וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן חיים: "אם אגיד מה אני חושב זה לא ישמח את המאמן"

בלם סטנדרד ביקר פומבית את גיא לוזון: "אפילו בצ'לסי לא היו רוטציות כאלה". לוזון: "אין לשחקנים צורך לדבר עם התקשורת"

סטנדרד ליאז' תמשיך הערב (חמישי) את הקמפיין האירופי המאכזב שלה כשתתארח אצל אסביירג הדנית, אחרי שכבר איבדה סיכוי להעפיל לשלב הבא, ובינתיים האדמה ממשיכה לרעוד מתחת לרגליו של גיא לוזון, שסופג עוד ועוד ביקורות בבלגיה, וכעת בין המבקרים הפומביים שלו נמצא גם טל בן חיים.

"יש שחקנים שמקבלים את שיטת הרוטציה, ואחרים פחות", אמר הבלם הישראלי לתקשורת הבלגית לאחר נחיתת הקבוצה בדנמרק. "צריך להתיישר עם ההחלטות של המאמן במקרים כאלה, אבל אפילו בצ'לסי לא היו לי רוטציות כל כך אינטנסיביות". כשנשאל לגבי שריקות הבוז להן זכתה קבוצתו בניצחון על מונס ביום ראשון, אמר בן חיים: "מצטער, אם אגיד מה שאני חושב ומרגיש, זה לא ישמח את המאמן ולא את ההנהלה. עדיף שלא אמשיך לדבר".

מדור השגרירים על סופה של התקופה היפה של לוזון

סטנדרד תנסה לשפר את הקמפיין האירופי בדנמרק (22:05)

טל בן חיים שחקן סטנדרד ליאז'. GettyImages
מעדיף לא להרחיב. טל בן חיים/GettyImages

כשלוזון עצמו, שפתח בצורה מדהימה את דרכו בליאז' עם 13 ניצחונות רצופים, אבל מאז תחילת אוקטובר המאזן שלו עומד על שני ניצחונות, שלושה הפסדים וחמש תוצאות תיקו, נשאל על מערכת היחסים שלו עם בן חיים הוא השיב: "כשלשחקן יש בעיה, הוא צריך לדבר עם המאמן שלו. אני מדבר עם רבים מהשחקנים שלי, זה לא משהו מיוחד. אין להם שום צורך לדבר עם התקשורת, אך אני לא רואה בכך בעיה משמעתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully