וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: עומר דמארי יימכר בינואר?

האדומים ישקלו לוותר על החלוץ אם יתרחקו ממאבק האליפות. ביקורת על רן בן שמעון ועל ההגנה: "שני הבלמים נראים מצחיק"

one

בהפועל תל אביב יצאו אתמול (שבת) מקרית שמונה ברגשות מעורבים. מצד אחד, קיימת שביעות רצון מהחלק הקדמי ובכלל ממשחק ההתקפה של כל הקבוצה. מצד שני, יש לא מעט דאגה בקבוצה מהחלק האחורי והיכולת החלשה שהציגה כל החולייה הגנתית אתמול. "כל שבוע זה כבר נהיה אותו דבר", אמר אחד האדומים. "אנחנו משלמים את הטעויות של ההגנה. שני הבלמים נראים מצחיק ויש לנו בעיה בצד ימין, במזל לא ספגנו יותר". עוד ביקרו בהפועל את רן בן שמעון והעובדה שלא פתח עם ישראל זגורי מול מכבי חיפה.

אך בקבוצה השתדלו אתמול לא לחפש את השלילי אלא להתמקד בצד החיובי. מי שקיבלו את מרב המחמאות היו עומר דמארי, ששוב כבש אתמול, ובמיוחד ישראל זגורי שחזר להרכב וכבש ובישל. "אני רעב בכל משחק ומקווה לשחק כל משחק" אמר הקשר בסיום. שחקנו טוב היום וחבל שזה לא הספיק לניצחון. יש טיפה חוסר עקביות אצלנו אבל אני מאמין שנהיה בצמרת כי יש קבוצה טובה".

הפועל תל אביב סיימה ב-2:2 בקרית שמונה

רן בן שמעון בסיום: "קל לשרוק נגדנו בתקופה האחרונה"

שחקני הפועל תל אביב, יורחן קולין, ברנקו איליץ', אוראל דגני, שון מלכה. ברני ארדוב
"אנחנו משלמים את הטעויות של ההגנה"/ברני ארדוב

"חבל מאוד שספגנו ממצבים נייחים", הוסיף זגורי. "אלה דברים שלא צריכים לקרות. אחרי השבוע הקשה שעברנו, הגענו לקריה במטרה לנצח אבל גם זו תוצאה יפה. נקווה לתקן בשבוע הבא. אני חושב שחסרה לנו טיפה של מזל, מקווה שבעזרת השם זה ישתנה". לסיום ניסה הקשר להצטנע כשנשאל על יכולתו האישית: "היה לי משחק טוב, אבל יותר חשוב לנצח. מבחינה אישית אני צריך לעבוד קשה ולהוכיח את עצמי תמיד. הרגשתי טוב היום, מקווה לשחק יותר בעתיד. עכשיו לא חושבים על הדרבי, רק על אשדוד".

במועדון כבר מתכוננים לחלון ההעברות בינואר. למרות שכל שחקני הקבוצה עברו בבקרת התקציבים ובההנהלה מצהירים כי אף אחד לא ישוחרר, אם הפועל תל אביב תתרחק מהצמרת העליונה וממאבק האליפות עוד יותר, ינסו בהנהלה למכור את אחד החלוצים. כרגע, דמארי מציג יכולת טובה ואם ימשיך כך יש סיכויים גבוהים שיימכר. דמארי מחזיק עד לסיום העונה בתג מחיר של שלושה מיליון יורו, אך גם בהפועל תל אביב וגם במכבי פתח תקוה, ששתיהן מחזיקות בכרטיסו, מבינים שהחלוץ לא יימכר בסכום גבוה כל כך ואם תגיע הצעה נמוכה יותר, צפויות שתי הקבוצות להסכים למכור את החלוץ ולהתחלק בסכום ההעברה. למרות הביקורת על מצבת החלוצים של הקבוצה, לא נראה שבן שמעון עומד לקבל חיזוק משמעותי בינואר הקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן הפועל תל אביב, עומר דמארי, מול שוער עירוני קרית שמונה, גיא חיימוב. אדריאן הרבשטיין
דווקא הוא יימכר? עומר דמארי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully