וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס גרסיה: "אם נעפיל לשלב הבא זה יהיה אדיר"

26.11.2013 / 9:46

בלמה של מכבי ת"א מתכונן למשחק נגד אפואל ניקוסיה: "מודעים לחשיבות המשחק". דאבור ומיטרוביץ' צפויים לפתוח

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב תקיים היום (שלישי) את האימון המסכם שלה בישראל, לפני יציאתה מחר לקפריסין, למשחק נגד אפואל ניקוסיה במסגרת המחזור החמישי בשלב הבתים בליגה האירופית. בסיום האימון יערכו בצוות המקצועי ובצוות הרפואי של הקבוצה, הערכת מצב נוספת לגבי פציעתו של הקשר ערן זהבי, שסובל מכאבים באיזור השריר הארבע ראשי ברגלו, ונמצא בספק גדול למשחק. זהבי יטוס עם הקבוצה לניקוסיה וייתכן שיערוך מבחן כשירות באימון הטקטי הבודד שיקיימו הצהובים באצטדיון ה-GSP בו יערך המשחק.

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. ברני ארדוב
יטוס עם מכבי לניקוסיה. ערן זהבי/ברני ארדוב

תמונת ההרכב למשחק עדין לא ברורה ונדמה שאחרי הנצחון 1:3 נגד הפועל חיפה בשבת, יש למאמן פאולו סוזה מספר התלבטויות לגבי ה-11 שיפתחו בניקוסיה. שרן ייני שמורחק בליגה, יכלל בסגל למשחק והוא מתחרה עם יואב זיו על עמדת המגן הימני. עומרי בן הרוש צפוי להמשיך בעמדת המגן השמאלי, כאשר המלחמה הגדולה יותר על ההרכב, היא כמו תמיד בקישור ובהתקפה. ניקולה מיטרוביץ' ומונס דאבור שנכנסו כמחליפים בחיפה, צפויים לפתוח הפעם בהרכב.

דאבור ונציגו אבי נמני, נפגשו אמש עם ראשי המועדון ודנו בעניין הארכת חוזהו של החלוץ הצעיר. הצדדים קרובים לסיכום ועל פי מה שמסתמן, יחתום דאבור על חוזה למשך שלוש או ארבע עונות, כאשר שכרו צפוי להיות מוכפל ובמקביל גם סעיף היציאה שלו יוגדר מחדש ויהיה גבוה יותר מהסעיף הנוכחי שעומד על 225 אלף דולר ויבוטל בחוזה החדש.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מונס דאבור שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
צפוי לחזור להרכב. מונס דאבור/קובי אליהו

אמש (שני), ביקרו מספר משחקני הקבוצה, במחלקת הילדים של בית החולים 'תל השומר' וחילקו להם מתנות לחנוכה ומוצרי עידוד מהמועדון לכבוד החג. הבלם קרלוס גרסיה, שנכח בביקור, בעצמו אב לבת קטנה, נראה נרגש מאוד ואמר לוואלה! ספורט: "התחושה בביקור כזה לא תמיד טובה. אתה אף פעם לא אוהב לראות אנשים חולים, על אחת כמה וכמה כשמדובר בילדים. מצד שני לראות חיוך אחד מילד, זו המתנה הכי גדולה שאפשר לקבל. כשאנחנו רואים ילד קטן עם המשפחה שלו שמחים ולו לרגע זה מחזיר אותך למציאות. אני חושב שכשחקני כדורגל, זה אחד הדברים הכי טובים שאנחנו יכולים לעשות. לבוא לכאן ולגרום לילדים האלה לשמוח ולשכוח מהמצב שלהם, אפילו לכמה דקות, אז זה בהחלט מצוין, גם עבור המשפחות שלהם".

בין הילדים המאושפזים היו רבים שהם אוהדי מכבי ששמחו מאוד על הנצחון בשבת נגד הפועל חיפה והבלם הספרדי יודע שכל נצחון של קבוצתו: "אנחנו משחקים עבור המון אוהדים. זה הכדורגל. אנחנו משחקים בשביל לגרום לאוהדים שלנו להיות שמחים. אני שמח בשביל אוהדי מכבי וכעת הם יכולים להיות מאוד שמחים, על כל מה שאנחנו משיגים לאחרונה. אני מקווה שבסיום העונה הם יהיו עוד יותר מאושרים".

שחקן מכבי תל אביב, קרלוס גרסיה, מול שחקן איינטרכט פרנקפורט, סבסטיאן רודה. AP
קרלוס גרסיה: "אני בטוח שמכבי טובה מספיק לשחק בשתי החזיתות"/AP

גרסיה התייחס למשחק הקרוב בניקוסיה והוסיף: "כמובן שאם אנחנו רוצים להעפיל כבר השבוע לשלב הנוק אאוט, זה תלוי בתוצאה שלנו וגם בתוצאת המשחק השני של בורדו נגד פרנקפורט. אם ננצח בניקוסיה, נעפיל בלי קשר לשאר התוצאות וזה יהיה צעד אדיר בשבילנו וכמובן גם בשביל הכדורגל הישראלי, ואנחנו מודעים לחשיבות המשחק הזה. כולם בקבוצה מאוד מפוקסים וניתן את כל כולנו במשחק הזה".

הבלם הספרדי נשאל האם מכבי תל אביב, חזקה מספיק בכדי להתמודד במקביל בשתי חזיתות, בליגת העל ובאירופה והשיב ללא היסוס: "אם נעפיל לשלב הבא, יהיו לנו רק עוד שני משחקים נוספים בשלב הזה וזו לא אמורה להיות בעיה. מה שיותר קשה זה שלב הבתים, כי יש לנו שישה משחקים ואני חושב שאנחנו מתמודדים בצורה טובה עם הסיטואציה של הבתים וליגת העל. אני בטוח שמכבי טובה מספיק לשחק בשתי החזיתות ואני סומך עלינו לגמרי לקראת ההמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully