וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דאבור קרוב לסיכום על הארכת חוזהו

25.11.2013 / 20:45

החלוץ הצעיר נפגש עם אנשי המועדון וצפוי לחתום על חוזה ארוך טווח. זהבי בספק למשחק מול אפואל, ייני: "זה לא אמור להשפיע"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מונס דאבור קרוב לסיכום על הארכת חוזהו במכבי תל אביב. החלוץ בן ה-21, שמככב במדי הנבחרת הצעירה וכבש שלושה שערי ליגה העונה ו-10 בעונת האליפות אשתקד, נפגש יחד עם בני משפחתו ונציגו אבי נמני מול אנשי מכבי, כאשר פגישה נוספת בין הצדדים צפויה להיערך בעוד 10 ימים. החוזה אמור להיות ארוך טווח - לשלוש או ארבע עונות. בנוסף, סעיף השחרור הנמוך שיש כרגע שעומד על 225 אלף דולר יבוטל ובמקומו ייוכנס סעיף שחרור חדש וגבוה בהרבה. כמו כן, שכרו של דאבור ישודרג בצורה משמעותית ויגדל כמעט בחצי בהשוואה לחוזהו הנוכחי.

מונס דאבור שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
יישאר בצהוב. מונס דאבור/קובי אליהו

ערן זהבי עדיין בספק גדול למשחק מול אפואל ניקוסיה ביום חמישי בקפריסין (22:00, ספורט1) במסגרת הליגה האירופית. קשר האלופה, ללא ספק השחקן הבולט בשורותיה העונה, נפצע בשריר הארבע ראשי במשחק מול מכבי פתח תקוה, והוחלף. זהבי לא נכלל בסגל למשחק מול הפועל חיפה, אחרי שטופל בשבוע החולף על ידי הצוות הרפואי, אולם הרגיש כאבים באזור השריר ובצוות המקצועי הוחלט להעניק לו מנוחה.

רק אחרי האימון המסכם בקפריסין ביום רביעי, יום לפני המשחק החשוב מול ניקוסיה, יחליט פאולו סוזה, יחד עם הצוות הרפואי, האם לשתף את זהבי. יצחון בקפריסין יבטיח למכבי תל אביב העפלה לשלב הבא בליגה האירופאית.

שישה משחקני הקבוצה (שרן ייני, יואב זיו, ניקולה מיטרוביץ', קרלוס גרסיה, דור מיכה וברק לוי) מבקרים בתל השומר יחד עם ארגון האוהדים "אחים לסמל", כחלק מהפעילות למען הקהילה שמארגן המועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. ברני ארדוב
זהבי/ברני ארדוב

ייני: "החיסרון של זהבי לא אמור להשפיע"

"אני בהחלט נהנה ושמח להגיע לכאן בכל שנה", אמר הקפטן שרן ייני בהתייחסו לביקור השחקנים המסורתי בבית החולים, לכבוד חג החנוכה. "זה תורם לילדים המון והאמת שזה נותן גם לנו המון, כי כשהילדים שמחים ומאושרים ונראים טוב, זה עושה לנו טוב. יש כאן גם ילדים שלא אוהדי מכבי וגם הם שמחו לקבל מתנות וסביבונים. אנחנו שמחים לשמח. הדבר הכי חשוב לנו זה הבריאות והמשפחות שלנו ושכולם תמיד ירגישו טוב. אתה נכנס לפרופורציות ויוצא מהשיגרה שלך בביקורים האלה".

"יש אווירה טובה במועדון ולא רק בגלל הניצחונות. גם כשנפסיד תהיה כאן אווירה טובה. אנחנו מגובשים ועובדים קשה ומגיעים טוב לכל המשחקים. יש לנו פריבילגיה בכך שש לנו השפעה על הרבה ילדים ואנשים בכלל, על מצב הרוח שלהם ואנחנו מקווים לשמח אותם השנה כמה שיותר".

ייני התייחס משחק הקרוב נגד אפואל ניקוסיה והוסיף: "אנחנו עדין בשלב ההכנות, לומדים עכשיו את ניקוסיה. הם החליפו מאמן ועשו תיקו במשחק האחרון. עדין אין לי תחושות לגבי המשחק הזה, אני מניח שזה יגיע אחרי שנטוס ולקראת המשחק".

שחקן מכבי תל אביב יואב זיו במהלך ביקור בבית החולים תל השומר. יוסי ציפקיס
אתנחתא בזמן העומס. זיו בתל השומר/יוסי ציפקיס

הקפטן נשאל על היעדרותו המסתמנת של ערן זהבי ואמר: "החיסרון של זהבי לא אמור להשפיע. אנחנו קבוצה עם סגל מאוד רחב, עם הרבה שחקנים מאוד טובים. ניצחנו בשבת גם בלי ערן, שהוא שחקן מאוד חשב ומוסיף לנו המון, בעיניי הוא השחקן הכי טוב בליגה. הוא פצוע עכשיו ואנחנו נסתדר בלעדיו וכשהוא יחזור, נסתדר גם איתו".

ייני נשאל מה דעתו על החזרה של מכבי חיפה לליגה והשיב: "לי יש בבית רק צעיף צהוב. אני לא חושב שאני צריך להגיב על חיפה. חיפה קבוצה טובה, הם תמיד היו טובים, ניצחו את הפועל במשחק לא קל וזהו".

(עדכון ראשון: 14:46)

שחקני מכבי תל אביב בכדורגל במהלך ביקור בבית החולים תל השומר. יוסי ציפקיס
הצהובים בתל השומר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully