וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה-סכנין: אלרואי כהן לא התעורר והושעה מהסגל

ויקטור מרעי יפתח במקומו, הקשר יעמוד לועדת משמעת ביום ראשון. המלאבסים זועמים על הניסיון לשנות את שיבוץ בר נתן למשחק: "התנהלות בושה וחרפה" (שבת, 17:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 22. 9:10 למכבי פתח תקוה, רק שלושה משחקים נגמרו בתיקו.

* שלוש תוצאות התיקו היו 0:0. האחרונה שבהן – בסיבוב השלישי של עונת 2008/09.

* כשמכבי פתח תקוה מארחת: 4:8 לטובתה, תיקו אחד.

* ממוצע השערים למשחק במפגשים בין הקבוצות הוא 2.68. אם מנכים את שלושת התיקו 0:0, מגיעים ל-3.1 שערים למשחק.

* לסכנין יש שלושה ניצחונות רצופים מול מכבי פתח תקוה.

* ניצחון הבית האחרון של מכבי פתח תקוהעל סכנין היה בספטמבר 2008, 0:1 משער עצמי של חיים בנון.

לאתר דריבליסט

עומר גולן (מימין), דיא סבע, פדרו גלבאן שחקני מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
לא שקט במלאבס/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

מכבי פתח תקוה:

במועדון זועמים על הניסיון של סכנין להשפיע על שיבוץ השופט למשחק. במהלך השבוע ביקשה סכנין לבטל את שיבוצו של דניאל בר נתן למשחק והדבר גרר הבוקר גל תגובות מכיוון המלאבסים. "בושה וחרפה שסכנין מתנהלת כמו שהיא מתנהלת. הם הפעילו לחץ להוריד את דניאל בר נתן מהשיבוץ של האיגוד כדי שהוא יגיע עם חששות למשחק. מדובר בניסיון עלוב להשפיע על השופט. כנראה שמישהו שם חושש ממשבר בעקבות התבוסה לבאר שבע", אמר גורם במועדון. גם בהתאחדות לכדורגל לא עברו לסדר היום בעקבות הבקשה. "אין שום דופי בהתנהלותו של בר נתן, שנחשב לאחד השופטים הבכירים בישראל, וימשיך לשפוט את סכנין", אמרו.

בהודעה המקורית של סכנין נכתב: "הלם כבד חבט באנשי המועדון ביודעם על מינויו של השופט בר נתן למשחק בשבת מול מכבי פתח תקוה. נכון שרק מספר שבועות עברו מאז המשחק רווי הטעויות מול מכבי חיפה בדוחא, אך הפצע טרי במיוחד וטרם נאחה ותחושת המועקה שוררת בקרב אוהדי המגזר כאילו אותו משחק רק תמול שלשום היה. אנשי המועדון עומדים בפה פעור ובלב הלום ותמוה מול החלטה זאת, אשר רק מעצימה את תחושת הזלזול במקצוע בכלל ובמועדון בפרט. מינויו של שופט עם עבר נקודתי הינה גורם להזנת פוטנציאל האלימות במגרשים".

סבב האימונים של סיני השבוע, לקראת המשחק מול סכנין, כלל טיפולים במגרש בפתח תקוה, אימון בעמישב (מרוחק דקות ספורות ממתקן האימונים) ומקלחות במתקן האימונים. חלק מהשחקנים התלוננו על הביורוקרטיה, אבל בפתח תקוה הבהירו: "האופציה החלופית היא שנתאמן בדשא הסינטטי. אבל אז לשחקנים כואב הגב, והם טוענים שלא נוח. אז עדיף לנסוע כמה דקות מאשר לסבול". כך או כך, השזרוע במתקן האימונים הרגיל כבר בשלבים המתקדמים שלו, ובמועדון מקווים שיחזרו בקרוב להתאמן שם. ויש עוד תלונות: משכורות חודש ספטמבר אמנם חולקו, אבל משכורות אוקטובר עדיין לא. מה יהיה עם הכסף? במועדון טוענים שבקרוב מאוד יוחלקו כל המשכורות, אך שחקנים הלינו על כך ששוב ישנו עיכוב בחלוקה וחלקם הביע מרמור על כך.

אלרואי כהן, שלא הגיע לאימון הבוקר לאחר שלא התעורר, הושעה מהסגל למשחק. הפציעה של עומר גולן מונעת ממנו לשחק ומשה סיני מעדיף את הבלם הצעיר תומר אלבז. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בויאן ג'וקיץ' מועמד לעזוב בינואר. שינוי נוסף: יוסי אופיר מועדף בקישור על פני לידור כהן הצעיר. המשמעות: זיטו שוב על הספסל של סיני. הקשר מחוף השנהב כבר לא בתכניות לאחרונה, אבל נראה שפתח תקוה לא תוכל לשחררו גם אם ימשיך לשבת על הספסל, בגלל עלות שכרו. סיני מתכנן גם שינוי נוסף בחלק ההתקפי – ויקטור מרעי במקום אלרואי כהן. השינוי הזה מפתיע בעיקר לנוכח מעמדו של מרעי שהתערער בשבועות האחרונים בעקבות ההשעיה שלו. כזכור, סיני השעה את השחקן לאחר המשחק מול מכבי חיפה בטענה שלא קיבל תדריך לפני שנכנס לשדה וגם בעקבות תקרית עם עומר גולן. "הגיע הזמן שלו. זה הזמן של ויקטור לפרוע שטרות", אמר אתמול גורם במועדון.

מרעי צפוי לפתוח כשחקן כנף, וזה אומר שסיני לא ישנה את השיטה וימשיך לפתוח עם רועי דיין כחלוץ בודד בהתקפה. אם זה יהיה אכן ההרכב, עמנואל אוגודה ודיא סבע, שרשם הופעה טובה במדי הנבחרת הצעירה השבוע, יישבו שוב על הספסל. ומי עוד לא מסוגל לשחק? מרואן קבהא וניצן דמארי (השניים לא בסגל בשבועיים האחרונים) הפצועים. השניים אמורים לחזור בשבוע הבא. באיחור של ארבעה ימים, שחקני הקבוצה יחגגו היום יום הולדת לאופיר וסבע.

בני סכנין:

למרות שלאורך השבועיים האחרונים נראה היה שמור שושן, שחוזר מפציעה, יפתח, תרגל היום המאמן מרקו בלבול דווקא את עלא אבו סלאח ואברהם פאס בהרכב, כך ששושן צפוי להמתין על הספסל. מי שעוד לא תורגל היה חאלד חלאיילה, אך בעמדה זו בלבול עדיין מתלבט והקפטן עשוי לפתוח. בסכנין ניסו להוריד את מפלס הלחץ ולשמור על שקט תקשורתי לאחר מחאת האוהדים, שהתרחשה בסיום ההפסד להפועל באר שבע במשחק האחרון.

בלבול אמר לשחקנים: "למרות כל הדיבורים, אנחנו נמצאים במקום טוב בטבלה וצריכים להמשיך כמו שהתחלנו את העונה. צריך לחזור לאותה רמת מחויבות כמו במשחקים הראשונים ואז נצליח". בסכנין היו מרוצים מהעובדה שלראשונה העונה, כל הסגל יעמוד לרשות המאמן.

מי שמאוכזב מאוד ממעמדו הוא סאני. הספרדי, שהגיע והוכתר כרכש הכי נוצץ בתולדות הקבוצה, מבלה את רוב זמנו מחוץ להרכב. סאני וכמוהו גם מרקו מרקובסקי, צפויים בשבוע הבא לבקש שיחת הבהרה עם בלבול במטרה ללמוד על מעמדם לקראת חלון ההעברות בינואר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
סאני שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
מאוכזב ממעמדו. סאני/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

מכבי פתח תקוה: תומר אלבז

בויאן ג'וקיץ' יכול לסמן עוד וי במסכת ההשפלות שהוא עובר מאז שהגיע לקבוצה. ניצן דמארי מועדף על פניו למרות שמדובר בשחקן זר, ואפילו עומר גולן מקבל קרדיט, העיקר שימשיך לשבת על הספסל. השבוע סיני רוצה לתת את הקרדיט לבלם תומר אלבז, ילד כשרוני שהפציעה מנעה ממנו לשחק עד עכשיו. יחד עם דור אלו ושמוליק מלול, ואפילו איבן הרצג, הם מהווים חוליית הגנה צעירה מאוד, שצריכה להוכיח שהחיבור בין השחקנים שמרכיבים אותה חזק יותר מהניסיון שלה בליגת העל.

בני סכנין: מוחמד גדיר

החלוץ שהגיע מבוורן עדיין לא קיבל מספיק קרדיט העונה. מחר, אם בלבול לא יחליט להפתיע סמוך למשחק, הוא צפוי לפתוח ולנסות להוכיח את מקומו. גדיר יצטרך לנצל את המהירות המסחררת שלו מול ההגנה הרעועה של המלאבסים ומשחק טוב יקנה לו מקום בהרכב ואולי גם שלוש נקודות לסכנין.

מוחמד גדיר שחקן בני סכנין מעל אנדריי פיליאבסקי שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
זמן להוכיח את מקומו. גדיר/קובי אליהו

הרכבים משוערים

מכבי פתח תקוה: צחי גיגי, דור אלו, איבן הרצג, תומר אלבז, שמוליק מלול, יוסי אופיר, גידי קניוק, חגי גולדנברג, פדרו גלבאן, ויקטור מרעי, רועי דיין.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, אברהם פאס, עלא אבו סלאח, דדי בן דיין, באסם גנאים, רביד גזל, חאמד גנאים (חאלד חלאיילה), כריסטיאן הידאלגו (פיראס מוגרבי), מוחמד כליבאת, מוחמד גדיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully