וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "קל לשרוק נגדנו בתקופה האחרונה"

30.11.2013 / 21:01

מאמן הפועל ת"א התלונן על הפנדל שנשרק נגד האדומים: "כחלון עשה הצגה". על שכטר החלש: "הוא עושה עבודה ומשתדל"

one

עירוני קרית שמונה והפועל תל אביב נפרדו הערב (שבת) ב-2:2 במשחק מהנה במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל. הפועל תל אביב הוליכה, קרית שמונה ביצעה מהפך, האדומים השוו ולצד לא מעט הזדמנויות, הקהל גם ראה ארבעה שערים ולא מעט מתח בדקות הסיום.

מאמן הפועל תל אביב, רן בן שמעון, מקבל פרחים בקרית שמונה. ברני ארדוב
התקבל בפרחים לפני המשחק. בן שמעון בקרית שמונה/ברני ארדוב

מאמן הפועל תל אביב, רן בן שמעון, סיכם: "שבוע אחרי שאנחנו הפסדנו 4:2 וקרית שמונה ניצחו 1:4, באנו לכאן ולא הלכנו אחורה אלא שיחקנו כדורגל יעיל ושלטנו. החבר'ה נתנו לב ונשמה, אני מרוצה מהקבוצה, לא כל כך מהתוצאה".

לבן שמעון הייתה ביקורת על השריקה של דניאל בר נתן לפנדל לטובתה של קרית שמונה בדקה ה-62. "מהצד נראה שקל לשרוק נגדנו לפאולים על ה-16 ולפנדלים, זה קצת מרגיז אותי", אמר המאמן אחרי שראה את המגע בין אברהם צ'קול לתמיר כחלון בתוך הרחבה, "כחלון עשה הצגה, אף אחד לא נגע בו. דניאל בר נתן טעה בגדול, אבל אין מה לעשות. זה חלק מהחיים. קל מאוד לשרוק נגדנו בתקופה הזאת, אבל זה לא שופטים ולא שום דבר. אנחנו קבוצה טובה שהדברים עדיין לא מתחברים לה. היום היינו הרבה יותר יעילים ויותר חיים. ממשיכים הלאה כדי להפוך את הפועל תל אביב לקבוצה יותר טובה".

על איתי שכטר, שגילה יכולת חלשה והחמיץ שתי הזדמנויות מצוינות, אמר בן שמעון: "הוא עושה עבודה ומאוד משתדל. אם הוא היה חד היום, הוא גם יכול היה להבקיע. כששחקנים רצים ומשקיעים כך, אני לא יכול להתלונן. אני אוהב אותו והוא יתרום עוד הרבה להפועל תל אביב. נשב מול המחשב ונעבור על הדברים שצריך לתקן איתו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן הפועל תל אביב, איתי שכטר. אדריאן הרבשטיין
מקבל תמיכה מהמאמן. שכטר/אדריאן הרבשטיין

מאמן קרית שמונה, ברק בכר, אמר: "יכול היה להיגמר לכאן ולכאן, שתי הקבוצות היו טובות והגיעו להרבה מאוד מצבים. בסך הכול אני די מרוצה. החבר'ה רצו והשקיעו. היה משחק טוב, 2:2, ממשיכים קדימה".

בכר הוסיף: "לא משנה אם משחקים עם חלוץ טבעי או לא. היו לנו שחקנים התקפיים. בשבוע שעבר כבשנו ארבעה שערים בלי חלוץ והשבוע שניים. משנה כמה שחקנים מצטרפים ואיך אנחנו משחקים. נענשנו כי נתנו לשחקנים של הפועל חופש, וזה לוקסוס גדול מדי. למרות זאת, אני מרוצה מההשקעה. יש לנו הרבה פציעות בתקופה האחרונה וחשוב מאוד שמי שמקבל את ההזדמנות יתרום. יש כאן סגל טוב".

מאמן עירוני קרית שמונה, ברק בכר. ברני ארדוב
"משחק טוב, ממשיכים קדימה". בכר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully