וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: סטנדרד ליאז' ולוזון ניצחו, הקהל שרק בוז

הישראלי הוביל את קבוצתו ל-0:1 על מונס האחרונה בטבלה, אבל ספגה שריקות בוז. רפאלוב הצטיין בניצחון קלאב ברוז'

סטנדרד ליאז' וגיא לוזון ממשיכים להצעיד את הליגה הבלגית, והערב (ראשון) הם השיגו את הניצחון ה-11 מ-16 משחקים ונראה שהמשבר הקטן שהם חוו כנראה מאחוריהם. סטנדרד התקשתה מול האחרונה בטבלה מונס, שנחשבת לאחת הקבוצות הגרועות באירופה אחרי שהשיגה שלוש נקודות בלבד, אבל סיימה עם 0:1 ביתי שמשחרר מעט מהלחץ שהיה כלוא בקבוצה. שחקני סטנדרד, שהשיגו ניצחון אחד בששת המחזורים האחרונים, שמעו לאחר המשחק קריאות בוז מצד הקהל שלא ממש אהב את היכולת של הקבוצה שלהם. בזכות הניצחון, סטנדרד במקום הראשון עם יתרון של שתי נקודות על זולט וורחאם.

ללא טל בן חיים הפצוע ודודו ביטון שנותר מחוץ לסגל וגם בלעדי וויליאם ואנקר המורחק, סטנדרד עשתה את המוטל עליה ובדקה ה-40 רוני סתאם הוציא קרן קצרה שהגיעה עד לקשר הצעיר ז'וליאן דה סאר שהניף את הרגל מקצה הרחבה ושיגר כדור חזק לחיבורים. עד הסיום סטנדרד ניסתה להגדיל את היתרון אבל נאלצה להסתפק בשער אחד. יובל שפונגין השלים 90 דקות במדי מונס, שלומי ארבייטמן פצוע ונעדר.

מאמן סטנדרד ליאז' גיא לוזון. EuroFootball, GettyImages
שומר על הפסגה. גיא לוזון/GettyImages, EuroFootball

ליאור רפאלוב הצטיין הערב בניצחון הקל 0:3 של קלאב ברוז' בלוקרן. הקשר הישראלי קיבל את המקום בהרכב של מישל פרודום והחזיר עם משחק מצוין. בעיטה של רפאלוב בדקה ה-36 נהדפה על ידי השוער ומקסים לסטיין כבש את הראשון. טום דה סוטר הכפיל בדקה ה-45 וטימי סימונס סגר עניין בפנדל בדקה ה-86, אחרי שרפאלוב הוכשל ברחבה. קשר הנבחרת ספג גם צהוב במשחק לפני שהוחלף בתוספת הזמן וקיבל תשואות ממאמנו, ברוז' שלישית עם 33 נקודות.

קשר קלאב ברוז' ליאור רפאלוב. Nigel Roddis, GettyImages
קיבל תשואות מהמאמן. ליאור רפאלוב/GettyImages, Nigel Roddis

* אבי ריקן שיחק היום 85 דקות במדי ציריך שהביסה 1:4 את סיון ודילגה מעליה עד למקום השביעי בליגה השוויצרית. מריו גברנוביץ' כבש צמד, ריקן ספג צהוב.

* טוטו תמוז חזר אל הסגל של אורל, אך ישב על הספסל ולא שותף ב-1:1 של קבוצתו מול קריליה סובייטוב במחזור ה-17 בליגה הרוסית. אורל עם 12 נקודות במקום ה-13, המוביל לפלייאוף נגד הירידה.

* רוברטו קולאוטי הוחלף בתוספת הזמן במשחקה של אנורתוזיס פמגוסטה, שסיימה ב-1:1 את משחקה הביתי מול א.א.ק לרנקה. חיים מגרלשווילי פתח אצל האורחים והוחלף בדקה ה-55, כשמשה אוחיון נכנס בדקה ה-84 אצל אנורתוזיס ואילו עמית בן שושן לא נכלל בסגל בגלל פציעה. גונסאלו גרסיה, אקס מכבי תל אביב, כבש לזכות אנורתוזיס.

* דן מורי לא שותף בניצחונה של ויטסה 0:3 על גו אהד איגלס בליגה ההולנדית. ויטסה שמרה על המקום הראשון.

* גיא אסולין לא נכלל בסגל של הרקולס, שהביסה 0:3 את סבאדל בקרב תחתית חשוב. כעת לשתי הקבוצות 15 נקודות, אך הרקולס עדיין מתחת לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully