וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילביו ברלוסקוני הודיע: "גליאני נשאר במילאן"

נשיא המועדון סירב לקבל את ההתפטרות של סגנו: "המועדון ימשיך להיות מאוחד והמבנה הנוכחי ימשיך להתקיים כסדרו"

פחות מיממה אחרי ההודעה על כך שסגן נשיא מילאן, אדריאנו גליאני, התפטר ויעזוב את תפקידו אחרי 27 שנים במועדון, הבעלים של המועדון סילביו ברלוסקוני מצנן את הסערה. האיש כל יכול של הרוסונרי התראיין היום לערוץ הטלוויזיה של המועדון והבהיר: "גליאני נשאר".

ברלוסקוני היה אמור להגיע למתקן האימונים מילאנלו במסוק פרטי ולשוחח עם השחקנים ועם התקשורת, אבל ההגעה שלו התבטלה בגלל שתנאי מזג האוויר לא אפשרו לו לטוס. זה לא מנע ממנו מלספר לערוץ של מילאן ש"הקבוצה תתקדם בצורה רגועה ומחושבת וכולם נשארים בתפקידים שלהם. המועדון ימשיך להיות מאוחד. רציתי לומר את הדברים הללו ישירות לתקשורת. המבנה הנוכחי ימשיך להתקיים. שוחחתי עם גליאני והוא יותר רגוע כעת".

גליאני סובל מזה זמן רב מיחסים רעועים עם בתו של ברלוסקוני, ברברה. אחרי עוד ויכוח יוקד ביניהם, סגן הנשיא הצהיר אתמול שהוא מתפטר, אבל הבעלים מעוניין להשאיר את יד מינו במועדון וזמן קצתר אחרי הודעת ההתפטרות, השניים נפגשו לארוחת ערב ארוכה בה ברלוסקוני התרכז בעיקר בהרגעתו של גליאני הנסער.

יש לציין שבתקשורת האיטלקית יש מי שמשערים שברלוסקוני לא הסכים לקבל את ההתפטרות של גליאני מכיוון שזה שקל לתבוע את מילאן אחרי 27 שנות עבודה במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully