וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אנדלובו ננזף, ייקנס אם לא יגיע למשחק נוסף

4.12.2013 / 12:02

החלוץ נלקח לשיחה לאחר שלא הגיע למשחק נגד עכו: "חשבתי שאני פטור". מחדל? פרטי כרטיסי האשראי נשלחו בטעות למנויים

one

החלוץ דינו אנדלובו שם את פרשת הטוויטר מאחוריו לאחר שהבהיר כי עדיין לא נפרד ממכבי חיפה אלא נפרד מחברתו, אבל הבוקר (רביעי) זומן לשיחה בעקבות העובדה שלא הגיע למשחק הבית של הקבוצה מול הפועל עכו. החלוץ הסביר כי לא הכיר את התקנה הקובעת ששחקני הסגל הרחב פטורים מלהגיע למשחקי החוץ בלבד, ואינם פטורים מלהגיע למשחקי הבית. החלוץ ננזף והתנצל.

במועדון הבהירו לשחקן כי בפעם הבאה שיעבור עבירת משמעת דומה, הוא ייקנס. כך או כך, החלוץ מדרום אפריקה לא צפוי להיכלל בסגל למשחק הקרוב מול בני יהודה בבלומפילד בגלל החלטה מקצועית. אגב, עוד קודם לכן, לאחר הניצחון על עכו, השחקן כתב בעמוד הטוויטר שלו: "גול יפה של הבחור הצעיר שובל גוזלן. אני שמח בשבילו".

דינו אנדלובו שחקן מכבי חיפה חוגג שער. קובי אליהו
שמח בשביל גוזלן. דינו אנדלובו/קובי אליהו

ועכשיו, בעניין אחר: אוהדי הקבוצה שרכשו לאחרונה מנויים למשחקי החוץ גילו להפתעתם הבוקר כי להודעה שנשלחה אליהם לגבי המשחק הקרוב מול בני יהודה, צורף קובץ אקסל עם פרטי כרטיס האשראי של המנויים. האוהדים זעמו ופנו לחברת הכרטיסים ברק (גרבר לשעבר), כדי לשמוע הסברים. המנכ"ל חנן ברק מסר בתגובה לוואלה! ספורט: "ישנם 40 אוהדים שרכשו מנויים למשחקי החוץ. לאותם 40 נשלחה הודעת אישור, מתוך טעות אנוש, עם פרטי כרטיסי האשראי של כלל האוהדים המנויים לשירות. התנצלנו בפני כולם. מדובר בתקלה שלא תחזור".

חיפה חזרה הבוקר לאימונים וחידשה את ההכנות לקראת המשחק מול בני יהודה, שמגיעה למשחק לאחר פיטורי המאמן דרור קשטן. הירוקים רשמו ניצחון אחד בלבד בשמונת במפגשים האחרונים מול היריבה הבאה, והפסידו בבלומפילד בכל שלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות. הניצחון האחרון שם היה לפני יותר משלוש שנים. מאז היא איבדה נקודות ואליפות להפועל תל אביב במשחק הזכור ממאי 2011 ורשמה מאזן רע מאוד מול הזהובים: תיקו ושלושה הפסדים.

כפי שפורסם אתמול, הקשר רובן ראיוס שספג ביקורת קשה מאריק בנאדו במחצית צפוי להמשיך בהרכב. במכבי חיפה היה מי שאמר השבוע כי למרות הביקורת סביב הספרדי בשבועות האחרונים, מדובר בשחקן הרכש הטוב ביותר שהגיע הקיץ לקבוצה. "ראיוס סופג ביקורת כי הוא שחקן זר. תאר לך מה היו אומרים אם אבוחצירא, גבאי או אבוקרט היו שחקנים זרים", יצא אחד השחקנים להגנתו. "השערים באירופה ונגד הפועל תל אביב מוכיחים איזה שחקן הגיע לפה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully