וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא מעדה, יובנטוס ניצלה זאת עם שער דרמטי

הג'אלורוסי חילצו 1:1 מול אטאלנטה, יורנטה כבש בתוספת הזמן והעניק ליובה המוליכה 0:1 על אודינזה. הפער בפסגה: 3 נק'

המחזור ה-14 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) והמשחק שפתח את ההתמודדויות היה בין קטאניה למילאן. הרוסונרי הלחוצים נקלעו לפיגור מוקדם אך הצליחו לצאת עם שלוש נקודות מסיציליה עם 1:3, והשאירו מאחור רצף של חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון. מאוחר יותר רומא נאלצה להסתפק ב-1:1 נגד אטאלנטה וגם אינטר שמטה נקודות אחרי תיקו מול סמפדוריה. יובנטוס ניצלה את המעידה של רומא והגדילה את יתרונה בפסגה לשלוש נקודות, הודות לשער דרמטי של פרננדו יורנטה בדקה ה-90 ב-0:1 על אודינזה. המחזור יושלם עם שני משחקים ביום שני: פיורנטינה - ורונה, לאציו - נאפולי.

פרננדו יורנטה שחקן יובנטוס חוגג שער. רויטרס
בשיניים. פרננדו יורנטה חוגג/רויטרס

יובנטוס - אודינזה 0:1

רומא שוב נתנה, אלופת איטליה ידעה לקחת. זה קרה רק בתוספת הזמן, אבל איזה שער חשוב של פרננדו יורנטה, שהעניק ליובנטוס ניצחון ליגה שישי ברציפות והגדיל את יתרונה של יובנטוס בפסגה לשלוש נקודות. כ-12 אלף ילדים הורשו להיכנס חינם, וראו בעיקר את שני השוערים מככבים. ז'ליקו ברקיץ' הצטיין בפתיחה בשערה של אודינזה ומנע מקרלוס טבס שער, כשמנגד ג'אנלואיג'י בופון שלח יד ארוכה ומנע מהקפצה של אנטוניו די נטאלה לעבור אותו בדקה ה-29. בופון הגיע לשיאו בדקה ה-53, עם הצלה מקרוב לבעיטה של די נטאלה, אחרי שהדף לפני כן בצורה פחות טובה את כדור הרוחב. לא מספיק? 10 דקות לאחר מכן קפטן נבחרת איטליה התעופף והדף גם טיל מרחוק של אנדראה לצארי. ברקיץ' הוסיף הצלה מול פאביו קוואליארלה, ובדקה ה-89, היה זה אלאן שהציל מקו השער אחרי נגיחה של יורנטה. דקה וחצי לאחר מכן, אף אחד כבר לא עמד על הקו. יורנטה המשיך עם הראש את הבעיטה הגרועה של סטפן ליכשטיינר וחגג שער ליגה רביעי ויקר מפז.

ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס עוצר את אנטוניו די נטאלה שחקן אודינזה. רויטרס
הצלות נדירות. ג'יג'י בופון עוצר את אנטוניו די נטאלה/רויטרס

אטאלנטה - רומא 1:1

מה קורה לג'אלורוסי? מאז הפציעה של פרנצ'סקו טוטי, הקבוצה של רודי גרסיה מתקשה בעיקר בחלק הקדמי והיום היא רשמה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון, כשהיא לא מצליחה לכבוש יותר משער אחד כבר כבר שישה משחקים ברציפות. דווידה בריביו העלה את הנראזורי מברגמו ל-0:1 בדקה ה-51, אחרי שכדור חופשי שטוח שלו קיפץ קצת לפני קו השער, הטעה את השוער מורגן דה סנקטיס ונעצר ברשת. רומא לחצה במטרה למצוא שוויון ונתקלה ביכולת טובה של אנדראה קונסילי, אבל קווין סטרוטמן הצליח לקבוע 1:1 בדקה ה-90 אחרי בישול של אדם ליאייץ'. בסיום חלוקת נקודות ולפחות רומא שומרת על מאזן נקי מהפסדים.

שוער רומא, מורגן דה סנקטיס. רויטרס
הכדור קפץ והטעה. דה סנקטיס/רויטרס

אינטר - סמפדוריה 1:1

הנראזורי ידעו שניצחון יעלה אותם זמנית למקום השלישי וגם יקרב אותם לרומא שבמקום השני, אבל שמטו יתרון וגם שתי נקודות. מבצע אישי נהדר של ריקי אלבארס סייע לפרדי גוארין לכבוש מקרוב אחרי 18 דקות ולהעלות את אינטר ל-0:1, אבל רנאן הברזילאי השווה בדקה ה-89 בבעיטה מחוץ לרחבה, שלוש דקות אחרי שנכנס כמחליף. סמפדוריה אמנם יכולה להיות מעודדת מהחזרה מפיגור, אבל היא עדיין מתחת לקו האדום.

שחקני אינטר, אסטבן קמביאסו, פרדי גוארין. רויטרס
חגיגה דרום אמריקאית שלא הספיקה לניצחון. קמביאסו, פלאסיו וגוארין/רויטרס

קטאניה - מילאן 3:1

הבלגן במילאן חוגג בימים האחרונים, וסגן הנשיא אדריאנו גליאני, שביקש לעזוב אך לא נענה על ידי סילביו ברלוסקוני, הופיע ביציע. הלחץ ניכר על שחקני מילאן וקטאניה ניצלה זאת כדי לעקוץ את הרוסונרי בדקה ה-13 מרגלי לוקאס קסטרו ולעלות ל-0:1. בדקה ה-19 ריקרדו מונטוליבו שחרר לחץ במילאן, כשקיבל כדור מצד ימין, נותר לא מכוסה ברחבת המארחת ובעט מהאוויר כדי לקבוע 1:1. במחצית השנייה מילאן המשיכה לשלוט וליצור מצבים ובדקה ה-63 סוף סוף הרשיתה. כדור חופשי של באלוטלי עבר את החומה ופנימה והרוסונרי עלו ל-1:2. אחרי השער מילאן הסתגרה וניסתה לעקוץ במתפרצות. בדקה ה-81 זה הצליח. קאקה סיים מתפרצת בבעיטה חזקה לרשת העליונה וקבע 1:3 למילאנזים.

יובנטוס - אודינזה (19:30)

קליארי - ססואולו 2:2
לקליארי: ננה (73), מרקו סאו (87). לססואולו: לינו מרזוראטי (14), סימונה זאזה (19).

קייבו - ליבורנו 0:3
לקייבו: לוקה ריגוני (36), סיריל תרו (56), אלברטו פאלוסקי (79).

חלוץ מילאן מריו באלוטלי (שמאל) מעל שחקן קטאניה ניקולס ספולי (ימין). Maurizio Lagana, GettyImages
לא היה קל, אבל יצא עם שלוש נקודות מקטאניה. באלוטלי/GettyImages, Maurizio Lagana

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully