וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "אפשר כבר לדבר על הגעה לאירופה"

25.11.2013 / 8:13

במכבי חיפה התלהבו: "סוף סוף ניצחנו בבלומפילד". שחר מוכן את להגדיל התקציב בשביל רכש. אבוחצירא: "פותח דף חדש". במועדון סבורים שבניון יחתום באנגליה, אך ממתינים

one

מאז הדאבל של הפועל תל אביב בעונת 2009-10 מכבי חיפה לא ניצחה אותה בבלומפילד. ה-2:4 המרשים אתמול (ראשון) יצר רף ציפיות חדש אצל אריק בנאדו, שעד לפני שבועיים הקבוצה שלו הייתה תחת משבר עמוק, והובילה למחשבה על צירוף שני שחקנים בחודש ינואר. במועדון מבינים שדינו אנדלובו לא יוכל להוביל את הקבוצה ולכן הוא עדיין מועמד לעזוב. בשלב זה בנאדו דוחה אפשרות לשחרר שני זרים, אבל ישנו ניסיון למכור את אנדריי פיליאבסקי. אם חיפה תקבל הצעה הגונה, היא עשויה לשחרר אותו ולהביא זר נוסף. כך או כך, קיימת אפשרות שחיפה תתחזק בשני שחקנים בכירים בחודש ינואר, כשגם צירוף שחקן ישראלי נמצא על הפרק. "הכול תלוי גם בתוצאות הקרובות", אמרו במועדון.

הבעלים יעקב שחר נכנס לחדר ההלבשה ולחץ את ידי השחקנים ("סוף סוף ניצחנו כאן"). שחקנים טענו שהם לא ראו את הנשיא במצב רוח כזה זמן רב. "הפסד ויכולנו לעלות עם הנוער עד סוף העונה. העונה הייתה נגמרת", אמר אחד מהם. "הבנו שבמשחק הזה אין מה להפסיד. ההפרש מהמקום השלישי הצטמק לשלוש נקודות, אפשר כבר לדבר על אירופה. אבל צריך לעשות את זה בזהירות".

החלוץ שמעון אבוחצירא שמחזיק בתואר השחקן הפעיל בעל מאזן השערים הגדול ביותר נגד הפועל תל אביב (10) אמר אתמול לחבריו: "קשה לי לתאר מה עבר עליי לפני הפנדל. תקופה ארוכה אני רוצה להבקיע והכדור לא נכנס. מעכשיו אני פותח דף חדש". שחקנים נוספים שזכו למחמאות היו אייל משומר, שהיה מעורב בשניים מהשערים שכבשה הקבוצה ורובן ראיוס, ששוב הוכיח שהוא מסוגל להכריע משחק בהברקה אחת. בחיפה מרוצים גם מהחזרה של עידן ורד ומהנוכחות של אלון תורג'מן, שבקרוב אמור לחתום על חוזה חדש. שמואל שיימן שוב לא נכלל בסגל ואם המצב הזה יימשך הוא עשוי לבקש לעזוב.

בחזרה לרכש. בחיפה עדיין משוכנעים שיוסי בניון יחתום בק.פ.ר האנגלית ותשובה סופית צפויה ביממה הקרובה, אבל אם היא לא תהיה חיובית הנשיא יעקב שחר ישוחח עמו שוב על האפשרות הזאת. בימים האחרונים השניים שוחחו כמה פעמים, אבל לקשר וקפטן הנבחרת טרם הוגשה הצעה רשמית. בנוגע לחלוץ, בנאדו בודק מספר אופציות אך כרגע אין חלוץ עימו מתנהל משא ומתן על הפרק. החלוץ הקמרוני הנבחן ז'ק המאן מותיר רושם חיובי ועשוי לחתום ולהיות מושאל בינואר. אתמול החל המועדון לבדוק גם את הסכומים הכרוכים בהשקעה בו. גורם בכיר במועדון אישר אתמול כי "בנאדו רואה בשחקן השקעה לטווח ארוך. צריך לבדוק בדיוק כמה הוא עולה לנו ואם ההשקעה משתלמת. הוא שחקן מעניין מאוד".

הקבוצה תעמוד לדין בגין שיגור זיקוק במשחק אמש. הפועל תל אביב תעמוד לדין בשל התנהגות בלתי ספורטיבית של האוהדים (זריקת קרטיב ופקק למגרש). הדיונים יתקיימו ביום רביעי הקרוב.

שחקני מכבי חיפה מודים לקהל. ברני ארדוב
"הבנו שבמשחק הזה אין מה להפסיד". מכבי חיפה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully