וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: קני בוינטון חתם לחודש

27.11.2013 / 13:14

הגארד ששוחרר מברק נתניה ייבחן בקבוצה של שרון דרוקר במקומו של ג'ראלד רובינסון הפצוע, שסובל מקרע במפשעה

הפועל גלבוע/גליל החתימה הבוקר (רביעי) את הגארד קני בוינטון ששוחרר לפני כשבוע וחצי מברק נתניה. בוינטון הוחתם על חוזה מבחן בן חודש ימים, כשבסוף התקופה תתקבל החלטה האם להשאירו, או להשאר רק עם הגארד ג'ראלד רובינסון שייעדר בתקופה זו בשל קרע במפשעה.

קני בוינטון שחקן מכללת פלורידה. Al Messerschmidt, GettyImages
דרך חדשה. בוינטון/GettyImages, Al Messerschmidt

בוינטון (22, 1.88) היה אחד השחקנים המרשימים בתיכונים, שיחק במשחק האולסטאר של מקדולנדס לשחקני תיכון, והיה חלק מנבחרת ארצות הברית עד גיל 19. בעונת 2009/10 החל את לימודיו בפלורידה כשעל עונת הבכורה שלו הוא רושם 14 נקודות, 2.6 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים שהעמיד אותו כמועמד לדראפט, אך בוינטון החליט להמשיך בפלורידה.

אחרי מגמת התקדמות קלה בשנתיים לאחר מכן חלה ירידה מסוימת ביכולתו בעונה האחרונה והוא רשם 12 נקודות, 3 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים בממוצע למשחק. העונה בנתניה רשם בחמישה משחקים 9.6 נקודות, 5 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים בממוצע.

אחרי הפציעה של ג'ראלד רובינסון נגד הפועל ירושלים הפסידה גלבוע/גליל לברק נתניה במחזור האחרון וכמו כן הפסידה שני משחקים רצופים בליגה הבלקנית, ללבסקי סופיה ולקומאנובו. הקבוצה תקיים משחק נוסף במפעל מחר, ותשוב לארץ למשחק חוץ קשה מול מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully