וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמיין הול נפצע בתאונת דרכים, מצבו מוגדר כבינוני עד קשה

27.11.2013 / 12:00

אחד השחקנים הוותיקים בישראל, שמשחק באליצור אשקלון, הובהל לבית החולים. חל שיפור במצבו, ולא נמצא בסכנת חיים. עדים: "לפי איך שהאוטו נראה, נס שהוא יצא מזה חי"

אחד השחקנים הכי ותיקים בכדורסל הישראלי, ג'רמיין הול, נפצע במהלך הלילה (רביעי) בתאונת דרכים קשה. מצבו מוגדר בינוני, אך יציב, והוא לא בסכנת חיים. הול הובהל לבית החולים ברזילי בעיר כשהוא סובל מקרע במעיים ובהמשך נותח בהצלחה. בתחילה מצבו של הול הוגדר קשה, אך כרגע הוא לא נמצא בסכנת חיים וחייו ניצלו בין השאר מכיוון שהוא חגר חגורת בטיחות.

בקבוצתו אליצור אשקלון מהליגה הלאומית מתפללים לשלומו של הול. עדים לתאונה אמרו ש"לפי איך שהאוטו נראה אחרי התאונה, זה הלם שהוא בכלל יצא מזה בחיים". נציגי המועדון הופתעו מאוד מהחדשות שאירעו שעות אחרי ההפסד במשחק החוץ לרמת השרון אתמול, וגם סוכניו הובהלו לבית החולים. רק הקיץ קיבל הול תעודת זהות ישראלית ונחשב החל מהעונה הנוכחית כישראלי באיגוד הכדורסל. הול נשוי לישראלית מזה מספר שנים כשלזוג ילדה קטנה.

ג'רמיין הול שחקן אליצור אשקלון. ניב אהרונסון
רק הקיץ הוא קיבל תעודת זהות ישראלית. ג'רמיין הול/ניב אהרונסון

"שחקן הקבוצה ג'רמיין הול עבר תאונת דרכים הבוקר וכעת נמצא בניתוח", נמסר על ידי הקבוצה. "באשקלון מתפללים לשלומו של הול ומקווים שהניתוח יעבור בשלום וג'רמיין יבריא במהירה".

כזכור, לפני קצת יותר מ-10 שנים חוותה אליצור אשקלון טרגדיה קשה כשהפורוורד האמריקאי של הקבוצה דארט בויד נהרג בתאונת דרכים במהלך פלייאוף העלייה לליגה הלאומית. בויד בן ה-29 התנגש ברכב שהגיע מהנתיב הנגדי ונהרג על המקום. בקבוצה הנציחו את השחקן כשבמשך שנים תמונתו הוצבה באולם, והאוהדים כינו את האולם הביתי "היכל דארט בויד". בסיום אותה עונה הצליחה אשקלון, בחיסרון של זר, לחזור לליגת העל.

שחקן מכבי באר יעקב ג'רמיין הול. ברני ארדוב
כמעט עשור בישראל. הול/ברני ארדוב

הול (32, 1.97) הוא יליד דאבלין ג'ורג'יה, ובוגר מכללת ואגנר משנת 2003 שזכה באזכור מיוחד בבחירות האול אמריקן באותה שנה. את הקריירה המקצוענית שלו פתח בליגה הבריטית והתנסה לזמן קצר גם בליגה הפולנית. בעונת 2004/5 שיחק בהצלחה בבראגה הפורטוגלית עם ממוצעים מרשימים של 27.6 נקודות ו-17.7 ריבאונדים בממוצע למשחק.

הפורוורד הגיע לראשונה להפועל גלבוע/עפולה בעונת 2005/6 כשהקבוצה הייתה בליגה הלאומית ועזר לה לעלות לליגה הראשונה. הול המשיך עם הקבוצה שנתיים נוספות בליגת העל, וכשעפולה ירדה ללאומית זכה להישאר בליגה הבכירה, הפעם במדי מכבי גבעת שמואל.

בעונת 2009/10 שב לעפולה לעונה נוספת, הפעם פחות מוצלחת, כשבסיומה מחליטה הקבוצה לרדת ללאומית. בשלוש העונות האחרונות היה בין השחקנים המשמעותיים במכבי באר יעקב בלאומית, כשבעונת 2011/12 הוביל את הקבוצה למלחמה על העלייה לליגה הראשונה עם הפועל תל אביב. בעונה החולפת רשם 17.3 נקודות ו-7.1 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully