וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיק בילבאו חזרה מפיגור וניצחה 1:2 במלאגה

סן חוסה (67) ומוניאין (85) הגיבו לחואנמי (37) וקרבו את הבאסקים למקום הרביעי. הקהל המקומי לשוסטר: "לך עכשיו"

המחזור ה-14 בליגה הספרדית הגיע הערב (שני) לסיומו עם משחקה של אתלטיק בילבאו, שניצחה 1:2 בחוץ את מלאגה וצימקה את הפער מוויאריאל הרביעית לנקודה אחת בלבד. הקבוצה של ברנד שוסטר קיוותה להתרחק מהתחתית הצפופה אחרי שניצחה רק פעם אחת בשבעת מחזורי הליגה הקודמים, אך לא שמרה על שער היתרון שהבקיע חואנמי הצעיר ונענשה לקראת הסיום עם הפסד נוסף שמותיר אותה רק נקודה מעל הקו האדום.

איקר מוניאין שחקן אתלטיק בילבאו. AP
ניצחון ראשון של בילבאו בלה רוסאלדה מאז 2001. הוא היה בן 9 אז. איקר מוניאין/AP

בילבאו לא ניצחה בלה רוסאלדה מאז 2001, והגיעה למפגש הזה ללא החלוץ המורחק אריץ אדוריץ. ארנסטו ואלוורדה הפתיע כאשר השאיר את בניאט, מרקל סוסאטה ואוסקר דה מרקוס על הספסל, ושילם על כך במחצית הראשונה מול הקבוצה הצעירה של מלאגה. האורחים היו קרובים יותר ליתרון עם כדור של גיירמו שהורחק מקו השער, אבל בדקה ה-38 סיפקה מלאגה מהלך נפלא. כדור ארוך מצא את מרקוס אנג'לרי בצד ימין, המגן נגח כדור קשתי לעבר הרחבה וחואנמי המשיך בנגיחה מ-10 מטרים למשקוף ופנימה. שער שני ברציפות של החלוץ בן ה-20.

סוסאטה ודה מרקוס נכנסו במחצית השנייה, בילבאו החלה ללחוץ במטרה להשיג את השוויון, ובדקה ה-67 קיבלה את מבוקשה. סוסאטה הגביה כדור קרן והבלם מיקל סן חוסה רצה לנגוח, אך כבש בעזרת הכתף ורץ לחגוג את שערו השלישי העונה. פרנסיסקו פורטיו קיבל צהוב שני מטופש והפקיר את חבריו ב-10 שחקנים בדקה ה-83. בילבאו ניצלה את יתרונה המספרי מיד אחרי שתי דקות, כשאיקר מוניאין הכניע את ווילי קבאז'רו בניסיון שני והבטיח ניצחון לבילבאו, שניצבת במקום החמישי עם 26 נקודות. הקהל המקומי הגיב בקריאות: "שוסטר, לך עכשיו". מלאגה בצרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully