וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: אלרואי כהן ננזף, יזמין את הקבוצה לארוחה

26.11.2013 / 12:20

הקשר שהושעה אחרי שלא התעורר לאימון נקנס. גורם: "מינוי בן משפחה לא ראוי? שהאוהדים יילכו לראות את ליאז'"

one

קשר מכבי פתח תקוה, אלרואי כהן, זומן היום לוועדת משמעת פנימית של המועדון, ננזף ונקנס. כפי שפורסם בוואלה! ספורט ביום שישי, הקשר לא התעורר לאימון המסכם והושעה מהסגל לקראת המשחק נגד בני סכנין. הקשר זומן בסיום אימון הבוקר לשיחה עם מנהל הקבוצה עמי פאן, ולאחר ששטח את טענותיו ננזף בצורה קשה. לכהן הובהר שבפעם הבאה מקרה כזה לא יעבור לסדר היום. בסיום השיחה קיבל השחקן הודעה כי הוא יזמין את כל הקבוצה לארוחת גיבוש וקיבל את העונש. "אני מתנצל, זה היה אירוע חד פעמי ולא יחזור יותר", הבהיר הקשר לאחר הדיון שנערך אצל מנהל הקבוצה, עמי פאן.

ייטב לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
האווירה סביב מינויו עדיין לא נרגעה. ייטב לוזון/ברני ארדוב

האווירה סביב נושא מינויו של ייטב לוזון עדיין לא נרגעה, אבל במועדון הבהירו שלא יעסקו יותר בנושא בעתיד. "מי שלא רוצה לבוא למשחקים, שלא יבוא. יש מאמן והוא ייטב לוזון. אני זה שמקבל כאן החלטות", הבהיר שוב המנכ"ל איציק לוזון. כזכור, אתמול מחו חלק מהאוהדים על המינוי וטענו כי לא מדובר בהתנכלות אישית, אלא ברצון לשנות את דרך ההתנהלות ומינוי מאמנים מתוך המשפחה. "אם האוהדים חושבים שמינוי בן משפחה מוכשר הוא לא ראוי, שיילכו לראות משחקים של סטנדרד ליאז'", עקצו במועדון.

אחרי יום מנוחה, לוזון יעביר היום את האימון הטקטי הראשון של בקבוצה. המאמן מתכנן מספר שינויים לקראת המשחק בוסרמיל. מורד מגמאדוב שהוצע לתפקיד העוזר לא יצטרף לצוות המקצועי. מספר מאמנים, לא בכירים, הוצעו ביממה האחרונה ואחד מהם ישמש כעוזרו. במועדון שוקלים לערוך מספר שינויים בחודש ינואר. כפי שכבר פורסם, הבלם בויאן ג'וקיץ' צפוי לעזוב. זיטו יקבל הזדמנות נוספת מלוזון, לפני שיוחלט סופית לגביו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully