וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי: "היה שחקן בצ'לסי שניסיתי לחסל"

מאמן ריאל מדריד מספר בראיון על שיטות האימון שלו, ומחמיא לרונאלדו: "הוא הטוב בעולם, האיכויות הטכניות שלו לא ייאמנו"

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי מספר שבתקופתו בצ'לסי היה שחקן ש"הוא ניסה לחסל אותו", כך מתפרסם היום (שני) בראיון ב"טיימס". האיטלקי, שזכה בדאבל עם צ'לסי ב-2010, מספר על שיטות הניהול שלו, ועל העימות שלו עם השחקנים תחתיו.

"אף פעם לא היו לנו בעיות מיוחדות עם שחקנים, מלבד לפעם אחת בצ'לסי", סיפר אנצ'לוטי, "שחקן אחד לא הפגין כבוד, וניסיתי לחסל אותו ("I tried to kill him" במקור), אבל זה היה בלתי אפשרי. השחקן הוא רכוש של המועדון, ולפעמים אי אפשר לעשות כל מה שאתה רוצה".

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
"המפתח להצלחה של מאמן היא היחסים שלו עם השחקנים". אנצ'לוטי/רויטרס

אנצ'לוטי סירב לחשוף את זהות השחקן, אך ציין ש"זהותו לא ממש תפתיע" כי יש לו "היסטוריה של תקריות". כמו כן סיפר כי "הייתה פעם שבה דידייה דרוגבה איחר למשחק בחצי שעה, אז הוא לא שיחק. הבסיס הוא כבוד הדדי. המפתח להצלחה של מאמן היא היחסים שלו עם השחקנים, אי אפשר כל הזמן רק להגיד 'כן כן כן'".

בנוסף, אנצ'לוטי התייחס בראיון לכריסטיאנו רונאלדו. "הוא שחקן קבוצתי, הוא ממש לא אנוכי", אומר מאמן ריאל מדריד על הפורטוגלי הלוהט, "לפני שגארת' בייל הגיע, אנשים העריכו שיהיו להם בעיות לשחק יחד, אבל אין שום בעיות. הם מוסרים אחד לשני, יש ביניהם שילוב מצוין. כולם מופתעים עד כמה טוב הוא העונה".

מאמן ריאל מדריד, קרלו אנצ'לוטי, עם שחקן הקבוצה כריסטיאנו רונאלדו. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
יודע להעריך. אנצ'לוטי את רונאלדו/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

אנצ'לוטי טוען כי "ראיתי את רונאלדו הרבה פעמים, אבל כשאתה צופה בו יום יום האיכויות הטכניות שלו לא ייאמנו. הוא הטוב ביותר שראיתי אי פעם. הוא כבש כמעט בכל משחק העונה, והוא יכול לכבוש אפילו יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully