וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסי השאיר חור שחור בברצלונה ואין מי שיכפר על כך"

בקטאלוניה מעכלים הפסד שני רצוף ובעיתונים נכתב: "יותר מאי פעם, חסרונו של מסי הורגש. התלות הקיצונית בו היא לא המצאה. משהו לא עובד. הם מתגעגעים אליך, פרעוש". מרטינו דווקא מרוצה, בוסקטס זעם על השיפוט ומה קרה לראשונה מזה ארבע וחצי שנים?

"בלי סאן מסי, מעידה בסאן מאמס". כך זעקה הבוקר (שני) הכותרת הראשית באתר הקטאלני "ספורט", כאשר בברצלונה ניסו לעכל את ההפסד 1:0 אמש בחוץ לאתלטיק בילבאו. ב"ספורט" הוסיפו: "זה היה משחק לא שגרתי, בו בארסה החמיצה המון הזדמנויות. יותר מכל, יותר מאי פעם, חסרונו של מסי הורגש".

עוד מוקדם לדבר על משבר רציני בקרב האלופה, אבל אחרי שני הפסדים רצופים וללא ליאונל מסי ועוד שלל פצועים, זה בהחלט לא נראה טוב. ב"אולה" הארגנטינאי הודיעו: "מוזר לראות את בארסה בלי מסי, מוזר עוד יותר לראות אותה מפסידה פעמיים ברציפות. הם מתגעגעים אליך, פרעוש". ב"מארקה" המדרידאי חגגו כמובן עם הכותרת: "ליגה חדשה".

מוניאין כבש, בילבאו ניצחה 0:1 את ברצלונה

ניימאר ברצלונה מאוכזב. AP
לא משבר, אבל קרוב לזה. ניימאר על הדשא בסאן מאמס/AP

שני ההפסדים שהגיעו תוך חמישה ימים, בחוץ מול אייאקס בליגת האלופות ובחוץ מול בילבאו בליגה, היו הראשונים של טאטה מרטינו במועדון. ההפסד לבאסקים איפשר לאתלטיקו מדריד להישאר צמודה לבארסה בפסגה ולריאל מדריד להתייצב על פער של שלוש נקודות בלבד משתי המוליכות. זו הפעם הראשונה בה ברצלונה סופגת שני הפסדים רצופים מאז פברואר-מרץ האחרון, אז הפסידה 3:1 לריאל בגביע ומיד לאחר מכן 2:1 לבלאנקוס בליגה.

אגב, עד אתמול, הפעם האחרונה בה ברצלונה ספגה שני הפסדים רצופים וכל אחד מהם הגיע מול קבוצה שאינה ריאל מדריד, הייתה במאי 2009. אחרי שהקבוצה כבר הבטיחה את אליפות ספרד בעונת הבכורה של פפ גווארדיולה על הקווים היא השאירה לא מעט שחקנים בחוץ לקראת גמר ליגת האלופות מול מנצ'סטר יונייטד וספגה הפסדי ליגה מול מאיורקה ואוסאסונה (כמו עכשיו, גם אז ההפסד הראשון היה 2:1 והשני 1:0).

מאמן ברצלונה חרארדו מרטינו. GettyImages
מגווארדיולה עד אליו. מרטינו/GettyImages

המאמן טאטה מרטינו סיכם: "העיתונאים מנתחים משחקים רק לפי התוצאות ושתי האחרונות היו רעות, אבל במחצית הראשונה ראיתי ברצלונה שהייתה טובה יותר אפילו מאשר המשחקים אותם ניצחנו. קשה לנו לקבל את ההפסד הזה, אבל יש לנו קבוצה טובה מאוד והיינו עדיפים על בילבאו עד השער. היה חסר לנו המהלך האחרון".

אנדרס אינייסטה הוסיף: "תמיד כשאתה מפסיד מתחילים לפקפק בך, אבל אנחנו חייבים לשמור על קור רוח. אי אפשר לדאוג יותר מדי, צריך להמשיך לעשות את מה שאנחנו עושים טוב". סרחיו בוסקטס לא אהב את השיפוט: "בילבאו קבוצה טובה וגם ככה קשה לנצח אותה. אם השופט לא עושה את העבודה שלו כמו שצריך, זה קשה עוד יותר. הוא היה צריך לשלוף כרטיס אדום לשחקן שלהם שהכשיל את ניימאר בדרך לשער ואז המשחק היה משתנה".

סרחיו בוסקטס שחקן ברצלונה. Jasper Juinen, GettyImages
לא אהב את ההחלטות של השופט. בוסקטס/GettyImages, Jasper Juinen

בינתיים, הפרשנים לא ממש מרחמים: "ההיעדרות של מסי מותירה חור שחור בקבוצה ואף שחקן לא מסוגל לכפר על כך", כתב העיתונאי הספרדי ג'וזף מריה קסנובאס, "התלות הקיצונית במסי היא לא המצאה, זו 'המציאות המחורבנת' כמו שאמר פעם גווארדיולה".

לואיס מיגלסאנס הוסיף: "אי אפשר להטיל ספק בעבודה המצוינת שעשה מרטינו עד עכשיו, אבל גם אי אפשר להגיד שהכול בסדר בברצלונה. משהו לא עובד. שני הפסדים בשבוע הם לא משהו שבשגרה, אבל תחושת חוסר האונים בשני המשחקים האלה היא הדבר הכי גרוע והגיע הזמן מבחינת המאמן לקצת ביקורת עצמית, לזהות טעויות ולפתור דברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully