וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: פארמה סיימה בתיקו, שער 100 לקסאנו

הכוכב קבע את ציון הדרך עם שער נהדר מהאוויר, שהספיק כדי להשוות ל-1:1 בבית מול בולוניה. 1:1 גם בין גנואה לטורינו

בצל הסערה במילאנו סביב המשך דרכו של אדריאנו גליאני במילאן, המחזור ה-14 באיטליה יצא לדרך הערב (שבת) עם משחקה של פארמה, שסיימה ב-1:1 מול בולוניה רק בזכות שערו ה-100 של אנטוניו קסאנו בסרייה A. גם המשחק בין גנואה וטורינו הסתיים ב-1:1.

אנטוניו קסאנו שחקן פארמה. AP
100 שערים. אנטוניו קסאנו/AP

פארמה - בולוניה 1:1

שבוע אחרי שהדהים את נאפולי בסן פאולו, אנטוניו קסאנו כבש שער נפלא גם לרשת בולוניה והגיע ל-100 שערי ליגה, אך הפעם זה הספיק רק לנקודה. הפנטזיסט בן ה-31 הבקיע מהאוויר בדקה ה-23, אחרי שפנאיוטיס קונה כבש שער אדיר משלו בדקה ה-10. המגן פרדריק סורנסן ספג צהוב שני בדקה ה-54 והותיר את בולוניה בנחיתות מספרית עד לסיום המשחק, אך חבריו החזיקו מעמד והשיגו נקודה חשובה לקראת המשך מאבקי התחתית. בולוניה עם 12 נקודות במקום ה-17, פארמה עם 17 נקודות במקום התשיעי.

פנאיוטיס קונה שחקן בולוניה. AP
תמיד מספק שערים גדולים. פנאיוטיס קונה/AP

גנואה - טורינו 1:1

האורחת לא ניצחה במראסי מאז ספטמבר 1981, וגם הפעם איבדה יתרון והסתפקה רק בנקודה. עומאר אל כדורי המוכשר בעט למשקוף כבר אחרי 51 שניות, ובדקה השביעית כבר מצא את הרשת עם שערו השלישי בשני המחזורים האחרונים. גנואה התעוררה במחצית השנייה עם כדור למשקוף של שימה ורסאליקו הקרואטי, בדקה ה-69 השיגה את השוויון משער ליגה ראשון של דוידה ביונדיני זה יותר משנתיים, אחרי פריצה סוחפת של המחליף היווני יואניס פטפאצידיס. גנואה ניצלה מהפסד בזכות הצלה כפולה נפלאה של מתיאה פרין וסוגרת משחק חמישי ללא הפסד כשהיא במקום השביעי עם 19 נקודות, לעומת 16 של טורינו המדורגת עשירית.

דוידה ביונדיני שחקן גנואה כובש מול טורינו. GettyImages
שבר בצורת אישית של יותר משנתיים. דוידה ביונדיני כובש/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully