וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופט אלי חכמון הושעה לחודש

הוועדה המקצועית של איגוד השופטים הענישה את השופט על שלא לחץ יד לשלומי דורה בסיום המשחק של הפועל חיפה מול מכבי תל אביב: "התנהגות מעין זו פוגעת בתדמית המשחק והאיגוד". שטרית הושעה לשלושה שבועות

ברני ארדוב

השופט אלי חכמון הושעה לחודש על כך שלא לחץ את ידו של מאמן הפועל חיפה שלומי דורה, במשחק בקרית אליעזר מול מכבי תל אביב (3:1 לצהובים). כך הוחלט הערב לאחר ישיבה של הוועדה המקצועית של איגוד השופטים. "הועדה רואה בחומרה רבה את התנהלותו והתנהגותו של השופט אשר נוגדת את רוח המשחק ותדמית איגוד השופטים", נכתב בהודעה הרשמית. "התנהגות מעין זו פוגעת בתדמית המשחק ובתדמית איגוד השופטים ועל כן הוחלט לנקוט בעונש משמעתי. הוועדה משתמשת בסמכותה על-פי תקנון נוהג ונוהל וקובעת כי השופט אלי חכמון לא ישובץ לשיפוט בכל המסגרות לחודש ימים. יש לציין כי השופט הביע חרטה על התנהגותו והביע התנצלותו".

עוד שופט שנענש הערב הוא שי שטרית, שהושעה לשלושה שבועות על שנכנס לכר הדשא והעיר לשופט במסגרת ליגת ילדים. "הוועדה רואה בחומרה רבה את התנהגותו של שטרית, אשר אמור להוות דוגמא ומופת לשופטים הצעירים ובכלל, ונהג באופן שאינו תואם את רוח איגוד השופטים".

כזכור, במשחק ההפסד 3:1 של הפועל חיפה מול מכבי תל אביב בקרית אליעזר, הורחקו מאמן הפועל חיפה שלומי דורה ושחקן הקבוצה עאהד עזאם.

בדו"ח השופט לאחר אותו משחק כתב חכמון: "המאמן הורחק לאחר הערות ומחאה, לאחר ההרחקה הוא צעק לי 'חתיכת סמרטוט'. השחקן החל לדחוף את טל בן חיים. ביקשתי שיפסיק, שיתנהג כשחקן מקצוען בליגת העל. בתגובה אמר השחקן 'אתה עוד תראה, אחרי המשחק אני הולך לתקשורת על זה', והוסיף לאחר ההרחקה 'אין לך מושג'".

שלומי דורה הגיב על הדוח של חכמון ואיים להגיש נגדו תביעת לשון הרע: "מעולם לא כיניתי את השופט חכמון בשם סמרטוט. אמרתי לו שהוא גמר לנו את המשחק. אם השופט מתכוון לכתוב בדוח שכיניתי אותו 'סמרטוט', אגיש נגדו תביעת לשון הרע, גם על כך שלא לחץ את ידי בסיום".

עזאם פירט את השתלשלות העניינים לטענתו, ובדף הפייסבוק שלו כתב: "אלוהים זה אחד ויחיד... זה ששופט יכול להרחיק במשחק והוא מחליט וקובע את ההחלטות, זה לא אומר לנצל את זה, שופט שכל הזמן מטריד שחקן ולבסוף אומר לו דברים מעליבים ולא במקום זה כבר מעבר לכדורגל".


חכמון בדוח: דורה קרא לי סמרטוט

עזאם טען: חכמון קרא לי אפס

השופט אלי חכמון לצד שוער הפועל חיפה, קאלה דרשלר. יוסי ציפקיס
חכמון בפעולה/יוסי ציפקיס
  • עוד באותו נושא:
  • אלי חכמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully