וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי פ"ת מוחים. לוזון: "שלא יבואו למשחקים"

25.11.2013 / 8:38

האוהדים ביקרו את מינוי ייטב לוזון למאמן: "מוחים נגד ההתנהלות". איציק לוזון: "אני המנכ"ל. רובם לא קונים כרטיס"

one

אוהדי מכבי פתח תקוה פתחו הבוקר במחאה נגד הנהלת הקבוצה ומינוי ייטב לוזון. בחוג האוהדים הדגישו כי המחאה אינה על רקע אישי, ותקפו גם את ההתנהלות בנוגע להעברת סרט הקפטן לדני פרדה ולאלרואי כהן, שלא התעורר לאימון.

"חשוב להדגיש שלאף אחד אין דבר נגד ייטב לוזון, כאדם ומאמן, אלא כנגד ההתנהלות של המשפחה ששולטת במכבי פתח תקוה ומתעקשת לשנות את שמה למכבי לוזון", הגיבו בחוג האוהדים. "ההנהלה טוענת שאין מאמן ראוי פנוי בשוק, שהמינוי נובע משיקולי תקציב וייתכן וזה מינוי זמני כי לרפואה אין תעודת פרו. רפואה לא מעוניין להיות עוזרו של ייטב. וככה הנהלת הקבוצה שוב מנחיתה מינוי שאינו משיקולים מקצועיים ונותנת לתקשורת ולציבור אוהדי הספורט בארץ את האישור הרישמי לקרוא לקבוצה מכבי 'לוזון' פתח תקוה... זה מחזיר אותנו אחורה למינוי של גיא לוזון. בשנה שבקבוצה היה סגל לאליפות, גירדנו את המקום השלישי... בתקשורת גיא לוזון היה מלך, ועד שהפועל תל אביב לא לקחה אותו וגאלה אותנו מייסורינו, זה לא נגמר".

בנוגע לדני פרדה הוסיפו: "הנהלה שמאפשרת לשחקן בית שתחת כל עץ תקשורתי רענן דאג ללכלך על הקבוצה והמועדון והכריז שהוא מעדיף לפרוש ממשחק ולא לחזור למכבי פתח תקוה - ללבוש את סרט הקפטן, הנהלה שעוברת בשתיקה על מקרה בו שחקן בית אחר עם סרט הקפטן מסמן לעבר האוהדים... הנהלה שעוברת לסדר היום על מקרה בו שחקן רכש אחר מרשה לעצמו לא להתעורר לאימון".

"אוהדי הקבוצה לא רצו את משה סיני, ועכשיו הם גם רוצים לקבוע את המאמן. הקהל שותף, אך לא מקבל החלטות", אמרו במועדון. איציק לוזון מסר הבוקר תגובה חריפה יותר: "מי שרוצה למחות זכותו, מבחינתי שלא יגיעו למשחקים", אמר. "הם לא מנהלים את מכבי פתח תקוה, אני המנכ"ל שלה ועושה מה שטוב לי. מי שיש לו בעיה שלא יבוא. חלק גדול מהאוהדים לא קונים כרטיס וחצי כל העונה. לא צריך להתייחס לכל אחד, לא צריך לתת להם במה. מי שאוהד אמיתי ורוצה לשמוע הסברים, שיבוא אליי למשרד".

במקביל, סאגת אלרואי כהן נמשכת. כפי שפורסם ביום שישי בוואלה! ספורט, הקשר לא התעורר לאימון והושעה. אתמול הייתה אמורה להיערך לו ועדת משמעת, אבל היא נדחתה בשל חילופי המאמנים. במועדון מעריכים שיספוג קנס כספי על מנת להמחיש לשחקנים האחרים שלא יינתנו יותר הנחות בנושאי משמעת. ייטב לוזון אמור לשוחח עם כהן באופן אישי.

ייטב לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
האוהדים טוענים: "הנהלת הקבוצה שוב מנחיתה מינוי שאינו משיקולים מקצועיים". ייטב לוזון/ברני ארדוב

בחזרה למינוי. במועדון סיפרו אמש כי: "לולא הניצחון על בני יהודה, משה סיני היה עוזב את הקבוצה עוד קודם. החיבור הזה עבד יפה בלאומית, אבל הוא לא הכין את הקבוצה נכון לליגת העל ובדיעבד הקבוצה נפגעה. הבאנו שחקנים כמו אלרואי, פדרו, את רועי דיין שחזר מבלגיה, נלחמנו על דיא סבע עם סכנין. הוא קיבל חמישה זרים חדשים. כשהתוצאות לא הגיעו, לא היה מנוס מלהיפרד".

אגב, סיני שהכחיש בחודש שעבר שמועות כאילו הוא בדרך החוצה, אישר אתמול כי העזיבה שלו הייתה צריכה להתבצע עוד קודם. "הטיפול בדני פרדה לא היה נכון. הוא לא גרם לו ללמוד את הלקח", הסביר שחקן בכיר בקבוצה. "בשלב מסוים משה איבד את חדר ההלבשה. שחקנים כמו דמארי וקבהא שהקהל אוהב נפגעו ממנו, אבל לא דיברו על זה. הקבוצה שהוא בנה הייתה מאוזנת בחלק ההתקפי, אבל דלילה מאוד מאחור".

הפרידה מסיני הגיעה למעשה עוד שלשום בשעות הלילה. גורם בכיר בקבוצה שוחח עם סיני והבהיר לו כי המצב לא יכול להימשך. במועדון פנו לקובי רפואה, אבל העובדה שלא החזיק בתעודת מאמן ועדיין לא התחיל בקורס הפרו אפשרה לרשום אותו כעוזר מאמן לצד ייטב לוזון. רפואה סירב לג'וב הזה וסיפר אתמול למקורביו: "אחרי עזיבת סיני טענו שחתרתי תחתיו, אבל זה מעולם לא קרה. כבר חודש שלא ראיתי אותם מתאמנים, כי הם עברו לעמישב. לא הייתי מחובר לקבוצה". כעת יחפש לוזון עוזר מאמן אחר. אתמול הוצע בלם העבר מורד מגמאדוב, אבל לא נראה שזה יקרה בסופו של דבר.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
משה סיני מאמן מכבי פתח תקוה לשעבר. ברני ארדוב
"בשלב מסוים איבד את חדר ההלבשה". סיני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully