעיות הכלכליות בהפועל תל אביב מונעות כרגע סיכום בין הצדדים. הידיעה בוואלה! ספורט על האפשרות שעומר דמארי יימכר בינואר מעניינת מאוד את ראשי המועדון, ואם הוא ישוחרר מהאדומים חיפה תעשה מאמץ לצרפו ותפנה למכבי פתח תקוה.

גורם במועדון אישר הלילה: "דמארי שחקן מאוד מעניין, אבל לא נפנה לאף שחקן תחת חוזה. רצינו אותו מאוד בקיץ, אבל הפועל סירבה. אם היא תשחרר אותו, כמובן שנבדוק את האופציה הזאת". גורם המעורה בנושא דמארי אמר: "הוא מסיים חוזה בתום העונה וחוזר ללוזונים. אין כל סיבה להשאיר אותו אם להפועל אין כסף בכיס". בחיפה לא יפסלו גם אפשרות לטרייד בין שני המועדונים.

שחקן מכבי חיפה, ויאם עמאשה. אדריאן הרבשטיין
הבעיות הכלכליות בהפועל תל אביב מונעות כרגע סיכום בין הצדדים. ויאם עמאשה/אדריאן הרבשטיין

במקביל, מכבי חיפה מגבירה את המאמצים לצרף את החלוץ הקמרוני ז'ק המאן, זאת לאחר שהמאמן אריק בנאדו העביר חוות דעת חיובית להנהלת הקבוצה. לאחר ההמלצה של המאמן, במועדון בודקים את העלויות הכרוכות בהחתמתו מול סוכניו, וייתכן מאוד שהוא יחתום כבר בימים הקרובים. "זאת לא שאלה מקצועית, אלא כלכלית בשלב זה. הוא לא שחקן יקר, אבל צריך לבדוק הכל. בכל מקרה, הוא לא מועמד לחתום בינואר אלא לחזור אלינו בעתיד", הבהירו במועדון. במקביל, בנאדו ממשיך לבחון מועמדים לחיזוק בחלק ההתקפי. אם יגיע חלוץ, דינו אנדלובו יעזוב. בשלב זה, חיפה פוסלים אפשרות להתחזק בשני זרים אבל אם זה יקרה גם אנדריי פיליאבסקי יעזוב, במכירה או בהשאלה.

הקבוצה תקיים היום את האימון המסכם לקראת המשחק מחר נגד הפועל עכו. גוסטבו בוקולי עדיין פצוע ולא יתלבש. אלון תורג'מן וטאלב טואטחה פצועים אבל צפויים להיות בסגל. אם אחד מהם לא יהיה כשיר במאה אחוז, בנאדו יחליף אותו.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully