וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "אם הייתי צריך להחתים שחקן אחד בריאל, זה לא היה מסי"

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי הפתיע בראיון לתחנת רדיו באיטליה והסביר: "מי בכלל צריך את מסי כשיש לנו את רונאלדו?"

ברני ארדוב

אילו הייתם מאמני כדורגל והייתה נקרית בדרככם ההזדמנות להחתים בקבוצה את ליאונל מסי, כיצד הייתם מגיבים? מסתבר שהמאמן הנוכחי של ריאל מדריד, קרלו אנצ'לוטי, היה מסרב בנימוס, או כך לפחות הוא טוען בריאיון שהעניק היום (שני) לתחנת הרדיו האיטלקית "רדיו קפיטל".

"אם הייתי צריך להחתים שחקן אחד בריאל מדריד, זה לא היה ליאונל מסי. הייתי מעדיף להתחזק בעמדה אחרת", אמר אנצ'לוטי. "יש לנו את כריסטיאנו רונאלדו, מי בכלל צריך את מסי כשיש לנו שחקן כמוהו? לכריסטיאנו רונאלדו ניתנה מתנה מאלוהים". לסיום אנצ'לוטי התבדח: "אם בכל זאת ברצלונה מתכננת למכור את מסי, שתרים אלינו טלפון בבקשה".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מציג את נעל הזהב. David Ramos, GettyImages
לא הבחירה הראשונה של אנצ'לוטי. מסי/GettyImages, David Ramos

בינתיים כריסטיאנו רונאלדו הודיע כי החלים מפציעתו והוא כשיר לשחק. "ביומיים האחרונים אני מרגיש טוב", אמר הפורטוגלי, "העדפנו לא ללחוץ יותר מדי ולא שיחקתי נגד ויאדוליד".

בינתיים CR7 ממשיך לעקוץ את פיפ"א ונשיאה ספ בלאטר. אחרי שנשיא הארגון לעג ל-CR7 ("הוא כמו מפקד על המגרש... מתעסק יותר בסידור השיער") ואחר כך חזר בו מדבריו, הפורטוגלי ניצל את זכייתו בפרס אלפרדו די סטפאנו של העיתון "מארקה", שבוחר את כדורגלן השנה שלו, ושלח עוד עקיצה לעבר בלאטר. כנשנאל האם הוא מתכוון להגיע לטקס "כדור הזהב" ענה רונאלדו: "אין לי טלפון, המזכירה שלי לא העבירה לי את המידע". מסי, אגב, דורג שני על ידי ה"מארקה" ואנדרס אינייסטה שלישי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד. רויטרס
עוד פרס לרזומה, עוד עקיצה לעבר בלאטר. רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully