וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזאם: "חכמון אמר 'אתה אפס, לא מקצוען', הוא גמר אותנו"

23.11.2013 / 19:23

הפועל חיפה טוענת לקיפוח בהפסד למכבי ת"א. דורה: "אם זה היה הפוך, לא היינו מקבלים פנדל". חכמון עשוי להגיש תביעת דיבה

תסכול וזעם, זה מה שחשו בהפועל חיפה עם שריקת הסיום של השופט אלי חכמון במשחק בו הפסידו למכבי תל אביב 1:3 הערב (שבת) בקרית אליעזר. בהפועל חיפה חשו מקופחים, כשהאלופה השלימה את המהפך שלה בזכות פנדל מפוקפק שכבש טל בן חיים בדקה ה-76. המאמן שלומי דורה הורחק בדקה ה-84 ודקה לאחר מכן עאהד עזאם ראה כרטיס אדום לאחר דין ודברים עם השופט חכמון, שעשוי להגיש תביעת דיבה נגד עזאם על דבריו בסיום המשחק.

השופט אלי חכמון לצד שוער הפועל חיפה, קאלה דרשלר. יוסי ציפקיס
שחקני הפועל חיפה מתווכחים עם השופט אלי חכמון/יוסי ציפקיס

עאהד עזאם התייחס להרחקה שלו בסיום ואמר: "נכנסתי למשחק, פתאום השופט אומר לי אתה לא ממשיך את המשחק. כל הזמן הוא הטריד אותי. אני לא יודע מה הסיבה, אם מישהו ראה שיגיד לי". על האירוע עצמו בגינו הורחק אמר עזאם: "דחפתי קצת את טל בן חיים כדי שייצא יותר מהר לחילוף, ואז בא אליי השופט, אמר לי 'אתה אפס, אתה לא מקצוען'. אמרתי לו שזה ייצא לתקשורת. אני מוכן ללכת למכונת אמת יחד איתו שייראו שאני דובר אמת. הוא גמר לנו את המשחק. אני לא רוצה להתייחס לזה בכלל, זה לא כדורגל, אי אפשר לשחק ככה".

המאמן שלומי דורה: "אמרתי לשופט שלא היה פנדל, והוא גמר את המשחק. כל העולם ראה את זה. זה שהוא לא רצה ללחוץ לי את היד בסיום אומר הכול. הוא רוצה לזרוק את האשמה עלינו, וזה היה רק עליו. היה שיפוט גרוע היום. לא אמרתי שום דבר מעבר למה שראיתי במגרש, ציינתי עובדות. הכוח של השופטים זה במשרוקית, אבל זה כבר שבוע שני שזה קורה. אם זה היה הפוך, לא היינו מקבלים כזה פנדל. עזאם אמר לי שמהרגע שהוא נכנס השופט אמר לו שהוא לא יגמור את המשחק".

מאמן מכבי תל אביב, פאולו סוזה לצד מאמן הפועל חיפה, שלומי דורה. יוסי ציפקיס
"זה שחכמון לא רצה ללחוץ לי את היד בסיום אומר הכול". דורה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully