וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: בילבאו הפתיעה עם 0:1 על ברצלונה

שער של איקר מוניאין (70) הנחיל הפסד ליגה ראשון לקטלאנים, שמובילים את הטבלה רק בזכות הפרש שערים עדיף על אתלטיקו

אחרי שראתה את ריאל ואתלטיקו מדריד מנצחות ביום שבת ומצמקות ממנה את הפער בפסגה, ברצלונה קיוותה שוב לפתוח פער במקום הראשון בליגה הספרדית עם משחק קשה בסן מאמס החדש, אך נחלה הפסד בכורה בליגה, 1:0 מול אתלטיק בילבאו. איקר מוניאין כבש את שער הניצחון בדקה ה-70 והקטלאנים מוליכים כעת את הטבלה רק בזכות הפרש שערים עדיף במעט על אתלטיקו מדריד. עוד לפני כן הביסה ולנסיה 0:3 את אוסאסונה בזכות שלושער של ז'ונאס, סביליה השיגה 1:2 דרמטי בגרנאדה ואילו בטיס האחרונה סיימה ב-2:2 מול ראיו וייקאנו.

איקר מוניאין שחקן בילבאו חוגג. רויטרס
בשירות ריאל מדריד. איקר מוניאין אחרי השער שניצח את ברצלונה/רויטרס

אתלטיק בילבאו - ברצלונה 0:1

עם רשימת פצועים ארוכה (ויקטור ואלדס, דני אלבס, ג'ורדי אלבה וליאונל מסי) ואחרי הפסד הבכורה של מרטינו לאייאקס בליגת האלופות, ברצלונה חששה מאוד מהמשחק בסן מאמס החדש והיא ידעה למה. הקטלאנים נחלו הפסד ראשון לבילבאו מאז ה-20 במאי 2006 ואיבדו לגמרי את היתרון שלהם בפסגת הליגה על פני אתלטיקו מדריד. גיבור המשחק הזה היה איקר מוניאין הצעיר שכבש את שער הניצחון בדקה ה-70 ושלח גם את אוהדי ריאל מדריד לחגיגות. בארסה מוליכה עדיין את הטבלה רק בזכות הפרש שערים על פני אתלטיקו ומקדימה בשלוש נקודות בלבד את ריאל היריבה הגדולה.

אחרי עשר דקות של גישושים הגיעה ברצלונה למצב הראשון שלה שהגיע אחרי התקפה משולבת וחילופי מסירות בין אינייסטה לניימאר שהסתיימו בבעיטה של הברזילאי לפינה הגבוהה, אבל גורקה איראיסוס הדף לקרן. בדקה ה-29 הגיעה גם בילבאו למצב נהדר אחרי שגאיסקה טוקרו שלח כדור לרחבה, הגנת בארסה נכשלה בהרחקה ואיקר מוניאין החמיץ ממטר.

בדקה ה-59 נרשם רגע מעורר מחלוקת כאשר ניימאר נשלח לכדור עומק ונתפס על ידי אנדר איטורספה רגע לפני שהוא נכנס לרחבה. ברצלונה דרשה אדום, אבל השופט הסתפק בצהוב והברזילאי בעט בעצמו את הכדור החופשי החוצה.

בדקה ה-70 הגיע הרגע לו חיכו כל אוהדי בילבאו וגם אוהדי ריאל ואתלטיקו מדריד כשאיקר מוניאין העלה את הבאסקים ליתרון. החלוץ הצעיר המתין ברחבה לכדור רוחב של סוסאטה ותחת השמירה בעט מקרוב לרשת. 0:1 מפתיע לבילבאו. שתי דקות בלבד חלפו והבאסקים כמעט הכפילו את היתרון כשגאיסקה טוקרו קיבל הרמה מצד שמאל ונגח בעוצמה מקרוב, פינטו הדף בקושי לקרן.

ז'ונאס שחקן ולנסיה חוגג שער. Manuel Queimadelos, GettyImages
עונה אישית נהדרת שלו. ז'ונאס חוגג שלושער/GettyImages, Manuel Queimadelos

ולנסיה - אוסאסונה 0:3

ולנסיה הגיעה למשחק הזה מול אוסאסונה מהתחתית כשהיא בכושר לא טוב ועם ניצחון אחד בלבד בשבעת משחקיה האחרונים אבל פשוט התפוצצה על יריבתה או יותר נכון שחקן אחד התפוצץ. ז'ונאס הברזילאי ראה את פונאל מורחק בדקה ה-17 וענה עם שלושער מצוין. חגיגת השערים של מלך השערים של ולנסיה החלה בדקה ה-45 כשדחק מקרוב כדור רוחב פנימה. שלוש דקות מפתיחת המחצית השניה כבש ז'ונאס את השני עם בעיטת יעף מתוך הרחבה. בדקה ה-53 חתם הברזילאי את התוצאה עם עוד בעיטת יעף מ-13 מטרים לחיבורים. 0:3 גדול בסיום לעטלפים שהעפילו למקום תשיעי.

גרנאדה - סביליה 2:1

ניצחון שלישי ברציפות לאנדלוסים, שהמשיכו את היכולת מה-0:4 בדרבי על בטיס. קרלוס באקה הקולומביאני קיבל שוב את הקרדיט בהרכב מאונאי אמרי והחזיר עם שער ובישול. חלוץ הרכש כבש את השמיני שלו העונה בדקה ה-23, יאסין ברהימי איזן בפנדל עבור גרנאדה בדקה ה-61, אבל שלוש דקות לסיום באקה בישל לקווין גמיירו שנגח פנימה והכריע את המשחק. סביליה שמינית עם 22 נקודות, גרנאדה עם 17 במקום ה-12.

קרלוס באקה שחקן סביליה. GettyImages
שער ובישול. קרלוס באקה/GettyImages

בטיס - ראיו וייקאנו 2:2

עוד תוצאה מאכזבת לקבוצה של פפה מל, שכבר הרגיש ניצחון ראשון אחרי שבעה מחזורים, אבל ראה את שחקניו סופגים בתוספת הזמן ומסתפקים בנקודה בקרב התחתית. הבלם אנטוניו אמאיה העלה את בטיס ליתרון בדקה ה-27, אבל המחליף אלברטו בואנו איזן עבור ראיו בדקה ה-51. תשע דקות לסיום היה זה ז'ואן ורדו שהקפיץ את 32 אלף הצופים עם בעיטה מקצה הרחבה, אלא שבואנו השתיק אותם בתוספת הזמן וקבע חלוקת נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully