וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכוס החליקה מידיי": קנס של 50 אלף דולר לג'ייסון קיד

ה-NBA קנסה את מאמן הנטס על שהורה לשחקנו להיתקל בו, הפיל כוס סודה לפרקט וניצל זאת כדי לתדרך את שחקניו מול הלייקרס

הנהלת ה-NBA קנסה את ג'ייסון קיד בסכום של 50 אלף דולר על כך שהפיל במתכוון כוס סודה במשחק בין ברוקלין נטס ללוס אנג'לס לייקרס אמש (חמישי). 8.3 שניות לסיום, כשהלייקרס הוליכו 94:96 גארד הנטס טייסון טיילור הלך לכיוון קיד, והמאמן אמר לו "תיכנס בי". טיילור פגע בכתפו של קיד שהפיל את הכוס, ובזמן שניקו את הפרקט קיד ניצל זאת כדי לתדרך את שחקניו לקראת המהלך האחרון ואחד מעוזריו אף שרטט לשחקנים את התרגיל. בסיום הנטס הפסידו בביתם 99:94.


צפו בקיד אומר לטיילור "תיכנס בי" ומפיל את הכוס לפרקט

ג'ייסון קיד מאמן ברוקלין נטס. Kathy Willens, AP
קיד/AP, Kathy Willens

"הכוס החליקה מידי כשניגשתי לטיילור", אמר קיד אצבעות מחליקות, אף פעם לא הייתי טוב עם הכדור. בלהט המשחק אתה מנסה להכניס ולהוציא שחקנים מהמשחק, והכוס נפלה מידיי".

בתצלום האירוע רואים את קיד אומר לטיילור "תיכנס בי", אבל טיילור מכחיש. "הוא לא אמר זאת, פשוט לא שמתי לב והתנגשתי בו, אפילו לא ראיתי שהחזיק משהו אבל הוא שתה סודה על הקווים".

"אפילו שהליגה בחופשה בגלל חג ההודיה, ה-NBA שלחה מסר מהיר", התייחס פרשן ESPN מארק שטיין לקנס, "הליגה אומרת 'אסור לכם לעשות את זה ולא נרשה דברים כאלה". הנטס מחזיקים במאזן עגום של 11:4 והפסידו בשישה משבעת משחקיהם האחרונים.

לאחרונה קנסה הליגה את כוכב יוסטון רוקטס ג'יימס הארדן בסכום של 5,000 דולר בעקבות התחזותו במשחק ההפסד של קבוצתו ללוס אנג'לס קליפרס. הארדן הוא השחקן הראשון העונה שנקנס על התחזות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully