וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתיחות נמשכת: טל בן חיים נופה מסגל סטנדרד ליאז'

גיא לוזון לא כלל את הבלם, שצוטט כמבקר אותו, ברשימת היוצאים למשחק הגביע מול סרקל: "בוחר שחקנים לפי כושרם"

ברני ארדוב

הבם טל בן חיים לא ייכלל בסגל סטנדרד ליאז' למשחק החוץ מול סרקל ברוז' מחר (רביעי, 21:00) במסגרת שמינית גמר הגביע הבלגי. הניפוי מגיע חמישה ימים לאחר שהבלם הישראלי צוטט בבלגיה כמבקר את הרוטציה "האינטנסיבית" של לוזון ואומר: "אם אגיד מה שאני חושב, זה לא ישמח את המאמן". בן חיים מיהר להכחיש את המיוחס לו ואף פתח במשחק הליגה האירופית מול אסביירג (2:1), אך ביום ראשון הורד לספסל ובגביע יישאר מחוץ לסגל. לעומתו, הבלם הברזילאי קאנו שהושעה מהמשחק האחרון ישוב לסגל. דודו ביטון לא יתלבש למשחק מסיבות מקצועיות.

לקראת משחק הגביע אמר לוזון: "אני רוצה לראות את הדברים הטובים מהמשחק הראשון: מחויבות, ריכוז ויעילות. מאז המפגש האחרון (0:5 לסטנדרד בליגה), סרקל השתפרו, אבל נגיע לברוז' לשחק בשיטה הרגילה שלנו". על בחירת הסגל והרוטציה אמר המאמן: "אני בוחר את השחקנים לפי הכושר שלהם. לכולם יש סיכוי לשחק ולהיות בסגל. ההרכב החזק ביות ישחק בליגה ובגביע. השתמשתי ברוטציה בגלל הליגה האירופית".

בתוך כך, המרמור בקרב חלק משחקני הסגל נמשך. אחרי שהאיראני רזה הביע את רצונו לעזוב כדי לקבל דקות משחק, הודיע גם השוער הצרפתי יוהאן תוראם שהוא מתכוון לעזוב בינואר: "אם המצב לא ישתנה, אעשה צעד שאני לא רוצה ואעזוב. אשאל את השאלות הנכונות. אהיה שוער ראשון בסטנדרד או במקום אחר".

טל בן חיים שחקן סטנדרד ליאז'. GettyImages
סוף הרומן? בן חיים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully