וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "בכל פעם אני מרגיש את השנאה קצת פחות"

לברון זכה הפעם לקבלת פנים חמה בקליבלנד. האוהדים פצחו בקמפיין להחזרתו בעונה הבאה. אוקלהומה סיטי נלהבת מג'קסון: "נהדר". אנתוני: "כרגע אף אחד לא נהנה כאן"

קצת יותר משלוש שנים חלפו מאז לברון ג'יימס שבר את הלב לאוהדי קליבלנד והודיע קבל עם ועולם שהוא "לוקח את הכישרון שלו לסאות' ביץ'", כדי לשחק במיאמי היט. מאז, לברון זכה לקבלת פנים צוננת בכל פעם שחזר לאוהיו בה גדל כנער, אך הלילה (חמישי) כל זה כמעט נעלם ונראה שהזמן ריפא את הפצעים.

לברון התקבל בחמימות על ידי אוהדי קליבלנד והוליך את מיאמי לניצחון 84:95, עם 28 נקודות, 8 ריבאונדים, 8 אסיסטים ו-3 חטיפות. אוהדי קליבלנד פצחו בימים האחרונים בקמפיין חדש, בניסיון לשכנע את לברון לחזור לקליבלנד בתום העונה, אז יפוג חוזהו במיאמי. הוגי המיזם חילקו בכניסה לאולם 2,000 חולצות שנשאו את הכיתוב "בוא הביתה, לברון" והפעם שריקות הבוז המפורסמות כמעט נעלמו לחלוטין.

הת'אנדר עצרו את הספרס, פיניקס את הבלייזרס

לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט. AP
איך זה מרגיש להיות נאהב? לברון בקליבלנד/AP

אותם אוהדים, אגב, מתכננים להמשיך את הקמפיין ולהמשיכו בסמוך לתיכון בו למד לברון. היזמים מקווים כי במפגש השלישי בין הקבוצות העונה, שייערך ב-16 במרץ בשנה הבאה, ייערך מפגן תמיכה יוצא דופו בלברון, בו 10,000 אוהדים ילבשו את החולצות.

"בכל פעם אני מרגיש את השנאה כלפיי פחות ופחות", הודה לברון ג'יימס, שסיים את המשחק עם כאבים בברכיים. "הרגשתי לא טוב בתחילת המשחק, אבל אחרי שיצאתי ונכנסתי שוב הרגשתי הרבה יותר טוב. ברבע השני נכנסתי לקצב. התחלתי לקלוע קצת ואז גם חטפית ולקחתי קצת ריבאונד. אני רק מרוצה מהניצחון הזה".

"לקראת הסיום, שמעתי כמה אוהדים שמריעים לו", אמר דווין וויד. "בסופו של יום, לברון מגיע מאוהיו. אני מאמין שיש הרבה אוהדי כדורסל שגאים על כך שספורטאי כזה יצא מהמדינה שלהם".

שחקני אוקלהומה סיטי ת'אנדר רג'י ג'קסון, דרק פישר. AP
הגיבורים השקטים של אוקלהומה. רג'י ג'קסון ודרק פישר/AP

באוקלהומה נערך קרב ראש בראש בין שתיים מהקבוצות הטובות ב-NBA עד כה, בסופו יצאו המקומיים עם ניצחון 88:94 על סן אנטוניו. הספרס רצו לשפר את פתיחת העונה בתולדון המועדון, אך נתקלו בקווין דוראנט בקרב קליעה טוב (23 נקודות, 13 ריבאונדים) וברג'י ג'קסון, שהתעלה עם שיא קריירה של 23 נקודות וחיפה על משחק חלש של ראסל ווסטברוק עם 6 נקודות. ג'קסון היה גיבור הערב, עם שמונה נקודות רצופות ברבע הרביעי שסגרו עניין.

"כל הזריקות נכנסנו לכולנו היום, אבל הכל התחיל מההגנה שלנו, שהייתה ברמה גבוהה מאוד היום", אמר רג'י ג'קסון. קווין דוראנט שמח מהפרטנר החדש שלו, שנצץ הלילה: "הוא היה אגרסיבי לאורך כל המשחק. זה מה שהוא עושה תמיד, אף אחד לא יכול להיות לפניו. הוא נתן לנו דחיפה מהספסל ובזכותו ובזכות דרק פישר ניצחנו את המשחק". אפילו גרג פופוביץ' החמיא: "לא הצלחנו לעצור את ג'קסון, הוא עשה את כל ההבדל במשחק הזה. הוא היה נהדר", אמר מאמן סן אנטוניו.

מאמן אוקלהומה סקוט ברוקס התלהב בעיקר מהצד ההגנתי: "היא הייתה פשוט יוצאת מהכלל. הספרס הגיעו למשחק עם 11 ניצחונות רצופים והיו הקבוצה חמה בליגה. קשה מאוד לעצור אותם בהתקפה, אבל גרמנו להם לעבוד בשביל כל נקודה".

כרמלו אנתוני שחקן ניו יורק ניקס עם ריימונד פלטון. AP
לא יכולים לעצור את המפולת. אנתוני ופלטון מתייעצים/AP

הרחק משם, בסטייפלס סנטר בלוס אנג'לס, המשיכה ניו יורק ניקס את עונת הנפל שלה ונחלה הפסד שביעי ברציפות עם 93:80. הקליפרס לא התעלו ולא קיבלו את אף אחד מהכוכבים ביכולת שיא, אך בכל זאת ניצחו בקלילות אחרי שעלו ליתרון דו ספרתי ברבע השני. כריס פול קלע 15 ומסר 7 אסיסטים והדאיג את הקליפרס כשצנח לפרקט במהלך הרבע השלישי ולא חזר בעקבות פציעה. CP3 הרגיע בסיום, והבטיח כי יחזור כבר במשחק הקרוב מול סקרמנטו: "רק מתחתי קצת את שריר הירך האחורי, אבל אני בסדר גמור. עוד במהלך המשחק אמרתי למאמן שאם צריך, אני יכול לשחק".

והניקס? הם עדיין מנסים לפענח מה לא עובד, ובמשחק הקרוב מול דנבר ינסו להימנע מהפסד שיגדיל את הרצף לשמונה - מה שלא קרה מאז 2010.

"אנחנו במקום חשוך ואפל כרגע, חייבים לצאת מזה", הפציר כרמלו אנתוני בסיום. "אנחנו חייבים להצביע על הבעיות שלנו לפני הכול, משם נתקדם. כרכע אף אחד לא נהנה לשחק כאן, אבל אנחנו ממשיכים לנסות".

גם ריימונד פלטון ניסה לתרץ: "לא הייתי כשיר ב-100%, אבל זה לא מסביר שום דבר. נקלענו לפיגור דו ספרתי וקשה לחזור מזה נגד קבוצה כמו הקליפרס. הכל מאכזב. שיחקנו טוב יותר מאשר במשחקים קודמים, אבל זה עדיין לא הספיק".

כריס פול שחקן לוס אנג'לס קליפרס. AP
הרגיע את החבר'ה. פול/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully