וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירועי קרית אליעזר: אלי חכמון יושעה, דורה ועזאם לדין

24.11.2013 / 19:44

השופט הסביר מדוע הרחיק את דורה ("קרא לי סמרטוט") ויוענש. מאמן הפועל חיפה הגיב: "זה לא קרה". דורה ועזאם יועמדו לדין

one

בהפועל חיפה מתקשים להתאושש ממה שהם מכנים "תצוגת השיפוט השערורייתית של אלי חכמון", במשחק אמש מול מכבי תל אביב. שיחת היום בחיפה היא על השיפוט של חכמון ועל התקריות עם עאהד עזאם ושלומי דורה וכמובן על שריקת הפנדל. בחיפה שוקלים את האפשרות להגיש תלונה להתאחדות לכדורגל וכן לאיגוד השופטים על תצוגת השיפוט של חכמון ומעבר לכך על הטענות של עאהד עזאם לפיהן השופט העליב אותו והשתמש נגדו במילים קשות וכן נגד העובדה שחכמון סירב ללחוץ את ידו של דורה בסיום. חכמון, אגב, הושעה מפעילות ולא ישובץ באף אחד ממשחקי הליגה הקרובים.

בדו"ח השופט כתב חכמון: "המאמן הורחק לאחר הערות ומחאה, לאחר ההרחקה הוא צעק לי 'חתיכת סמרטוט'. השחקן החל לדחוף את טל בן חיים. ביקשתי שיפסיק, שיתנהג כשחקן מקצוען בליגת העל. בתגובה אמר השחקן 'אתה עוד תראה, אחרי המשחק אני הולך לתקשורת על זה', והוסיף לאחר ההרחקה 'אין לך מושג'".

שלומי דורה הגיב על הדוח של חכמון ואיים להגיש נגדו תביעת לשון הרע: "מעולם לא כיניתי את השופט חכמון בשם סמרטוט. אמרתי לו שהוא גמר לנו את המשחק. אם השופט מתכוון לכתוב בדוח שכיניתי אותו 'סמרטוט', אגיש נגדו תביעת לשון הרע, גם על כך שלא לחץ את ידי בסיום".

עאהד עזאם שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
טענות קשות מאוד נגד חכמון. עזאם/ברני ארדוב

עזאם פירט את השתלשלות העניינים לטענתו, ובדף הפייסבוק שלו כתב: "אלוהים זה אחד ויחיד... זה ששופט יכול להרחיק במשחק והוא מחליט וקובע את ההחלטות, זה לא אומר לנצל את זה, שופט שכל הזמן מטריד שחקן ולבסוף אומר לו דברים מעליבים ולא במקום זה כבר מעבר לכדורגל".

מאוחר יותר היום הודיעה ההתאחדות כי החליטה להעמיד לדין את עזאם ודורה. המאמן בסעיף של העלבת שופט והקשר בסעיף של התנהגות בלתי הולמת. עזאם אמור להיות מורחק משני המשחקים הבאים של הקבוצה שכן מדובר באדום שני שלו העונה וזאת עוד לפני פסק הדין של ההתאחדות לגביו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
השופט אלי חכמון לצד שוער הפועל חיפה, קאלה דרשלר. יוסי ציפקיס
זעם גדול על חכמון/יוסי ציפקיס

אך לא רק עזאם התלונן על השיפוט וגם שאר השחקנים כועסים מאוד על חכמון. "הוא פשוט פירק אותנו", אמר שחקן בקבוצה, "זו מכבי תל אביב, היא לא צריכה עזרה אבל היום השופט התעקש לעזור להם. עד הפנדל הוא היה בסדר אבל מאז הוא איבד פשוט את המשחק. זה כבר פעם שנייה ברציפות שאנחנו מאבדים נקודות בגלל שופט, חבל שזה קורה בליגת העל".

אגב, בסביבתו של חכמון דוחים את כל הטענות וטוענים כי עזאם התנהג בצורה לא נאותה. כמו כן בצוות השיפוט של המשחק טוענים שהשופט הרביעי הזהיר פעמיים לפני ההרחקה את דורה והתריע בפניו בנושא ההתנהגות של עזאם. בצד המקצועי בחיפה דווקא היו מרוצים מהיכולת של הקבוצה ומקווים שכבר במחזור הבא הקבוצה תחזור למסלול הניצחונות אחרי שני הפסדים מרגיזים במיוחד מבחינתם.


(עדכון ראשון: 8:44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully