וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: האולם החדש ייקרא על שם אריק איינשטיין?

27.11.2013 / 10:00

אוהדי האדומים מבקשים להנציח את הזמר המנוח, שהיה החבר ב-1,000 בעמותה. מהקבוצה נמסר: "תמיד נזכור אותך ונמשיך להוכיח שהחולצה האדומה היא מציאה"

בעמותת האוהדים של הפועל תל אביב בכדורסל שוקלים החל מהלילה (בין שלישי לרביעי) כיצד להנציח את זכרו של אריק איינשטיין, שהלך אתמול לעולמו בגיל 74. לא מעט מאוהדי הקבוצה החלו בהתארגנות ברשתות החברתיות על מנת לקרוא לאולם החדש של הקבוצה, שצפוי להיפתח באוקטובר 2014, על שמו של איינשטיין, שנחשב לאחד מאוהדיה הגדולים של הקבוצה. איינשטיין היה החבר ה-1,000 בעמותת האוהדים שלקחה את קבוצת הכדורסל שהוקמה בליגה ב' ועלתה עד לליגת העל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אם לא האולם, לפחות יציע. איינשטיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

כאמור, רוב העניין סביב ההצעה נידון ברשתות החברתיות, כשקבוצת פייסבוק שקוראת להנהלת הפועל ולעיריית תל אביב לפעול בנושא כבר קמה ומונית למעלה מ-1,700 חברים נכון לשעות הבוקר. חלק מהאנשים טוענים שאם יוחלט לקרוא לאולם בשם שונה, יתקבל גם רעיון לקרוא לאחד מהיציעים על שם הזמר הגדול.

אגב, על פי התוכנית המקורית, השם הרשמי של האולם טרם נבחר, למרות שבתוכניות של עיריית תל אביב הוא נקרא "אולם הדרייב אין", על פי מיקומו בצפון תל אביב. לפני כמה חודשים החלה התארגנות של אוהדי הפועל תל אביב לקרוא לאולם על שם אחד ממאמני הכדורסל הגדולים של ישראל בכל הזמנים, ושל הקבוצה בפרט, יהושע רוזין ז"ל.

ממועדון הכדורסל של הפועל תל אביב נמסר הלילה: "משפחת הפועל תל אביב המומה וכואבת את הליכתו בטרם עת של אדם ואוהד יקר - אריק איינשטיין. אריק, תמיד נזכור אותך ונמשיך להוכיח שהחולצה האדומה היא מציאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully